Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Thursday, January 19, 2012

Blogger Pembangkang Didenda Saman Fitnah, Mana Nak Letak Muka Tu? :Kenyataan rasmi Sharpshooter



Blogger Pembangkang Didenda Saman Fitnah, Mana Nak Letak Muka Tu?

>> Thursday, January 19, 2012


"I'm Idiot"

"Hakim Datuk Jefrey Tan Kok Wha, yang mengetuai tiga panel hakim Mahkamah Rayuan sebulat suara menolak rayuan blogger, Amizudin Ahmat berhubung keputusan Mahkamah Tinggi.

Hakim Tan yang mendengar rayuan itu bersama Hakim-Hakim Datuk Seri Mohamed Apandi Ali dan Datuk Alizatul Khair Osman Khairuddin juga mengekalkan keputusan Mahkamah Tinggi bahawa blogger itu bertanggungjawab kerana memfitnah berhubung artikel terhadap menteri itu."


RM 300 ribu itulah nilai Blogger Pakatan Pembangkang yang telah disaman oleh Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Rais Yatim kerana memfitnah dalam artikel di Blogg nya.


"Wah terima pingat beb, Fitnah pun Fitnah lah"

Siapa Blogger Sharpshooter ini? Beliau dikenali dengan nama Glamour nya Din Binjai yang mana merupakan blogger Upahan kepada Anwar Ibrahim dalam merekayasakan fitnah fitnah jahat keatas pemimpin BN terutamanya UMNO.

Nah rakyat Malaysia, ini lah bukti bahawa yang menyebarkan Fitnah adalah Blogger Pembangkang yang dibayar oleh Anwar Ibrahim. Din Binjai ini juga dalam perbicaraan nya menggunapakai khidmat peguam Anwar Ibrahim.

"Panel hakim membuat keputusan itu selepas mendengar penghujahan peguam Rais, Datuk Seri Muhammad Shafee Abdullah dan R.Sivarasa yang mewakili blogger itu."


Pembelit

R. Sivarasa peguam Anwar Ibrahim yang juga pemimpin PKR. Hebat lah blogger PKR kerana Fitnah yang mereka lemparkan dilindungi oleh pemimpin mereka sendiri. Patut lah mereka senyum sahaja dalam melemparkan fitnah demi fitnah keatas Barisan Nasional terutamanya UMNO, rupa rupanya ada yang menyuruh dan melindungi mereka itu.

Jauh lebih baik Kami Blogger Pro Kerajaan kerana tidak melemparkan FITNAH keatas pemimpin pakatan pembangkang. Sebab itu sampai ke saat ini tidak ada satu pun blogger Pro kerjaan yang disaman ataupun dihukum kerana artikel yang dikeluarkan. He he he


"Dah kena pun tak puas hati lagi"

Jadi buat rakyat Malaysia, ini bukti buat anda semua menilai perjuangan Blogging diantara kami dan juga Blogger pro Pembangkang. Dengan saman RM300 Ribu yang wajib dibayar Blogger PKR ini kepada D.S.U. Rais Yatim diatas artikel Fitnah nya membuktikan kepada kita semua mereka Blogger Pembangkang KAKI FITNAH dan dilindungi serta ditaja oleh pemimpin Pembangkang.


Ada lagi lepas ni nak kena SAMAN beb.... Hangpa pakat tunggu ye, tapi kali ni bukan Blogger tapi Pemimpin Pembangkang!!! Ha Ha Ha....

Psssttt... Hek eleh... RM 300 ribu je nilai Blogger Pembangkang...ha ha ha kita main Juta lah beb....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Thursday, January 19, 2012

Kenyataan rasmi Sharpshooter

Nantikan kenyataan rasmi sharpshooter dalam masa terdekat, sekarang masih di Kuala Lumpur.

Isu berhubung dengan fitnah jahat peguam rais terhadap sharpshooter.

Lawan tetap lawan... Membujur lalu melintang patah..

Kalau takut dengan risiko usah bicara soal perjuangan..

Kalau takut dipukul badai..usah berumah di tepi pantai...


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

Baca lagi : http://sharpshooterblogger.blogspot.com/2012/01/kenyataan-rasmi-sharpshooter.html

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...