Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, June 2, 2013

RAIKAN MALAIM PENUH CERIA JOHOR DARUL TAKZIM ..... MASUK AKHIR 29 JUN 2013 ...

Tahniah #JDT!!Mara Ke Final Piala FA @JohorDarulTazim

Tahniah diucapkan kepada skuad Harimau Selatan kerana berjaya mara ke Final Piala FA..selaku anak jati Johor..aku berbangga!!!

 




Dalam pada kita menang beberapa kelemahan perlu diperbaiki...di sini aku nak tegur beberapa perkara :

1) Kemaskan corak permainan
2) Serangan masih tumpul
3) Sepakan Penjuru tu kalau boleh bersungguhlah sikit..aku tgok xramai player di kotak penalti lawan tadi
4) Skuad JDT lambat panaslah..serius aku kata...ini bahaya untuk elakkan berlakunya gol awal...
5) Serangan balas tu bg kemas sikit
6) Pertahanan tu mantapkan sikit..jangan ikut je pemain lawan...drible sikit...
7) Aku tengok permainan JDT pd masa pertama tadi serius rasa nak marah..nasib baiklah aku penyokong setia..masih sabar dan tenang..akhirnya mujullah dpt gol awal masa kedua...

HE : jika semuanya dpt diperbaiki..insya'allah JDT juara!!!

Luaskan Kuasamu Johor!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...