Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, September 19, 2011

Jom tengok Milo Suam & Fuziah disahkan gila oleh Pesuruhjaya Bangladesh

Pejabat Suruhanjaya Tinggi Bangladesh hari ini menafikan bahawa sebuah agensi yang berkaitan dengan pejabat Perdana Menteri telah memuat-naikkan sebuah artikel di laman web yang mendakwa pekerja Bangladesh di negara ini diberi kewarganegaraan dengan mudah asalkan mereka mengundi parti yang mewakili kerajaan pemerintah.


"(Isu) ini tidak berasas dan bermotif jahat. Ada pihak yang mahu menghancurkan hubungan baik antara Bangladesh dan Malaysia," katanya ketika dihubungi Malaysiakini.


Dakwaan itu, pertama kali dikesan Jumaat lalu oleh organ milik PKR, Suara Keadilan, yang menyiarkan pautan ke laman yang dipercayai mengenai lawatan Perdana Menteri Bangladesh, Sheikh Hasina ke Korea Selatan dan Malaysia tahun lalu.


Atiqur berkata kerajaan Bangladesh dan pejabat Suruhanjaya Tingginya di Kuala Lumpur langsung tidak menyedari tentang artikel kontroversi itu dan menyifatkannya sebagai “mengarut” dan adalah kerja orang “gila”. MK



Tak habis-habis Milo Suam Auww kantoi menipu begitu juga seekor lagi pakar reaktor nukluear PKR iaitu Fuziah Salleh . Nak fitnah kerajaan Malaysia tentang kononnya terbabit dalam pemberian kerakyatan kepada mat bangla dan seterusnya mengundi .

Dulu isu Mismah dan kod 71 pun kantoi , sekarang isu bangla pulak dah ...hahaha Kerja dok menipu ini tak berkat dan akhirnya orang akan tau juga .

Sekarang Milo Suam & Fuziah telah digelarkan sebagai orang gila kerana buat kerja gila oleh Pesuruhjaya Tinggi Bangladesh .

Cuma yang GPB hairan , mengapa negara Bangla yang dipilih untuk dibuat kerja edit erbabit di laman web dan fitnah . Mungkin Bangla ini dekat di hati Milo Suam kot ...ada pertalian darah dari sana kot ..hahaha

Apapun Milo AUWW yang konon bercakap tentang FAKTA ...sekarang Lu KANTOI !!


ini petikan Milo Suam Auw Raja Fitnah ...pembohong cukup kuat !




kebodohan PKR yang ciplak dari milo suam ....Bangang Bin Bahalol !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...