Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Thursday, May 9, 2013

70% Adalah Anak-anak Muda Berbangsa Cina...Ke Perhimpunan Di Kelana Jaya Semalam

Malu juga aku , betol juga kata brother berbangsa cina kat atas ini. Yang PENGUNDI CINA MAHU adalah kerajaan yang tidak rasuah, beramanah. Pengundi Cina Bijak tidak memilih kerajaan sekarang yang berasuah dan tidak amanah. Siapa kepimpinan BN sekarang dari ikan bilis ke jerung yang boleh menafikan tuduhan ini. Bagi aku, berdasarkan pengalaman aku ... memang adapun. Rasuah, penyelewengan dan birokrasi serta kroni memang ulam penyedap tembolok dan perut kepimpinan.. Org melayu pun tahu hal ni tapi apakan daya .......... Jadi kepimpinan BN dari ikan bilis ke jerung kena UBAHLAH SEKARANG BUKAN LAIN KALI.. Kalau tidak , orang MELAYU pun nak BIJAK macam PENGUNDI CINA. Jdn Marah bilis dan jerung BN...

Kaum Cina mengundi kita hanya BN hanya 3% seluruh negara, seramai 10 orang yang kamu jumpa setiap hari, 7 orang tidak mengundi BN.

Modus Operandi menolak BN dengan harapan mahu merampas Negara ini apabila mempercayai Janji Anwar tidak berjaya.

Jadi, saya nasihatkan orang-orang Cina semalam, eloklah duduk rumah daripada cuba kali kedua untuk merampas negara ini secara kekerasan pula.

Anak-anak melayu yang sudah membuak sanubarinya apabila mengetahui perkara ini...

Kamu punyai hak, kami juga punyai hak, kamu boleh menipu, kami pun boleh menipu, kamu boleh bersatu , kami pun boleh bersatu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...