Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, September 19, 2011

WOWWW!!! TEKNO INFRA-RED .. anwar kantoi lagi. PEMIMPIN PR SETUJU DENGAN TEKNO INFRA-RED

TUDIAA!! Ternyata PapaGomo Fitnah Anwar Ibrahim!!

Sejak bila gomo menipu,sedangkan yang tertipu dan cuba menipu diri sendiri adalah penyokong haprak sendiri.Mereka sanggup berbohong kepada diri sendiri semata mata mahu menghalalkan ngentot Anwar terhadap China Doll.

Papagomo,blogger yang dituduh dengan pelbagai dakwaan oleh haprak pakatan ternyata membuat kesemua haprak pakatan mengelabah hingga jenuh mereka bersilat kononnya video yang terkini yang dikeluarkan adalah palsu.

Mereka membandingkan warna baju dan seluar Anwar ketika menaiki lif dan video yang dirakam oleh camera IR(infra merah).

Video dibawah membuktikan bahawa baju atau seluar,atau objek yang berwarna hitam akan kelihatan cerah atau putih apabila berada didalam suasana yang gelap. Sebab itulah kita dapat melihat warna seluar Anwar yang berwarna gelap kelihatan warna cerah,manakala pakaian Datuk Eskay baju dan seluar gelap yang dilihat dalam camera warna dilihat menjadi cerah ketika berada didalam bilik gelap.


Video dibawah menerangkan bagaimana camera infra merah berfungsi ketika berada didalam bilik yang gelap.Adalah tidak mengejutkan jika haprak pakatan mempertikaikan rambut Anwar(gelap) kelihatan berlainan ketika berada dikawasan yang cerah.



Seterusnya anda boleh bandingkan objek berwarna gelap kelihatan cerah didalam tanpa cahaya.Lihat perbezaan apabila kamera infra merah aktif apabila lampu dipadamkan.

Begitulah penerangan terperincu mengenai kamera IR (Infra red) dari blog Pisau.net.

Ada juga blogger pembangkang yang mempertikaikan waktu jarak diantara Anwar dari dalam bilik dan keluar bilik. Rakaman cctv dalam bilik jamnya dilihat pukul 10.45pm dan cctv berwarna tu mencatatkan 10.52pm. Mereka mempertikaikan di mana Dato Seri Anwar selama 8 minit.

Cuba fikir dengan logik dan gunakan akal, 8 minit tu satu masa yang amat panjang kah? Apa yang kita boleh buat dengan 8 minit? Anwar yang umur 60 tahun pun ‘main’ lebih dari 20 minit. Kita memerut dalam tandas pun agaknya dah lebih dari 8 minit. Boleh jadi Anwar keluar bilik dan berbual sebentar dengan Eskay sebelum turun.

Kemungkinan paling besar ialah jam yang di set di cctv luar dan dalam bilik adalah tidak selari. Banyak kemungkinan boleh berlaku. Nak menafikan dengan pelbagai alasan, sesiapa pun boleh. Kebenaran kadang-kadang amat pahit untuk kita telan. Tapi yang pahit itulah kadang2 ubat untuk menyembuhkan segala penyakit.

Dato Seri Anwar Ibrahim harus bertaubat!!..
http://kedahkekl.blogspot.com/2011/09/tudiaa-ternyata-papagomo-fitnah-anwar.html

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...