Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, January 16, 2012

Atas Dasar Suka Sama Suka Anwar Dibebaskan Eksklusif - Skandal Saiful Bukhari & Papa Gomo Didedahkan Demi Kebenaran Dan Keadilan



>> Monday, January 16, 2012




Salam buat semua rakyat Malaysia yang mencintai kemanan dan juga keadilan. Pada 9 Januari 2012 yang lepas keputusan Mahkamah telah diberikan oleh hakim dalam kes Liwat yang mana membabitkan tertuduh Dato Seri Anwar Ibrahim Ahli Parlimen Permatang Pauh yang juga merupakan Ketua Umum Pakatan Rakyat dan juga mangsa liwat iaitu seorang insan biasa yang tiada pangkat dan kuasa bernama Saiful Bukhari Azlan.

Kecewa apabila Hakim memutuskan Anwar Ibrahim telah dilepaskan dan dibebaskan dari pertuduhan liwat yang mana perbicaraan sepanjang 3 tahun 6 bulan telah sia sia buat barisan pendakwaraya walaupun segala bukti dan keterangan menjerumus Liwat telah pun berlaku diantara tertuduh dan mangsa.

Hari ini Gomo nak berkongsikan sedikit cerita suka duka sepanjang Gomo mengenali dan berkawan dengan Saiful Bukhari Azlan mangsa liwat Anwar Ibrahim. Esok hari mendatang Gomo akan Bongkarkan apa yang mampu Gomo lakukan demi menyedarkan rakyat Malaysia apa sebenarnya yang berlaku ke atas Saiful Bukhari selama mana ini.



Bila tercetusnya isu liwat ini pada tahun 2008 Gomo dan rakan rakan Blogger waktu itu menyatakan sokongan yang tidak berbelah bagi kepada Saiful Bukhari melalui medium Blogg. Setiap hari kami membela Saiful Bukhari kerana tahu apa yang dinyatakan Saiful Bukhari bahawa beliau telah diliwat Anwar Ibrahim adalah benar sama sekali berdasarkan kecurangan Anwar Ibrahim yang awal awal lagi melarikan diri ke kedutaan Turkey untuk bersembunyi.

Kami rakan blogger tidak pernah berjumpa sebelum itu dengan Saiful Bukhari, namun pada hari pertama kes liwat dibicarakan di Mahkamah iaitu pada tanggal 7 hb Ogos tahun 2008 kami dipertemukan dengan mangsa liwat Anwar Ibrahim iaitu Saiful Bukhari. Turut bersama dengan Gomo dalam menyuarakan sokongan yang tidak berbelah bahagi kepada Saiful Bukhari adalah rakan Blogger Parpu Kari, RBF Online, Gerakan Anti PKR, Darul Ehsan Today dan juga Kumbang AIDC.

Pada waktu itu Blogg kami tidak lah dikenali sepertimana sekarang ini, pemimpin politik juga tidak lah mengenali kami dan mengetahui perjuangan kami. Pendek kata waktu nitu kami hanyalah Blogger jalanan yang memperjuangkan keadilan buat Saiful Bukhari mangsa liwat Anwar Ibrahim.



Sehari sebelum pemergian Gomo dan rakan lain ke Mahkamah dalam menyokong Saiful Bukhari, Gomo sanggup membuat sebuah Banner yang mana tertera ayat " We All Support Saiful Bukhairi From Blogger" Tersalah juga waktu itu nama Saiful Bukhari memandangkan Gomo nak siapkan secepat mungkin Banner tersebut.



Jangan kata dimahkamah Banner Saiful Bukhari Gomo bawa malah pernah satu ketika sewaktu perlawanan Bolasepak Malaysia menentang Manchester United pada tanggal 21 July 2009 Gomo gantung Banner tersebut di Stadium Bukit Jalil. Pada waktu itu ramai yang memerhati dan Gomo waktu itu hanya bertiga sahaja. Tidak ada yang mengutuk Saiful Bukhari malah ramai yang menunjukkan isyarat Bagus kepada Gomo waktu itu.

Malah sehingga kehari ini Gomo masih lagi menyimpan Banner tersebut dirumah dan masih dalam keadaan baik sama sekali. Bukan kerana Gomo taksub dengan Saiful Bukhari ataupun menaruh hati pada beliau tetapi pada Gomo beliau adalah HERO kepada Jutaan rakyat Malaysia yang sanggup tampil kehadapan memberanikan diri dalam menyedarkan rakyat Malaysia siapa Anwar Ibrahim yang merupakan Kaki SODOMY.

Berbalik kepada Saiful Bukhari tadi, setelah perjumpaan kami yang pertama dimahkamah maka Saiful Bukhari yakin dan pasti bahawa kami adalah penentang tegar kepada Anwar Ibrahim yang mana telah meliwat Saiful Bukhari. Atas keyakinan itulah kadang kala Saiful berinteraksi dengan kami melalui Yahoo Massenger yang cukup popular pada tahun 2008- 2009.

Dalam antara rakan rakan Blogger yang lain yang mana pernah berjumpa dengan Saiful Bukhari, Gomo boleh nyatakan bahawa hubungan Gomo dengan Saiful Bukhari adalah rapat sama sekali. Malah bukan sahaja Gomo juga rapat dengan beliau,Isteri Gomo juga merupakan rakan Saiful Bukhari.



Banyak yang Gomo ketahui mengenai perjalanan kes liwat ini, banyak yang Gomo tahu mengenai apa yang berlaku sejak dari Saiful Kecil, berkerja dengan Anwar Ibrahim, perjalanan cerita yang mana beliau diliwat, kronologi laporan polis yang beliau laporkan dan sehinggalah kepada ancaman demi ancaman yang beliau, keluarga dan juga pihak yang terdekatnya terima dari orang yang ingin memastikan beliau Mati dan kes liwat digugurkan dari perbicaraan.

Walaupun Gomo mengetahui segala kronologi tersebut namun bukanlah Gomo sanggup untuk menceritakan pekara tersebut bagi mengelakkan proses mahkamah terganggu dan memastikan Amanah dan Rahsia yang diminta oleh Saiful Bukhari kepada Gomo dijaga cukup rapi. Malah sehingga kehari ini pun banyak pekara yang Saiful alami Gomo tidak menceritakan kepada sesiapa melainkan isteri Gomo sendiri setelah dibenarkan oleh Saiful Bukhari.


Dan yang paling penting buat pengetahuan semua, kes liwat ini tidak ada langsung bersangkut paut dengan Dato Seri Najib mahupun Datin Seri Rosmah Masor dan melibatkan UMNO dan BN. Kes liwat ini antara Peliwat iaitu Anwar Ibrahim dan juga mangsa Saiful Bukhari Azlan.

Hari demi hari, bulan pun berlalu malah tahun pun pergi begitu sahaja. Proses perbicaraan yang sepatutnya selesai lebih awal terpaksa diheret sehingga memakan masa 3 tahun 6 bulan setelah terangguh sebanyak 69 kali akibat permohonan tertuduh iaitu Anwar Ibrahim. Saiful Bukhari terus tabah dan sentiasa mengingatkan Gomo sepanjang proses mahkamah agar turut sama bersabar dalam mencari jalan kebenaran.


"Ayah Yang Sabar dengan Fitnah dari pihak Tertuduh"

Saiful Bukhari juga pada Gomo merupakan seorang yang bijak apabila menggunakan ilmu yang beliau perolehi sepanjang berkerja dengan Anwar Ibrahim. Saiful Bukhari sering menyatakan kepada Gomo bahawa Anwar Ibrahim mempunyai otak yang cukup ligat dan sering mambaca buku dalam menghadapai peperangan mental dan emosi. Justeru itu Saiful Bukhari mengambil peluang tersebut untuk mendalami ilmu agama dan juga buku buku yang dapat menguatkan semangat beliau dalam menghadapi tomahan dan kutukan dari penyokong Anwar Ibrahim.

Malah Gomo juga turut diberikan beberapa tips dari Saiful Bukhari dalam hal ini sebab itulah Gomo tidak lali mahupun gentar ataupun melompat tak tentu pasal dengan karenah pembangkang yang menyerang Gomo. Pendek kata banyak yang Saiful Bukhari nasihatkan Gomo dalam mengawal emosi bila berhadapan dengan karenah penyokong Anwar Ibrahim yang menggila.

Pada peringkat awal perbicaraan Saiful Bukhari yang mana waktu beliau memberikan keterangan, keadaan waktu itu sebenarnya merupakan satu tahap keselamatan yang paling tinggi buat Saiful Bukhari. Ramai rakyat Malaysia yang tidak mengetahui bahawa ancaman yang Saiful Bukhari terima bukan sekadar emel, talifon tetapi SANTAU juga turut beliau terima. Malah jika anda ingat pernah satu ketika beliau telah difitnah Nazak dan sakit teruk akibat Sumpah Lakhnat yang beliau lakukan.

Gomo waktu itu risau juga keadaan Saiful Bukhari kerana jika pada waktu Saiful Bukhari memberikan keterangan dan sesuatu berlaku keatas beliau maka Kes liwat boleh digugurkan terus dan akan memberikan tertuduh iaitu peliwat kebebasan yang mutlak yang mana rakyat Malaysia akan terus menjadi mangsa kerakusannya.



Syukur Saiful Bukhari seorang yang tabah dan kuasa dari Allah SWT maka Saiful Bukhari terus sihat dan tenang sepanjang proses beliau memberikan keterangan dimahkamah. Amin....

Suka duka yang Saiful Bukhari alami sedikit sebanyak dikongsikan degan Gomo dan salah satunya yang mana membuatkan isteri Gomo mengalirkan air mata apabila Saiful Bukhari menyatakan bahawa beliau telah PUTUS TUNANG akibat hasutan pihak pihak tertentu dalam memastikan Saiful Bukhari akan berantakan dan semangatnya pudar.


Bekas Tunangnya

Kejam dan itulah pengorbanan yang Saiful Bukhari korbankan dalam memastikan perjuangan beliau untuk menyedarkan rakyat Malaysia siapa Anwar Ibrahim tidak menjadi sia sia. Untuk makluman pada penghujung tahun 2009 Saiful Bukhari dan tunangnya sepatutnya naik ke jinjang pelamin namun oleh kerana masaalah yang melanda,persandingan mereka hanyalah mimpi dan pertunangan terputus begitu sahaja. Ramai orang tidak mengetahui pekara ini dan sehingga ke hari ini juga ada yang masih ingat bahawa Tunang nya dahulu masih lagi bersama dengan Saiful Bukhari.

Semangat Saiful Bukhari amat kuat dan Gomo boleh katakan beliau cukup tabah dan sememangnya seorang insan yang luar biasa dalam menghadapi dugaan demi dugaan yang datang. Gomo sendiri akui jika pekara sebegini berlaku kepada Gomo ada besar kemungkinan kemurungan dan pelbagai masaalah akan muncul bersangkut sangkut antara satu sama lain. Namun itulah Saiful Bukhari yang mana merupakan insan yang kuat semangatnya.

Pada 2009 Saiful Bukhari ada mengeluh kerana kes liwat ini beliau tidak mampu untuk membuat pekara yang kita semua rakyat Malaysia lakukan. Beliau bertahun tidak menonton wayang apatah lagi melepak dikedai mamak menyaksikan perlawanan Bola sepak dengan keadaan riuh dan gamat. Semua itu dikongsikan dengan Gomo sehinggakan Gomo dan wife mengajak beliau menonton wayang dan suruh beliau memakai topeng, namun enggan beliau lakukan.

Tahun demi tahun berlalu banyak pekara dan cerita yang dikongsikan dengan Gomo serta wife, malah Gomo juga acap kali meluahkan isu tertentu dan juga bertanyakan beberapa maklumat penting buat membantu negara.

"Melawat My Princess"

Anak Gomo yang pertama pernah dimasukkan ke Hospital akibat masaalah selsema dan menginap semalaman disebuah hospital swasta dalam ibu negara. Ntah macam mana lebih kurang jam 12 malam Saiful Bukhari datang dengan memakai topi agak kebawah melawat anak Gomo yang kurang sihat. Bukan datangnya melawat kosong tapi dibawakan juga air Yassin buat puteri Gomo.


"Dihadapan Kaabah"

Gomo waktu itu naik risau juga memandangkan bukanlah satu pekara yang selamat bila Saiful Bukhari keluar pada waktu malam sebegini. Gomo siap cakap lagi kepada beliau " Lu datang ni ada escort ke tidak? Gila lu ni, bahaya lah bro. Siapa cakap anak gua masuk hospital ni?".

Saiful dengan tersenyum kata beliau selamat dan jangan risau, dan beliau mengetahui dari status FB wife dan kemudiannya bertanyakan kepada wife dimana Hospitalnya dan wad no berapa. Wife Gomo pulak lagi lah terkejut tak sangka Saiful Bukhari sanggup datang malam malam buta melawat anak Gomo dan wife yang kurang sihat waktu itu.

Lama lah juga Saiful Bukhari melepak dalam wad sampaikan Gomo tarik penyidai takut nurse or orang lain nampak dan kenal Saiful Bukhari. Malah ada Nurse yang perasan datang selepas Saiful pulang dan tanya "Saiful tu sedara ke?" Gomo dan wife senyum sambil kata "Yup Sedara saya tu". Memang Saiful Bukhari ni dalam diam nya berani tahap gaban jugak. Ha ha ha


"At Hospital Melawat Wife Gomo Bersalin"

Waktu isteri Gomo nak bersalin anak yang kedua pada tanggal bulan 11.2011 yang lepas Saiful Bukhari sekali lagi datang ke Hospital dan turut dibawanya adalah air selusuh buat wife bagi memudahkan wife bersalin. Itu lah Saiful Bukhari yang mana seorang yang baik hati dan mempunyai semangat yang kuat dalam hidupnya.


"Saiful Bukhari And Princess Gomo He he he "

Jika nak kata pertemuan Gomo dan Saiful Bukhari ni kerap selepas beliau habis memberikan keterangan dimahkamah tidak juga, namun bila beliau berkelapangan dan yakin Keselamatan beliau terjamin barulah ada beliau melawat Gomo dan Wife serta anak anak. Malah pada bulan puasa tahun lepas Saiful Bukhari, Gomo dan wife serta rakan rakan Blogger Wangsa Maju turut sama bersahur dengan beliau di sebuah restoran ibu kota. Memang sempoi waktu tu kerana rakan Blogger Wangsa Maju agak teruja dengan kehadiran Saiful Bukhari. Dan pada malam itu Saiful Bukhari belanja Sahur kami makan Kari Kepala Ikan. He he he mantap tu.

Pada hari Rabu 3 minggu yang lepas Saiful Bukhari meminta untuk Gomo mengaturkan perjumpaan dengan rakan rakan Blogger yang lain. Rakan rakan blogger yang berjumpa pertama kali dahulu iaitu pada tahun 2008 sekali lagi dipertemukan dengan Saiful Bukhari dan juga turut serta blogger blogger yang lain.

So malam itu banyaklah soalan yang diajukan kepada Saiful Bukhari yang mana kami melepak sampai jam 3 pagi sejak jam 11 malam disebuah kedai mamak dalam Kuala Lumpur. Satu persatu soalan diajukan kepada Saiful Bukhari oleh rakan blogger yang lain. Blogger parpu Kari, Gerakan Anti PKR, Darul Ehsan Today, RBF Online, Medan Info Kita, Assam Keping, AIDC dan The Flying Kick amatlah teruja dan semuanya membuat kesimpulan yang sama setelah Saiful menceritakan satu persatu yang ditanya. "Saiful Bukhari Pejuang Sejati" Itulah yang kami semua boleh nyatakan mengenai pengorbanan yang beliau telah lakukan.


"Allah Bersama Mu Saiful Bukhari"

Gomo rasa setakat disini sahaja coretan yang Gomo kongsikan bersama pembaca sekalian. Oh lupa nak khabar pada semua. Bila hubungan Gomo dan Saiful Bukhari diketahui oleh pembangkang maka mulalah mereka menabur Fitnah yang Gomo dan Saiful adalah Gay dan merupakan pasangan kekasih. Gomo tidak peduli semua itu kerana lebih banyak mereka menabur Fitnah maka lebih banyak sayangnya Allah kepada Saiful Bukhari dan juga Gomo. He he he......Wife Gomo mengetahui hubungan baik kami sekeluarga malah Gomo sekeluarga dan juga ayah Saiful Auncle Azlan dan juga pakcik Saiful Auncle Azlee boleh dianggap satu keluarga yang mana memperjuangkan Yang Hak Demi Keadilan Buat Semua Rakyat Malaysia.

Gomo mengetahui apa yang Anwar Ibrahim lakukan, Gomo mengetahui bagaimana cara Anwar Ibrahim lakukan, malah Gomo mengetahu bagaimana cara Anwar Ibrahim MEMIKAT Lelaki muda sebagai anak ikan nya. Semuanya Gomo tahu dan sebab itu setiap hari Gomo menyedarkan rakyat Malaysia siapa dia manusia bernama "ANWAR BIN IBRAHIM".


"Kerja Gila Gomo Buat"

Semoga Saiful Bukhari perolehi rahmat dan ganjaran atas apa yang beliau telah lakukan ini. Allah bersama dengan orang orang yang benar. Perjuangan Saiful Bukhari adalah satu perjuangan yang besar ertinya buat Agama, Bangsa dan juga Negara. Rakyat Malaysia seharusnya bersyukur kerana Saiful Bukhari sanggup dihina dan dicerca maruahnya demi memastikan manusia dajal iaitu Anwar Ibrahim dinyahkan sebelum lebih ramai lagi yang menjadi mangsanya.



Semoga Keadilan akan beliau perolehi dimahkamah Rayuan kelak kerana sememangnya beliau adalah mangsa Liwat Anwar Ibrahim dan disini juga ingin Gomo tegaskan tidak ada langsung Konspirasi yang membabitkan Najib Razak, Rosmah Mansur, Kerajaan, UMNO mahupun pemimpin BN dalam kes liwat ini. Semuanya yang dikatakan Anwar Ibrahim dan pemimpin pembangkang adalah satu rekayasa jahat demi menjatuhkan imej Perdana Menteri Malaysia dan juga Kerajaan semata mata.

Gomo tahu segala galanya, Gomo tahu apa Anwar Ibrahim lakukan. Malah Gomo tahu bahawa Anwar Ibrahim masih lagi menjalankan kegiatan yang sama iaitu dengan mencari mangsa mangsa terbaru bagi di Bontoti nya. Manusia bernama Anwar Ibrahim ini punya Ilmu hebat memaksa rakyat yang leka menjadi pengikutnya secara membuta tuli.



Yang Hak Pasti Berdiri
Yang Bathil Pasti Jatuh

Jangan Kerana Saiful Bukhari rakyat biasa maka keadilan undang undang buat dirinya dan keluarga dinafikan oleh Peguam Negara. Saiful Bukhari sebagai rakyat Malaysia yang Sah berhak mendapat Rayuan dalam kes liwatnya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...