Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, January 15, 2013

KERANA TERLALU BANYAK BERCAKAP BOHONG DAN MUNKAR MAT SABU HILANG INGATAN???

MAT SYABUN HILANG INGATAN!!! 
Mat Syabun Tayang 'Otak Dia' Kena Bungkus... 
Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu yang sebelum ini menyokong penggunaan kalimah ALLAH oleh orang bukan Islam, menukar pendirian bersetuju dengan keputusan Majlis Syura iaitu ALLAH tidak boleh digunakan dalam Bible versi bahasa Melayu kerana tidak menepati kehendak sebenar kalimah ini.

 Mohamad yang lebih dikenali sebagai Mat Sabu berkata, pendiriannya mengenai penggunaan kalimah Allah dalam Bible versi bahasa Melayu seperti diminta Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng, adalah sama dengan keputusan Majlis Syura Ulama Pas.  

"Pendirian saya macam pendirian Majlis Syura," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Markas Pilihan raya Muslimat Pas Kota Bharu di sini, malam tadi. - UtaraNews


Gamaknya, Si Mat Syabun Komunis ni memang ada penyakit Amnesia agaknya. Sebab tu la dia selalu je hilang ingatan sampai apa yang dia cakap pun dia tak ingat.

Korang jangan pelik la kalau nanti Si Mat Syabun ni keluar alasan kata dia dah lupa apa yang dia cakap sebelum ni pasal isu kalimah Allah.
Lebih kurang dua minggu lalu, Mat Syabun yang mempengrusikan mesyuarat Lajnah Politik PAS menegaskan bahawa bukan Islam boleh guna kalimah Allah dalam Bible.

Tapi, sejak Majlis Syura PAS mengeluarkan kenyataan mereka baru - baru ini, Si Mat Syabun ni mula bertukar pendirian. Dia kata dia tak sokong pulak.
 
Itu semua tanda - tanda dah nyanyuk la tu. Dia mudah sangat lupa dengan apa yang dia buat sebelum ni. Sebab tu la nak nombor bilik pun dia tak mampu. Dari 121 jadi 211.

Sebab itu orang selalu kata. Otak Si Mat Syabun ni bukannya dalam kepala, tapi dalam lutut. Tu pasal la dia suka sangat mengarut benda yang bukan - bukan.

Sedangkan sebelum ni pun dia asyik mengulangi skrip yang sama untuk melepaskan diri dari sebarang kontroversi, inikan pulak dalam isu kali ini.

Dulu, dia kata dia lupa kenderaan apa yang langgar dia masa Bersih 2.0. Mula kata Pajero, Hitam. Kemudian, bila Polis tunjuk video, dia kata kereta Waja pulak.

Tak cukup dengan itu. Dia jugak pernah menghina anggota - anggota keselamatan Bukit Kepong dalam satu ceramah Politik dengan menyifatkan mereka sebagai barua British.

Bila ditanya balik, dia kata dia dah tak ingat apa yang diucapkan dalam ceramah tersebut. Mungkin sebab dia terlalu banyak sangat menipu sampai dia lupa yang mana satu kot.
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...