Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, January 28, 2012

PAPA GOMO : Anwar Ibrahim Sokong Israel Tetapi UMNO Disamakan Zionis




Datuk Seri Anwar Ibrahim dilaporkan akan menyokong segala usaha untuk melindungi negara Israel tetapi tidak mengesahkan untuk membuka hubungan diplomatik dengan negara itu sekiranya beliau dipilih menjadi Perdana Menteri Malaysia.

“Saya menyokong segala usaha untuk melindungi keselamatan negara Israel”, katanya seperti dilaporkan The Wall Street Journal (WSJ), Asia, 26 Jan.

Lapor portal itu, Anwar bagaimanapun tidak mengesahkan untuk membuka hubungan diplomatik dengan negara Israel itu, satu langkah yang katanya kekal ke atas Israel sebagai menghormati aspirasi rakyat Palestin.

Malaysia sebelum ini di antara negara Islam yang secara konsisten tidak menjalin hubungan diplomatik dengan Israel tetapi dalam masa sama membuka hubungan diplomatik dengan Palestin.

Lapor portal itu lagi, walaupun Anwar menyokong kesucian perkahwinan antara lelaki dan wanita di Malaysia, namun Anwar berkata undang-undang liwat yang lapuk perlu dipinda.

“Bukan urusan saya untuk menyerang dan menangkap rakyat berdasarkan orientasi seks mereka”, katanya.

AIDCNews – 27/10/12



GOMO: Elok lah tu bila ketua Umum Pakatan PAS menyokong segala usaha dalam menyelamatkan Israel sebuah negara yang HARAM yang mana telah merampas tanah milik Palestin. ELok sangatlah tu buat Puak PAS yang membanggakan dan menggagongkan Anwar Ibrahim sebagai bakal Perdana Menteri Malaysia.

Puak Pembangkang dok kata UMNO ni jahat dan zalim macam Zionis tetapi sejahat jahat UMNO yang dikatakan zalim ni kita tak pernah ada niat nak jalinkan Hubungan Diplomatik dengan Israel kerana UMNO tidak mengiktiraf Israel sebagai sebuah negara yang SAH.

Anwar Ibrahim boleh kata nak melindungi keselamatan Israel dan Gomo percaya jika Pakatan PAS, DAP, PKR jatuh ke tangan pembangkang maka esok hari Anwar Ibrahim akan mengumumkan hubungan Diplomatik diantara Malaysia dan Israel temetrai sebagaimana Singapura yang melakukan pekara ini apabila keluar dari Malaysia.


KLIK IMEJ

Malas nak komen lebih bab ni takut puak PAS marah Gomo pulak kata Gomo ni lagi jahat macam Israel Zionis keparat. Al Maklum Gomo dan lain lain Blogger ni dikatakan jahat macam Syaitan. Anwar Ibrahim dijulang macam Malaikat. Biasalah.......Anwar je layak masuk Sorga.


Psssttt... Hebat bila Anwar Ibrahim sokong Israel, ni ke Faktor pembebasan Anwar dari kes Liwat?

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...