Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, January 29, 2012

PASPB : UMNO TAJA JELAJAH HASAN ALI!!!

SALAH UMNO LAGI ...... SALAH UMNO LAGI.
AHLI AKAR UMBI PAS DAN PKR DAH MELUAT ALASAN KEPIMPINAN PR KELEMAHAN DAN KEBURUKAN SENDIRI MENYALAHKAN ORANG LAIN.

JELAJAH HASAN ALI!!! Kenapa pilih Bukit Gantang bukan Parit Buntar?


http://gelagatanwar.files.wordpress.com/2011/06/hasan-ali.jpg?w=455
Gambar Hasan Ali masa jadi Ahli Parlimen Parit Buntar

Sudah heboh di Bukit Gantang Hasan Ali akan naik pentas UMNO buat pertama kali. Sememangnya tidak disebutlah anjuran UMNO, tapi semua kerja buat ceramah ini dibuat oleh puak-puak UMNO.


Mana la ada orang PAS di Bukit Gantang yang kelapaq nak simpati buat kerja anjur ceramah ini. Tak lain kerja puak UMNO yang nak ambil peluang guna Hasan Ali

Beliau akan berceramah bersama ulama muda UMNO yang dikatakan beraliran salafi Fathul Bari di Pekan Bukit Gantang. Tajuk ceramah pun hebat 'Bersatulah Umatku'

Selepas hadir program Himpun di Kepala Batas, mungkin beliau tidak pulang terus sebaliknya mungkin beliau bermalam di mana-mana di Perak.

Sedangkan di atas pentas akidah , beliau telah mula buat fitnah terhadap pimpinan PAS . Kononnya, beliau dipecat kerana halang orang minum arak, halang orang murtad, tubuh unit selamat akidah.

Kali ini di atas pentas UMNO , lagi hebatlah dia belasah pimpinan PAS. Belasah la lagi boleh belasah , sementara masih laku di sisi UMNO. Bila dah letih nanti berhenti lah tu.

Tapi yang peliknya, kenapa Hasan Ali tak pilih Parit Buntar . Tak adakah ahli PAS yang bersimpati dengannya di Parit Buntar. Bukannya sekejap beliau jadi Ahli Parlimen Parit Buntar, 4 tahun . Ramai yang dia kenai di Parit Buntar.

Mungkin UMNO Parit Buntar tak pandai ambil peluang macam UMNO Bukit Gantang. Ataupun , UMNO Parit Buntar dok rasa kalau panggil Hasan Ali bukan boleh tambah undi sebaliknya boleh kurang undi.

Nak tunggu bantuan ISMA, mana ada ISMA di Parit Buntar. ISMA ni dok nampak hebat kat golongan terpelajar. Mai kat kampung , pi la tanya ISMA sahih depa tak tau. Tak tah orang kampung silap sebut jadi KIMMA.

Tak tahulah selepas ini, UMNO Parit Buntar pula yang panggil Hasan Ali atas nama NGO ciptaan UMNO.

Tunggulah kedatangan Hasan Ali ke Parit Buntar, nak tahu juga nanti siapa penganjurnya?.....admin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...