Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Thursday, February 7, 2013

Tn Guru Haji Hadi Awang ( PAS ) Takut dan Kecut Nak Bertanding di Pekan. Beri Laluan Kepada T : KUMPULAN MAHASISWA DUNGU@BANGANG CABAR NAJIB SATU LAWAN SATU DI PEKAN...PAS DAH TAKUT KE??


Wow...hebat betul Kumpulan mahasiswa yang dikenali sebagai Gerakan Mahasiswa PRU13 ni...Bercita-cita besar atau tindakan bodoh bila mereka mengumumkan akan menurunkan calon bertanding di parlimen Pekan dalam pilihan raya umum akan datang.
Bercakap dalam satu sidang media hari ini, pengerusi kumpulan siswa tersebut Syis Abdul Kadir berkata calon mereka itu akan diumumkan sebaik sahaja perdana menteri mengumumkan tarikh pilihan raya.
Mereka kini sedang menimbangkan beberapa orang daripada kalangan mereka untuk berdepan presiden Umno itu dalam pertandingan satu lawan satu, katanya...Aik!! PAS dah takut ke nak bertanding di Pekan?? Bukan ke hari tu Hadi Awang beriya-iya nak bertanding di Pekan...
Apa yang menarik ialah mahasiswa yang bodoh ini bertanding di kawasan kubu kuat perdana menteri itu bagi menunjukkan sentimen mahasiswa yang didakwa menolak pentadbiran Datuk Seri Najib Razak. Majoriti atau minoriti yang menolak??
Bagi EP..ini semua hanya permainan pakatan haram...mereka takut untuk hantar pemimpin mereka bertanding di Pekan..jadi mereka peralatkan mahasiswa-mahasiswa yang sengal ini untuk mencabar Perdana Menteri di Pekan...kononnya untuk menunjukkan anak muda menentang pentadbiran DS Najib dan menyokong perjuangan mereka...Hampeh!!
Kalau betul Pakatan Haram berani dan ikhlas menyokong perjuangan mahasiswa..beri la beberapa kerusi yang confirm menang kepada mahasiswa..bukan bagi mereka bertanding di tempat yang confirm mereka kalah...
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...