Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, January 27, 2013

Anwar dan Pakatan Rakyat rancang Merusuh jika KALAH PRU13.


  Anwar dah tahu kalah teruk, Mula cari sebab nak merusuh! 

Menyedari mereka akan kalah makagembar gembur fitnah dan tuduhan palsu. 

Dengar apa Anwar kata di Himpunan 121@HRK112 berikut di 17:20    :

 

Oleh itu para pembaca, Tak ada cerita DEATH KNEELL ... hanya kepala Bersih ini akan diketuk dengan tukul besi masa nak merusuh lepas kalah teruk di PRU nanti!!!


Terbahak-bahak ketawa ketika membaca tajuk putar belit dari si tua gay dan pelanggan pelacur dari Permatang Pauh. Berikut ayat pembuka laporan Malaysia Chronicle aka Suara Tian CHua :


The European Union Ambassador to Malaysia Luc Vandebon said the EU would have no porblems working with Opposition Leader Anwar Ibrahim and his Pakatan Rakyat coalition should they wrest the federal government in the coming general election.

Absolutely, we want to work with Malaysia. We are ready to work with Datuk Seri Anwar and any other democratically-elected government,” Vandebon told a press conference on Friday.

Very significant statement from a world power

The statement is a tremendous morale booster for the 64-year-old Anwar and PR as they move into the last lap of what is expected to be a very dirty ballot.


Tanpa perlu disiasat,k ita boleh tahu ada waratawan bertanya kepada Duta Besar EU itu samada mereka sedia bekerja dengan Anwar dan kerajaan Pakatan Rakyat jika mereka menang?

Tentulah mereka akan kata, "Ya!" Mana-mana pihak yang menang pilihanraya tanpa ada masaalah adalah pihak yang legitimate untuk memerintah. Takkan EU nak kata tak?

Ayat yang lebih perlu dilihat juga adalah Duta mahu bekerja dengan Malaysia. "Absolutely, we want to work with Malaysia." Seterusnya bebal yang menaja laman blog Anwar Ibrahim mungkin susah nak faham apa pekataan "and any other democratically-elected government."

Entah apa pula yang "statement is tremendous morale booster" mengenai ayat-ayat ini. Ini semua bahawa syandard dalam dunia politik, pentadbiran dan diplomasi. Yang boleh jadi siu bila mereka kata sebut dengan jelas mempersoalkan proses pilihanraya dan

Malah patut ditanya atas asas apa melainkan propaganda BERSHIT pula perlu disebut oleh Suara Tian CHua sebagai "a very dirty ballot" melainkan untuk memesongkan kenyataan yang tidak ada signifikan ini dari konteks menuduh dan hukum pilihanraya akan datang sebagai kotor sebelum ianya dijalankan.

Boleh baca bahawa niat Anwar adalah menuduh siang-siang bahawa pilihanraya tak bersih dan ini memberi mereka legitimasi untuk merusuh dan demonstrasi apabila mereka KALAH.






Macam badut pun ada Anwar ni sekarang.... kuasa boleh buat manusia jadi gila..
Alang-alang nak jadi badut, meh tengok video di bawah untuk menghayati krisis keyakinan dalam PR dan ke'badut'an Anwar ... heh, heh, heh... jangan ketawa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...