Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, September 21, 2011

Ahli Majlis MPKj Dari DAP Yang Sangat Biadap!

GEMPAR BERAPI! RAKAMAN SUARA CINA DAP BIADAP!

Ahli Majlis MPKj Dari DAP Yang Sangat Biadap!

Kesian aku dengar MELAYU kena Tengking Dengan Cina Biadap ni. Kepada Orang Melayu yang sokong DAP ini memang bangang.. Yang sokong dia , pun kena tengking. Sial punya cina tengking Melayu.

Jajarkan ke Tengah

Lee Kee Hiong sudah biasa terlepas daripada onar yang dilakukannya selama ini. SELANGOR DAILYsebelum ini telah mendedahkan bagaimana Lee Kee Hiong yang pernah menjadi Setiausaha Politik Lim Kit Siang mempunyai PERANAN YANG SANGAT BESAR dalam kematian Teoh Beng Hock. Untuk seketika, Lee Kee Hiong mendiamkan diri dan tidak banyak cerita tentangnya kedengaran walaupun ramai kakitangan Majlis Perbandaran Kajang (MPKj) di mana Lee Kee Hiong merupakan salah seorang Ahli Majlis merungut tentang perangai BETINA KERING itu.
Maki hamunnya sudah menjadi perkara biasa. Kakitangan MPKj yang sebelum Pakatan mengambilalih kerajaan negeri, bekerja dengan kembang hidung dan dada busung, sekarang ini diperlakukan seperti budak-budak dan lembu-lembu dalam kandang. Mereka bukan sahaja ditempelak, bahkan diperlekehkan sebagai BANGSA YANG TIDAK BOLEH BEKERJA.
Bukti terbaru adalah rakaman yang dibuat secara rahsia bagaimana BETINA KERING itu menghamun MELAYU-MELAYU di MPKj seolah-olah manusia Melayu yang ada di hadapannya adalah kalangan bebal yang sengaja diambil bekerja sebagai kakitangan kerajaan kerana simpati akan nasib mereka.
Baru menjadi Ahli Majlis, Lee Kee Hiong sudah pun menunjukkan sikap bongkak dan angkuh yang telah menjadi darah dagingnya. Walaupun dari satu segi, kelihatan seperti Lee Kee Hiong sedang menjalankan tugas, tetapi memandangkan kakitangan yang dihamunnya itu bukanlah lembu atau kambing, sebaliknya manusia, mengapa dia tidak menggunakan kelebihannya selaku Ahli Majlis untuk lebih berdiplomasi dan bukannya membentak-bentak seperti BETINA GERSANG?
Sikap memandang rendah terhadap orang Melayu sudah menjadi darah daging sebahagian besar pemimpin DAP. Dek kerana itulah, DAP tidak pernah membenarkan orang Melayu mengetuai parti tersebut. Paling tinggi kedudukan mereka adalah Pengerusi. Sedangkan jawatan Pengerusi sebenarnya tidak berfungsi langsung, sebaliknya hanyalah retorik semata-mata untuk menunjukkan kononnya DAP adalah sebuah parti pelbagai kaum. Sedangkan jawatan-jawatan penting lain, termasuklah Setiausaha Agung, disapu oleh Lim Kit Siang, proksinya dan anak lelakinya.
Jawatan yang paling berkuasa dalam DAP adalah Setiausaha Agung. Walaupun Lim Guan Eng tidak pernah menang dalam mana-mana pertandingan dalam partinya sendiri, perlantikannya selaku Setiausaha Agung meletakkan dia sebagai pemimpin SUPERIOR yang tidak boleh disentuh, sama seperti bapanya.

Gelagat yang ditunjukkan oleh bekas Setiausaha Politik Lim Kit Siang bernama Lee Kee Hiong itu sebenarnya mencerminkan apa yang bakal berlaku pada masa hadapan sekiranya DAP dibenarkan berkuasa walaupun di belakang tabir. Mungkin sebahagian besar peminat Pakatan Rakyat, tidak akan mempercayai berita ini dan menganggap ianya satu lagi cerita fitnah, namun ketahuilah bahawa itu yang berlaku, bukan sahaja di MPKj, tetapi juga di MPAJ, MBPJ, MPSJ dan MPK.

Melakukan serangan psikologi seperti yang dibuat oleh Lee Kee Hiong merupakan taktik terbaik yang dipelajari daripada Zionis yang berjaya melemahkan semangat kaum Arab di Palestin meskipun Arab merupakan penduduk majoriti. Memecah belahkan adalah kepakaran semulajadi mereka yang kini sedang dituruti oleh DAP dengan jayanya.

Rakaman ini sebenarnya hanyalah merupakan salah satu daripada pendedahan kecil. Pasti akan ada pendedahan besar lain yang melibatkan DAP dan para pemimpinnya yang beranggapan, mereka jauh lebih superior berbanding orang Melayu.

Untuk pengetahuan mereka yang tidak pernah peduli, Lee Kee Hiong merupakan figur yang sangat berpengaruh terutama dalam DAP Selangor. Inilah PENGUASA sebenar Ean Yong Hian Wah. Inilah juga orangnya yang cuba menutup skandal DAP dalam kematian Teoh Beng Hock.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...