Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, September 25, 2011

Guan Eng Suarakan Kebimbangan Singapura? Rakyat Johor mengharamkan Lim Guan Eng dan segala suku sakatnya DIHARAMKAN Ke JOHOR.

LU LANGSI , MULUT longkang , lu KOJOL / mam

Filed Under ( ) by pisau


Jurucakap kerajaan Singapura,Ketua Menteri regim DAP Pulau Pinang Lim Guan Eng telah menggelarkan Johor sebagai kawasan bukan selamat untuk pelabur.

Lim Guan Eng dalam satu temuramah oleh salah sebuah stesen radio di Australia telah menyatakan bahawa Johor bukanlah negeri yang selamat kerana penuh dengan jenayah dan peluang untuk diculik sangat mudah berbanding dengan Pulau Pinang.

Kenyataan ini sebagai cubaan untuk mengalihkan pelaburan Australia di Johor ke Pulau Pinang.Ucapan Guan Eng mengingatkan kita bagaimana pihak Singapura melalui laporan akhbar Singapura dalam rencana Pengarang akhbar The Sunday Times yang bertajuk JB Or Busts? yang menuduh kegiatan jenayah di Johor Bahru bertukar menjadi ganas.

Daripada siapakah Guan Eng belajar jika tidak daripada pihak Singapura sendiri yang kita semua tahu diperintah oleh PAP parti induk DAP.

Sudahlah beliau berbohong mengenai Good Gorvernance(klik sini dan sini) di hadapan rakyat Malaysia di Australia,malah beliau sanggup berlaku khianat terhadap negaranya sendiri.

Guan Eng benar benar terdesak kerana setakat ini FDI yang didakwa dibawa masuk oleh beliau tak lebih hanya angka angka diatas kertas,sedangkan prestasi sebenar memang amat buruk sebab itulah beliau tumpang semangkuk atas hasil kerja MITI dan MIDA yang membawa masuk FDI berbillion ringgit ke Pulau Pinang.

Pisau kata "rasis,chauvanis & ultrakiasu"

Read more: http://www.pisau.net/#ixzz1YxVzqYIt

Bina je jambatan bengkok gantikan Tambak Johor. Ekonomi Malaysia akan mengatasi ekonomi Singapura dengan berkembangnya makro ekonomi di selat Johor. Kapal-kapal dagang dapat melalui Selat Johor/Tebrau dan menggunakan Pelabuhan Tanjung pelepas. Ekonomi Malaysia akan bertambah maju. Ekonomi Johor akan bertambah maju dibandingkan Penang & Sinagpura. Laksanakan segera...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...