Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, February 2, 2013

YB Ustaz Nasharudin Lebih Mementingkan Perpaduan Ummah berbanding Perpaduan di dalam Pakatan.

SELURUH NEGARA TUMPU MATA KE ARAH YB NASHA & DATO HARUN DIN

UMAT ISLAM MENANTI KEPUTUSAN BIJAK MEREKA DEMI ISLAM

Benarkah YB Nasha akan keluar PAS dan diikuti oleh ulama-ulama PAS yang Pro Perpaduan termasuklah Presiden PAS? Siapakah yang disindir oleh Nik Aziz kononnya sedangkan Presiden PAS yang dulu (Allahyarham Dato' Asri) boleh dipecat! Kata Nik Aziz lagi, YB Nasha tidak dicalonkan! Kita sama-sama baca artikel terbaru penulis muda ini...

Terlebih dahulu marilah kita memanjatkan Kesyukuran kepada Allah SWT kerana dengan keIzinanNYA jua, kita masih diberikan nafas, kesihatan,pemikiran, ibadah dan dakwah menegakkan syiar Islam, agama yang dibawa oleh junjungan Besar Nabi Muhammad SAW.

Saya fikir ini adalah artikel terakhir saya mengenai YB Ustaz Nasharudin, kerana sejak tahun 2008 saya telah menulis 14 artikel mengenai YB Ustaz Nasharudin, di mana di dalam hati saya, terakam sebuah perasaan yang sama, iaitu YB Ustaz Nasharudin lebih mementingkan Perpaduan Ummah berbanding perpaduan di dalam pakatan.



YB NASHA RAPAT BAHU-MEMBAHU DENGAN DS NAJIB DEMI PERPADUAN UMMAH
Tulisan pertama saya ini http://www.al-azharrisiddiq.com/2008/07/anwar-saman-nasharudin.html mengenai usaha YB menyatupadukan Ummah ketika itu bersama-sama dengan YB Dato Hj. Hadi Awang diserang oleh Anwar dan Karpal Singh. Dalam hal ini, saya mempertahankan YB kerana saya tahu YB mempunyai gagasan yang besar, iaitu Perpaduan Ummah



Kemudian, pada tahun 2009, saya menulis artikel ini http://www.al-azharrisiddiq.com/2009/06/erdogan-israel-umno-dap.html ketika itu YB bertanding jawatan Timbalan Presiden PAS, di mana kumpulan Dato. Dr Harun Din memihak kepada YB Nasharudin Mat Isa. Saya turut mendoakan kejayaan YB. Dan Alhamdulillah, Allah SWT memberi kemenangan kepada YB Nasharudin Mat Isa. Namun jalan ke arah Perpaduan Ummah tetap berliku.

YB NASHA SENTIASA DI SEBELAH DS NAJIB DEMI PERPADUAN UMMAH
Tulisan saya ini pula,  http://www.al-azharrisiddiq.com/2009/11/rum0s.html , saya terus memberikan sokongan agenda Perpaduan Ummah bersama UMNO yang diusahakan oleh YB Nasharudin Mat Isa bersama-sama YB Dato' Presiden PAS.

Kemelut yang berlaku di dalam PAS semakin membesar pada tahun 2012, kerana itu saya telah menulis banyak hal-hal yang melibatkan kesukaran YB Nasharudin Mat Isa dan YB Haji Hadi Awang (Presiden PAS) untuk menjayakan Perpaduan Ummah  di dalam UMNO dan PAS. Ianya memang berliku, namun kesabaran YB Nasharudin Mat Isa  dan YB Presiden PAS sangat terpuji walaupun menerima kritikan dan serangan daripada Anwar Ibrahim, Karpal Singh dan kumpulan pro-Anwar dalam PAS. Antara tulisan saya mengenai YB Nasharudin Mat Isa pada tahun 2012 ialah 


PERPADUAN UMMAH : YB NASHA DAN DS NAJIB BERSAMA ULAMA MEKAH
http://www.al-azharrisiddiq.com/2012/01/yb-nasharudin-gerakkan-semula-united.

htmlhttp://www.al-azharrisiddiq.com/2012/01/grand-design-united-goverment-masih.html

http://www.al-azharrisiddiq.com/2012/01/selepas-dr-hassan-ali-giliran.html

http://www.al-azharrisiddiq.com/2012/01/proses-menyisihkan-kumpulan-pro-ulama.html

http://www.al-azharrisiddiq.com/2012/02/pertemuan-10-mata-umno-pas.html

http://www.al-azharrisiddiq.com/2012/07/yb-pas-jadi-menteri-tugas-tugas-khas.html 

http://www.al-azharrisiddiq.com/2012/08/yb-nasharudin-istiqamah-bersama-umno.html , dan  

http://www.al-azharrisiddiq.com/2012/10/semalam-di-kb-yb-nasha-sampaikan-salam.html


15,000 PEMBACA DALAM 7 HARI MENUNJUKKAN KEINGINAN SEMUA PIHAK KEPADA PERPADUAN UMMAH
Artikel saya ini  http://www.al-azharrisiddiq.com/2013/01/surat-dato-dr-haron-din.html hampir 15,000 pembaca dalam tempoh 7 hari, saya sangat terkejut, siapakah yang membacanya? 

Maknanya, ahli-ahli UMNO, ahli-ahli PAS dan pengundi-pengundi yang tidak berparti memberikan minat yang mendalam terhadap YB Nasharudin Mat Isa, mereka menunggu-nunggu apa lagi selepas ini. Kata hati saya, keluarlah, kerana sudah tiada gunanya duduk di dalam parti memandangkan Usaha YB Nasharudin Mat Isa memperjuangkan Perpaduan Ummah tidak dihargai di dalam PAS, hanya YB Nasharudin Mat Isa memahami kehendak dan gerak hatipolitik YB Haji Hadi Awang juga seorang yang hatinya mahukan Perpaduan Ummah menjadi kenyataan.

Yang lain, kebanyakannya melihat hendak ke Putrajaya sahaja, sangat kecil perjuangan mereka berbanding Perpaduan Ummah.
PERPADUAN UMMAH: YB NASHA BERSAMA TPM

Apakah Penamat yang hendak saya nyatakan dalam Tulisan terakhir saya mengenai YB Nasharudin Mat Isa? 



Kepada YB Ustaz Nasharudin Mat Isa, dalam tempoh 30 hari menjelang PRU13 ini, rasanya, untuk menjayakan Perpaduan Ummah, YB Nasharudin Mat Isa kena membuka jalan, keluarlah dan akan disambut oleh sahabat-sahabat seperjuangan seperti YB Dato Dr. Hassan Ali, Ustaz Hassan Basri, Ustaz Ismail Mina, Ustaz Kassim Elias dan sudah semestinya ahli PAS Saudara Norman Toha.
ADAKAH MEREKA MENUNGGU YB NASHA MEMBUKA JALAN TERLBIH DAHULU?

Kemudian akan dikuti pula oleh Dato Dr. Harun Din dan tokoh-tokoh Ulama lain yang mempertahankan kalimah suci Allah SWT hanya untuk Islam sahaja.

Seruan YB PAS ini Datuk Dr. Mazian Mohamad http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20130201/po_10/Pilih-calon-Islam-UMNO supaya undi Calon UMNO dalam PRU13 ini benar-benar mengujakan.

Nampaknya, selain YB Nasharudin Mat Isa, Yb Datuk Dr. Hassan Ali, Yb Datuk Dr. Mazian Mohamad, Norman Toha momentum Perpaduan Ummah yang saya cita-citakan semakin mendapat sokongan dari ahli-ahli PAS. 

Selamat membaca.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...