Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, May 6, 2013

AHLI PAS BERJAYA MEMBAHAGIAKAN CINA DAP , PAS PARTI DOMINAN PAKATAN RAKYAT.. SEDARLAH AHLI PAS CINA TIDAK SUKA DENGAN MELAYU

Sebagai kita umat islam,adalah kita saling memaafkan antara satu sama lain, alangkah indahnya PAS bersama dengan UMNO untuk memerintah Sebuah Tanah Air di Negara Islam?!
Aku sebagai anak muda, aku tak fikir UMNO pernah mengkhianati dan mengzalimi para muda mudi hari ini, semua terbela semua tersedia. Anak muda yang bersama PAS hari ini hanya dimomokkan kata-kata kecewa dari pemimpin PAS yang dahulu rasa berdendam dengan UMNO. 
PAS jangan biarkan air amarah didalam diri pemimpin PAS terdahulu dan meracuni pemikiran kami anak muda. Negara ini akan kami ambil alih dari kalian, Mahukah kalian pergi meninggalkan kami dalam keadaan saling berdendam dan bermusuh musuhan sesama Islam?!
Sudah-sudah lah tu PAS, Hari ini Barisan Nasional masih kekal memerintah negara, PAS semakin nazak ditipu kafir harbi DAP. 
Benar atau tidak?!Nilaikan..

PAS kian terhakis dipergunakan oleh DAP, Nak bersuara pun tidak berdaya!!!!
Setelah berhempas pulas berkempen, akhirnya keputusan PRU13 telahpun diketahui. Keputusan pilihanraya ini tidak banyak jauh berbeza dengan keputusan pilihanraya 2008 dulu. Cuma yang berbeza, kaum cina sudah bersatu dan menolak Kerajaan yang ada sekarang.

Sejak DAP berjaya menawan P.Pinang dan Selangor, kaum cina nampak yang mereka boleh menawan satu negara ini. Semua ini boleh dilakukan jika mereka bersatu. Dan pada hari pengundian mereka semalam, mereka sudah melaksanakan rancangan mereka.

Mujurlah kita diselamatkan oleh Allah s.w.t semalam. Jika tanpa bantuanNya, sudah pasti kita ditumbangkan oleh mereka. Dalam pada itu, mereka mendapat bantuan daripada pengkhianat pengkhianat islam. Pengkhiatan inilah yang membantu mereka. Jika tanpa pengkhianat, mereka tidak mampu menggugat kestabilan negara ini.

Sudah tiba masanya kita muhasabah diri. Renung semula kedalam diri, kaji dan perbaiki segala masalah yang ada. Rapatkan saf, isi semua lubang lubang yang ada. Jangan biarkan mereka masuk dan memecahbelahkan kita.

Semua umat islam harus bersatu sekarang. Bersatu pertahankan negara daripada mereka. Jika mereka berjaya menguasai negara, nasib umat islam dan golongan bumiputera akan terancam. Masa depan umat islam bergantung kepada kita. Di dalam tempoh 5 tahun ini, kita perlu lipatgandakan usaha. Jika tidak, umat islam dan sejarah kegemilangan bangsa melayu akan lenyap ditanah air nenek moyang sendiri.

2 comments:

  1. saya pun cina tidak ada hal hidup sama olang melayu.kami cina kasi bantu olang melayu.lu apa hal?.itu undi punya time kita cina manyak tolong olang pas.lu apa had?kita undi olang pas,olang pas won.lu apa baca?.

    ReplyDelete
  2. anon above is another asshole dap cybertrooper

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...