Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, September 21, 2014

HJ HADI MENGAMUK ISU TAHALUF SIYASI


Selepas dua hari muktamar ke-60 PAS yang hangat dengan perdebatan yang tegang, sebahagian besar pemimpin hari ini, memilih untuk merapatkan saf parti dengan gesaan bersatu dalam ucapan penggulungan mereka.



Di dalam ucapan penggulungan oleh Presiden PAS di dalam Muktamar PAS ke-60, Hj Hadi membidas sikap rakan tahaluf siyasi mereka PKR dan DAP yg mencuri wakil rakyat PAS untuk menyokong Wan Azizah sebagai MB Selangor.Beliau mempersoal inikah etika bertahaluf di dalam PR.

Broker,barua disebut beliau dengan nada marah dan tegas terhadap 2 wakil rakyat PAS yang telah melanggar baiah kepada PAS dengan menandatangani surah aku janji menyokong Wan Azizah sebagai MB Selangor.

Dalam pada itu,beliau juga menyifatkan secara tuntas bahawa perbezaan ideologi  PAS dengan rakan parti mereka iaitu PKR sebuah parti sekular pragmatik dan DAP parti sekular sosialis. 

Hj Hadi dilihat sudah memulangkan " Paku Buah Keras" kepada pengkhianat,pembelot PAS yg terpedaya dengan politik Anwar Ibrahim dan DAP .

Sumber : keris pusaka


3 comments:

  1. Dlm berjama'ah kena ikut imam, suka atau tak suka, setuju atau tak setuju, selagi imam tidak melanggar kaedah kaedah berjamaah yg menyebabkan pelanggaran hukum Tuhan. Sesiapa yg tak ikut imam mk dia dikira telah mufarakah, dlm kaedah jama'ah spt melepaskan diri dr ikatan jama'ah, yg jika dlm jama'ah Islam sebenar merupakan satu kesalahan yg sgt besar, menghampiri murtad. Itulah yg aku ditarbiyah dlm usrah usrah dan tamrin tamrin PAS dulu. Tiga bedul tu aku rasa terlepas kot dr tarbiyah PAS, tu yg ikut kepala sendiri je tu.

    ReplyDelete
  2. nabi aku ajar kita kena cakap yang baik2 pada orang walaupun orang itu menghina dan memaki kita. sirah aku ikut perempuan yahudi buta yang maki nabi ketika nabi bagi makan. Hari hari nabi aku bagi makan juga . sehingga wanita itu masuk islam kerana tersedar org yang dia maki semasa bagi makan ialah Rasul aku. Nabi kau dengan naib presiden ulamak dunia lain kot baoleh fitnah tanpa bukti. boleh maki barua, boleh mengkhianti janji yang diputuskan oleh mesyuarat jawatankuasa, boleh langgar keputusan muktamar yang dipersetujui oleh semua perwakilan dan semua dewan2 termasuk dewan konon2nya ulamak.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...