Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, June 2, 2013

RED BEAN ARMY ~ Dah Ada Yang CABAR Supaya Di TANGKAP !!!

Fullamak mamat kat atas ni bukan setakat mengaku dia ni puak RBA tetapi turut mencabar yang MMI rasa cabaran kepada pihak berkuasalah supaya menangkapnya di rumah.Fuiyooo kira ni puak paling dasat setakat ni yang kita dengar.

Petikan dari laman fb milik beliau..

What is the law?
When the 2 same-sex love
100 against it-is called "illegal"!

When 1 million people-called "legal"!
What "repeal"?
When the democratic freedom of expression subject to trampling and controls-illegal
As illegal moves continue,

No one dared to be freedom to speak out-illegal "repeal!"
Even today,
28 million Malaysia are willing to live in the "repeal", I still say: "I am the Red soldiers! Arrest me please come to my house!

Yang jelas dia ni adalah penyokong tegar pembangkang kiranya Guan Eng ni sanggup cium molotlah..Malah beliau juga bersifat RASIS seperti mana yang boleh kita lihat di laman facebook milik beliau dengan nama  Woodstock Lee.
Apa pun kita tak nak cita panjang hanya 2 perkara sahaja untuk memudahkan semua..
Pertamanya pihak berkuasa tolong ambil tindakan sebab mamat ni dah mengaku lepas tu siap cabar lagi so tunggu apa ???
Keduanya kira anak jantan juga mamat ni jadi rasanya bukan MMI sorang ja ramai lagi kat luar sana tu nak juga tengok sejauh mana kejantanan mamat Cina ni !!!!
Kepada semua kena ingat dah ada yang berani cabar secara terbuka sekarang ni !!!
MMI.

Red Bean Army sebenarnya lebih merbahaya daripada pengganas komunis yang mengganas di Malaysia suatu ketika dahulu.

Strategi RBA lebih memfokuskan kepada penjajahan minda secara halus dikalangan orang Melayu terutamanya anak muda agar membenci kerajaan pimpinan orang Melayu.

Kerajaan sewajarnya mengambil tindakan segera bagi membenteras jenayah terancang ciptaan cina DAP ini agar minda masyarakat orang muda Melayu tidak dimanipulasikan.

Menurut seorang bekas ahli DAP beliau mula mengikuti laman sosial Red Bean Army sejak enam bulan sebelum Pilihan Raya Umum Ke-13 berkata, tentera siber itu akhir-akhir ini lebih berani menonjolkan identiti dengan meletakkan gambar kacang merah di laman sosial terutama selepas pengikutnya semakin bertambah.

"Berdasarkan pembacaan menerusi laman sosial mereka, tenteranya berada di seluruh dunia. Mereka terdiri daripada golongan muda dan kebanyakannya berumur 40 tahun ke atas. Paling penting, matlamat Red Bean Army adalah menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional (BN) walau dengan apa cara sekalipun.


 

Rangkaian laman sosial mereka sangat meluas. Kaedah mereka sebarkan maklumat juga cukup sempurna dan proaktif. Apa sahaja isu yang baru mendapat liputan media terutama melibatkan BN pasti disebarkan dengan pantas dan diputar-belitkan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...