Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, May 7, 2013

PEMECATAN DAN TINDAKAN DSIPLIN KE ATAS AHLI PAS SELEPAS PRU13 .. KHALID SAMAD BURU AHLI SENDIRI


Akibat kekalahan sekutu kuatnya di Kota Damansara, kini PAS yang diketuai oleh Khalid akan memburu ahli - ahli mereka sendiri untuk dipersalahkan.

Ni la jenis orang yang tak reti nak mengaku salah sendiri. 'Sore Loser'. Bila dah kalah, mula la nak cari salah orang lain. Mengkala nak mengaku salah sendiri, jangan harap la!!!

Tapi yang malangnya kali ini, ahli - ahli PAS pulak yang dijadikan kambing hitam. Diorang pulak yang dipersalahkan kerana menyebabkan kekalahan tersebut.

Kenapa diorang tak boleh terima pulak kekalahan kali ini? Kekalahan ini pun adalah bukti 'Tsunami Rakyat Tolak Pakatan'. Pun diorang tak boleh terima jugak ke?

SH bukan apa. Kesian pulak tengok ahli - ahli PAS ni. Diorang bukan main la perjuangkan hak diorang. Tapi akhirnya, pemimpin sikit pun tak hargai sokongan mereka.

Perjuangan mereka selama ini hanya dianggap sebagai satu 'Pengkhianatan' oleh pemimpin - pemimpin yang diorang sanjung selama ini.

Salah ke diorang nak memperjuangkan hak diorang dari dirampas oleh orang lain? Salah ke diorang nak mempertahankan parti diorang sendiri? 

Adakah ianya dianggap satu dosa besar sekiranya diorang berbuat demikian demi kesinambungan parti yang mereka perjuangkan?

Nah!!! Nampak sangat pemimpin macam Si Khalid  ni tak mengutamakan semua tu. Sebaliknya, dia lebih mengutamakan parti lain dari ahli parti dia sendiri.

Jadi, persoalannya sekarang, ada layak untuk orang seperti Khalid ni terus kekal menjadi pemimpin utama kepada PAS? Atau adakah wajar dia ditendang keluar dari parti tersebut? Itu korang fikir la sendiri!!!
SHAH ALAM: PAS Selangor akan mengambil tindakan disiplin terhadap ahlinya berhubung isu pertindihan kerusi di Dewan Undangan Negeri (DUN) Kota Damansara sehinga menyebabkan kekalahan kepada Pakatan Rakyat. 
Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad berkata, siasatan akan dibuat dan laporan akan diserahkan kepada kepada PAS Pusat sebelum tindakan sewajarnya diambil.
“Apa yang berlaku di DUN Semenyih, Kota Damansara dan Sungai Acheh adalah pengajaran kepada kita supaya jangan besar kepala anggap bahawa dia boleh menang.
“Akhirnya kita khianati amanat rakyat dan rakyat Kota Damansara yang menolak Umno-Barisan Nasional (BN) sebelum ini terpaksa hidup dibawah kepimpinan Adun Umno hanya kerana kita tersilap langkah,” katanya dalam sidang media di pejabat Parlimen Shah Alam di sini hari ini.
Khalid berkata, PKR sepatutnya menang 16 kerusi Dun Selangor dan menjadikan nisbah kerusi DAP, PAS, dan PKR adalah 15:15:16, namun hanya dapat 14 kerusi sahaja disebabkan isu itu.

SUMBER

1 comment:

  1. Rakyat akan pastikan fuckatan di Selangor tak akan hidup dan perintah dengan aman damai. Silap-silap nak tidur dan dojong pun korang tak bernafsu. lawan tetap lawan hingga Anwar dan fuckatan tersungkur. Jangan bongkak sangat!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...