Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, January 27, 2012

FAIL SULIT - SENARAI SAKSI KES LIWAT

FAIL SULIT - SENARAI SAKSI KES LIWAT 'DISIMPAN' ATAS UGUTAN ANWAR!!?



Anwar kini sedang merancang rapi untuk membunuh beberapa 'saksi' sebenar kepincangan moral dan agenda jahat Anwar rakus mahukan takhta pemerintahan Negara sehingga mengabaikan amanah seorang Pemimpin rakyat mengatasi pegangan prinsip keutamaan Agama Islam dan Keamanan Negara dari pelbagai sudut.

Antara yang telah dicantas adalah Hassan Ali. Selepas ini beberapa nama dalam PAS bakal dicampak ke longkang melupakan segala maruah yang mereka pernah gelarkan Ulama' PAS dan menggadai nyawa untuk parti.


Nama2 tersebut adalah Ustaz Nasharuddin Mat Isa, Ustaz Azizan Abdul Razak dan Ustaz Harun Din sendiri yang kini dalam pemerhatian. Mereka antara 'saksi' sebenar yang 'disimpan.'

'Saksi' ini juga bukan sahaja ada di dalam PAS malah DAP sendiri. Saksi ini releven untuk dipamerkan ke Mahkamah membawa fakta 'wajah' sebenar Anwar.




Akan tetapi, ianya disekat dan terus disekat. Peguambela Anwar sendiri terpaksa dicantas selepas kes Rayuan Liwat II beliau kerana dikhuatiri bakal mengeluarkan beberapa fakta yang membuktikan kepincangan Diktator Pakatan ini.



Malah Karpal sendiri masih menyimpan Laporan penuh yang membuktikan Anwar terlibat di dalam Hubungan songsang tersebut yang telahpun dibentangkan ke Parlimen ketika Anwar memegang jawatan TPM.

Laporan penuh yang hansard pada Sidang Parlimen Mesyuarat ke-3 Penggal ke-3 Parlimen ke-9 pada 22hb November 1997.yang masih disimpan Karpal boleh melihat seperti yang yang tertera di bawah : - (KLIK PADA SENARAI GAMBAR DI BAWAH UNTUK LIHAT LEBIH JELAS)



Mungkin ada yang telah membaca akan tetapi masih ada yang tidak tahu akan handsat yang diusulkan sendiri Karpal Singh pada ketika itu cuba membuktikan Anwar terlibat dalam skandal liwat.


Bagaimana seorang peguam yang dianggap terkemuka dan terhandal di Negara ini (kata Pro Pakatan lah) boleh terus menarik semula dengan mudah usul yang dianggap besar kerana ianya di bawa ke Sidang Yang dianggap Mulia iaitu Sidang Parlimen?



Ini membuktikan bahawa Karpal Singh ada fakta jelas dan masih menyimpannya. Oleh itu Anwar perlu segera mencantas beliau setelah selesai Kes Rayuan ini sebelum ianya dibawa semula ke Mahkamah oleh Peguambelanya sendiri.




Kerana Anwar punyai Agenda Besar yang dibantah sekeras2 nya oleh Karpal Singh kerana ianya bakal mencabul maruah Perlembagaan.




HINT telahpun diberikan melalui suara Timbalan Ketua Menteri II Penang yang mengkritik kepimpinan beliau membuktikan berlakunya konspirasi campurtangan Anwar.



Siapakah yang bakal mencantas Karpal Singh pada akhir? LIM GUAN ENG.


Benarlah dakwaan Karpal SINGH, Anwar Ibrahim harus Bertaubat.


Artikel berkaitan (klik pada tajuk di bawah) :-


1. JINGGAY 13 - HARGA BRG. NAIK SBB. ANWAR PROMOTE ISU GAY DI DUNIA!!

2. KES LIWAT II SAPE ZALIM SKRG..!!? - SAIFUL BUKHARI DILAYAN MCM. SUNDAL!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...