Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Thursday, January 26, 2012

Bandut Rakyat = BONGKAR DAN EKSKLUSIF !!! ADAKAH ANWAR IBRAHIM PEMIMPIN SUCI YANG DI WAR-WAR KAN OLEH PAKATAN HARAM ???

ANWAR IBRAHIM PEMIMPIN SUCI YANG DI WAR-WAR KAN OLEH PAKATAN HARAM ???



KITA LAYAN DULU VIDEO DI BAWAH



Kalau nak tahu siapa Anwar Ibrahim,cuba tanya mereka yang pernah bersama dan bersama Dengan Anwar Ibrahim !!!



Zul Nordin - Sebelum ini Zul adalah peguam kepada Anwar yang disuruh babitkan PM dalam kes liwat Anwar dan banyak sangat dah Zul dedahkan diblognya.Anwar takut dengan Zul begitu jugak Kak Wan.Ikuti banyak lagi pendedahan Zul di http://zul4kulim.blogspot.com/



Nala Karupan - Kawan rapat Anwar,Nala ni tahu sangat tabiat Anwar dan Ummi dah dedah kereta Nala lah yang diguna masa Shamsidar(bini Azmin) jumpa Anwar secara rahsia.Anwar takut dengan Nala.



Ismail Mina - Kawan dari UM dan sama-sama menubuhkan ABIM,Ismail sangat marah apabila Anwar menyokong pluralisma agama.Bayanglah kawan berpuluh tahun pun boleh tinggalkan Anwar.kenapa Beliau boleh tinggal kan Anwar Ibrahim ???



Ezam - Pengikut No 1 Anwar suatu masa dahulu sehingga merengkuk dalam penjara kerana memperjuangkan Anwar.Kini telah cabut apabila tahu latar belakang Anwar yang sebenar lebih-lebih lagi bila Kak Wan call Ezam dari US melarang Saiful berada di rumah semasa Anwar ada.kenapa ini berlaku ??? adakah kak wan pun Tahu perhubungan Anwar dan Saiful ???



Mat Sabu - Dia ni yang bagi gelaran "ALJUBURI" pada Anwar.Cuba tanya Mat Sabu kenapa Mat Sabu gelar Anwar "ALJUBURI" ??? Mesti ada sebab kan ??? Apa sebab nya ??? cecita-cecita ???



Ummi Hafilda - Ikuti pendedahan dari Ummi secara terperinci di Srikandi7 Banyak sangat dah Ummi bongkar,Tapi Anwar Ibrahim Tak berani nak saman Ummi ??? nak tanya ni kat Anwar,kenapa tak berani nak saman Ummi ??? cecita-cecita !!!



Dato Eskay - Ini terlalu terang Dato Eskay sendiri ada dalam video China Doll yang telah di lapor pada media mengenai aktiviti maksiat Anwar.kenapa takut sangat Anwar ni nak saman Dato Eskay ??? takut ker bahan bukti masuk mahkamah ???

Rahimi - pegawai khas Anwar.Rahimi telah membuat lapuran polis yang beliau disuruh membuat Surat Akuan Sumpah palsu untuk mengaitkan YAB PM dalam kes liwat Anwar.

Rasid - Rakan Anwar di penjara Sungai Buluh yang juga pembantu Anwar.Rasid telah membuat laporan polis beliau di suruh buat Surat Akuan Sumpah palsu berkaitan kes liwat terhadap Saiful ini.

Karpal Singh - Dia sendiri kata Anwar kaki liwat pada 22.10.97,kini jadi Ketua peguam Anwar pulak.Apa agenda,tanya sendiri dgn Karpal dan DAP.Senang je,kalau betul Anwar jadi PM senang la pegang telur dia.muahahahaha....

Kak Wan dan Nurul - Tanyalah apa pun sampai mati tak akan mengaku.betul tak ???

ini antara cerita pasal Anwar Ibrahim dari A Sampai Z !!!



KENAPA ANWAR TAK BERANI SAMAN ANTARA MEREKA-MEREKA YANG KAT ATAS NI YANG DAH CAKAP MACAM-MACAM PASAL ANWAR ???

SAMAN SALAH SATU PUN JADILAH !!!

YANG SAYA HAIRAN BIN AJAIB !!!

SAMAN UTUSAN BUAT APA ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...