Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, September 27, 2011

GUAN ENG MULUT LONGKANG : RAKYAT JOHOR SEDIAKAN TELOR TEMBELANG BILA NAMPAK GUAN ENG DATANG JOHOR

CILI KASI SEMBUR & BALING DENGAN TELOR TEMBELANG! BUAT APA SURUH GUAN ENG MINTA MAAF?

Guan Eng lidah biawak memang sudah terkantoi. Dia nak saman BERNAMA sebab katanya agensi berita nasional itu telah menfitnahnya. Kesilapan wartawan BERNAMA menyebut nama tempat, telah digunakan oleh Guan Eng berlidah biawak untuk menekan agensi berita tersebut untuk meminta maaf kepadanya atau bakal berhadapan dengan ancaman saman.

Hakikatnya, Guan Eng memang cakap benda yang sama seperti yang dilaporkan. Cuma lokasinya sahaja yang berbeza. Guan Eng membuat tohmahan ke atas Johor ketika jamuan makan tengah hari di Singapura anjuran sebuah persatuan media.

Lokasi bukan lagi motif utama, sebaliknya tindakan dan tohmahan Guan Eng memang benar-benar berlaku.

Aku pelik, kenapa semua orang desak Guan Eng minta maaf dan minta ampun kepada Paduka Sultan Johor. Padahal kalau Guan Eng, minta maaf bukanlah keutamaan, sebaliknya tindakan undang-undang untuk menutup mulut lawan sekaligus meninggalkan dia tanpa perlu dikacau walaupun dia seorang penipu, pembohong dan pemutarbelit!

Buat apa suruh anak babi ni minta maaf? Dia tak perlu minta maaf tapi dia perlu jawab surat saman. Sampai sekarang aku masih tak dengar mana-mana pihak di Johor ingin menyaman Guan Eng. Sedangkan Guan Eng pula, sikit-sikit saman... asal dia terkepit dan tersepit, dia mesti akan saman.



LIM GUAN ENG YANG CAKAP...
TAK KAN DIA PUN MACAM MAT SABU...
TAK KAN DAH LUPA APA YANG DIA SENDIRI CAKAP...

Pandangan aku, tak payahlah suruh babi harami ini minta maaf. Kalau dia minta maaf pun, bukan ada nilai apa-apa pun. Lebih baik bagi saja surat saman dan saman dia dengan harga RATUSAN JUTA RINGGIT bukan setakat lima enam juta ringgit macam yang dibuat sebelum ini. Dosa dia memburukkan sebahagian daripada Malaysia di luar negara, kalau zaman feudal dulu, menyebabkan seluruh keluarganya boleh dihukum bunuh dan segala harta bendanya dirampas, selain tapak rumahnya dicangkul dan dibuang ke laut!
SEGERA MOHON AMPUN PADA SULTAN JOHOR...
SEGERA MOHON MAAF PADA POLIS DI RAJA MALAYSIA...
SEGERA MOHON MAAF PADA RAKYAT JOHOR...

JANGAN BUAT HAL LER...
JANGAN ASYIK NAK MENGAKAL JER...
KALAU TAK SUKA DUDUK MALAYSIA...
BALIK NEGARA ASAL USUL NENEK MOYANG KAU...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...