Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Thursday, January 17, 2013

PENGELUARAN AMANAT HAJI HADI ANTARA FITNAH & FAKTA !!!!


UMNO SEMAKIN GELISAH DENGAN PENGELUARAN ANTARA FITNAH & FAKTA !!!!



"AMANAT TUAN GURU HAJI HADI AWANG"
!!! ANTARA FITNAH & FAKTA !!!

Penulis yakin orang UMNO tidak akan membaca buku ini kerana dari awal hingga akhir buku ini boleh dikatakan menyindir dan memfitnah orang-orang UMNO-BN dan kerajaan yang memerintah. Biasalah perkara itu terjadi kerana sudah menjadi tabiat orang-orang PAS tidak boleh kalau tidak dapat menceritakan sesuatu yang negatif pasal orang lain kerana menganggap mereka adalah golongan "bersih" tidak terpalit dengan sebarang kesalahan dan kesilapan.

Buku ini sebenarnya amat menarik untuk dibincangkan kerana dihuraikan dengan ilmiah yang diselitkan dengan nas-nas dari al-Quran dan hadis. Namun disebalik huraian buku yang kononnya ingin memperjelas isu Amanat Haji Hadi yang dibuat di Kg. Banggol Peradong tahun 1981, terdapat banyak huraian yang dulunya ditohmah kepada UMNO-BN yang hari telah dan sedang dilakukan oleh PAS.


Ketika itu Hj Abd Hadi mendakwa keputusan hukum oleh ulamak PAS Kedah "... Dan inilah yang telah dinyatakan oleh ulamak-ulamak PAS negeri Kedah kepada Majlis Fatwa negeri Kedah, bahawa 14 orang sahabat kita yang telah dibunuh itu adalah syahid (Disambut Allahu Akhbar) dan kita kebumikan mereka sebagai syuhada', sebagai orang yang mati syahid yang dikafankan... dan dikafankan dengan pakaiannya yang berdarah, dikebumikan dengan keadaan tidak disembahyangkan, darah mereka dalam keadaan hidup; inilah keyakinan kita bahawa mereka adalah syahid".
 
  

 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...