Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, January 20, 2012

PAPA GOMO : Atas Dasar Suka Sama Suka Anwar Dibebaskan "Hal Ehwal Islam Selangor Patut Diberikan Pada Adun PAS Bukannya Khalid Ibrahim PKR" - Haji Had



"Hal Ehwal Islam Selangor Patut Diberikan Pada Adun PAS Bukannya Khalid Ibrahim PKR" - Haji Hadi Awang

>> Friday, January 20, 2012


"Khalid Ibrahim Jaga hal Ehwal Islam Selangor
Emmm Jahanam Le lagi"


PAS dalam maknanya Parti Islam Semalaysia, kempen mereka juga adalah melalui Islam yang mana serba serbi dikaitkan dengan Islam. Satu satunya Parti didalam dunia menggunakan nama Islam dalam parti mereka sedangkan pihak Fattah, Hammas di palestin pun tidak menggunakan Islam dalam parti mereka.

Tak mengapalah soal Fatah atau Hammas itu kerana apa yang Gomo nak nyatakan disini mengenai perlantikkan exco Kerajaan negeri Selangor yang baru setelah Yb Hassan Ali dipecat oleh Khalid Ibrahim yang mana telah dijawat oleh Adun Sijangkang Yb Dr Yunus yang memegang Protfolio Belia dan Sukan.



Gomo sebenarnya hairan mengapa PAS parti Islam Semalaysia tidak layak untuk memegang Protfolio Ugama Islam? Jika sebelum ini YB Hassan Ali memegang jawatan tersebut dan setelah dipecat penggantinya juga datang dari PAS mengapa ianya dinafikan? Khalid Ibrahim MB Selangor yang juga pemimpin PKR sebaliknya memegang jawatan tersebut. Apa sudah jadi?

PAS yang namanya Parti Islam Semalaysia tidak diyakini dalam menjaga hal ehwal Ugama Islam, itu yang Gomo dengar dari pihak PKR mengenai perlantikan Exco yang baru ini. Jika PKR dan DAP pun sudah tidak mempercayai yang PAS untuk menjaga Islam apatah lagi dengan rakyat Malaysia terutama ahli PAS sendiri. Masih yakin PAS memperjuangkan Islam?

Khalid Ibrahim MB yang gagal menggalas jawatan tersebut sedangkan PAS lah yang paling layak kerana hidup nya mereka dalam PAS itu kerana menjual nama Islam. bagaimana kesepakatan dalam Pakatan yang dinamakan Rakyat itu jika pekara sekecil begini dinafikan sekutu PKR dan DAP pada PAS? Jika mentadbir negara apakah peranan menteri hal ehwal Ugama Islam akan dijawat pemimpin dari PAS? Gomo yakin tidak, tidak mungkin PAS akan diberi peranan dalam hal ini.


Tanya Saya Pasal Ugama

Dengan jawatan Hal Ehwal Islam dipegang Khalid Gagap MB Selangor maka jelaslah kepada kita semua DAP telah pun menguasai Kerajaan negeri Selangor. Hasil tekanan DAP dan Anwar Ibrahim yang sebelum ini meminta PAS untuk memecat YB Hassan Ali dituruti dengan pengguguran jawatan Exco seterusnya memberikan jawatan Hal Ehwal Ugama kepada Khalid Ibrahim PKR membuktikan PAS sudah tidak relevan dalam menggunapakai nama Islam dalam parti mereka.



Parti Islam Semalaysia sudah tidak relevan untuk digunakan Islam dalam nama parti PAS ini. Adalah lebih elok jika buang sahaja perkataan islam itu dan gantikan dengan nama yang lain sebagai contoh: Parti Barua Semalaysia ataupun mana mana nama yang lebih sesuai mengikut telunjuk DAP dan PKR.


"Penasihat Ugama Khalid Teresa Kokgkek"

Tahniah dan Syabas buat PAS dalam hal ini kerana yang bersorak riang dengan perlantikan EXCO adalah DAP dan juga pimpinan PKR. Bagi ahli PAS ini satu lagi bala apabila melacurkan Islam dalam permainan politik Dunia.


Psssttt.... Nampak sangat DAP dan PKR pun tak percaya pada PAS bab jaga Islam ni....huhuhu

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...