Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, September 26, 2011

UMNO Peralat Hukum Hudud - Anwar Ibrahim Liwat dan Zina Tidak kena HUdud pulak.

Anwar Ibrahim Pejuang Islam Tidak Serupa UMNO Yang Kerjanya Meliwat Dan Balun Pelacur




"Mempertahankan Perlembagaan Persekutuan, Islam sebagai agama bagi Persekutuan dan agama-agama lain boleh diamalkan dengan aman dan damai di mana-mana di negara ini serta melindungi kedudukan istimewa orang Melayu dan anak negeri mana-mana antara Negeri Sabah dan Sarawak dan kepentingan sah kaum-kaum lain sejajar dengan Perkara 153,"

Lagi Kata Kata Berahi Anwar Ibrahim DISINI

UMNO Peralat Hukum Hudud - Anwar Ibrahim.

Pakatan Rakyat kesal Umno-BN memperalatkan isu hudud sebagai permainan politik, sedangkan pemimpin mereka tidak pernah berhasrat membincangkan isu ini secara tuntas dan serius, kata Ketua Pembangkang Daruk Seri Anwar Ibrahim.

Menurutnya, lebih malang lagi, apabila media yang dikuasai pemerintah pula mencanangkan kononnya undang-undang syariah sebagai suatu warisan zaman primitif.

“Harus diingat, pandangan beberapa kerat pimpinan Umno yang mempersenda hukum Islam ini sesungguhnya tidaklah mewakili umat.

“Waima mutakhir ini beberapa pimpinan Umno memperlihatkan diri sebagai jagoan memperjuangkan Islam, manakala seringkali pula mereka menuduh pimpinan Pakatan Rakyat sebagai pengkhianat agama dan bangsa, sedangkan yang sering dilaung-laungkan oleh pimpinan Umno-BN sekadar retorika membakar sentimen serta sering tersasar dari kehendak syariah yang mahukan kemaslahatan untuk rakyat,” katanya dalam satu kenyataan akhbar.

Menurut Anwar, yang juga adalah ketua umum PKR, perlaksanaan hukum Islam sewajarnya mengambil kira keberkesanan pentadbiran mahkamah syariah negara ini memastikan keadilan untuk semua.

Menyentuh persoalan keadilan untuk semua, katanya. perlaksanaan undang-undang syariah semestinya menjamin hak bukan Islam tidak dicerobohi serta dizalimi.

Justeru, Pakatan akan berpegang pada pemuafakatan yang tertera dalam Buku Jingga.

"Mempertahankan Perlembagaan Persekutuan, Islam sebagai agama bagi Persekutuan dan agama-agama lain boleh diamalkan dengan aman dan damai di mana-mana di negara ini serta melindungi kedudukan istimewa orang Melayu dan anak negeri mana-mana antara Negeri Sabah dan Sarawak dan kepentingan sah kaum-kaum lain sejajar dengan Perkara 153," katanya lagi.

Menurut Anwar lagi, meskipun beliau menghormati keputusan kerajaan negeri Kelantan yang mahu melaksanakan hudud, namun ia mesti tertakluk kepada beberapa perkara.

“Pertamanya persoalan Maqasid al Syariah, Matlamat Utama Syariah, iaitu menjamin keadilan untuk semua. Malah dalam karya saya yang berjudul Gelombang Kebangkitan Asia, tuntas saya ungkapkan keutamaan Maqasid al Shariah demi menjamin keadilan untuk semua. Justeru adalah baik untuk kita merenung beberapa aspek perundangan syariah yang berjaya dilaksanakan di Kelantan, maka tidak wajar buat saya menempelak atau meremehkan langkah tersebut,” katnya.

Anwar berkata Pakatan Rakyat merupakan suatu muafakat utuh dan berlandaskan kejujuran mahukan perubahan buat rakyat negara Malaysia dan oleh itu, isu yang menyentuh kepentingan rakyat pastinya dibincangkan bersama semua wakil dari parti komponen.

Manakala keputusan yang dibuat merupakan pendirian bersama.

“Pun demikian Pakatan Rakyat berpendirian, setiap dari parti komponen sewajarnya mempunyai ruang untuk mengungkapkan keyakinan, faham serta ideologi terutamanya kepada pendokong mereka,” katanya. Malaysiakini




%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Tu dia Pak Sheikh Anwar Al Juburi dan kata bab Islam, Perlembagaan dan orang melayu. Hebat Anwar Brahim ni beb, hari ni cakap lain, esok cakap lain. Jumpa Cina cakap lain, jumpa India cakap lain, jumpa melayu lagi lain dia cakap. Siapa tak kenal Anwar Ibrahim?

Anwar Ibrahim bersuara isu Hudud kali ni yang mana nak memperlihatkan beliau menyokong PAS dan menolak DAP. Awat lagu tu Anwar Brahim? Apakah kerana isu Liwat dan Video Seks maka anda bercakap sedemikian?

Cukup cukup lah wahai Dato Seri Anwar Al Juburi, rakyat sudah jelas dalam melihat siapa anda yang sebenarnya. Kehebatan anda dalam memainkan watak cukup hebat namun rakyat yang ada hari ini bukan mudah ditipu dengan dakyah songsang anda Anwar Ibrahim.


Anwar Ibrahim juga kata:
“Harus diingat, pandangan beberapa kerat pimpinan Umno yang mempersenda hukum Islam ini sesungguhnya tidaklah mewakili umat."

Wahai Anwar Ibrahim, jangan dok kata UMNO mempersenda hukum Islam kerana anda patut sedar diri bahawasanya anda dan sekutu anda dalam PAS lah yang mempersendakan Islam dan lebih jelek lagi anda dan PAS merelakan Islam dilacurkan kepada Kafir DAP dalam meraih undi politik.


Dato Seri Anwar Ibrahim

Cukup lah sandiwara politik dalam melibatkan ugama ini, jika benar Anwar Ibrahim dan PAS berjuang dalam isu Hudud maka laksanakan lah di negeri Pulau Pinang, Kelantan, Kedah, Selangor yang mana negeri negeri ini mereka Pakatan Rakyat PAS,DAP dan PKR kuasai,

Dan Anwar Ibrahim anda jangan lupa bagaimana anda mempermaiankan Islam bila anda Meliwat Saiful Bukhari. Apa yang anda nyatakan kepada Saiful Bukhari sejurus anda meliwat beliau?


Nanti malam jam 9.30 pm Gomo cerita macam mana Pak Syeikh Anwar Al Juburi ni dalam bab Islam yang dia dok jaga sangat. Dah Liwat Saiful Bukhari Kaw Kaw adaka patut Anwar Ibrahim cakap......


Psssttt...Malam ni kita bongkar lagi...Anwar Ibrahim pejuang Islam?



Eskay Bersumpah Anwar Ibrahim ?

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...