Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, March 21, 2012

NIK AZIZ DAN HADI AWANG PERLU TERANGKAN YANG MANA SATU YAHUDI DAN YANG MANA SATU ZIONIS ... SIAPA MEREKA ?

RUJUK NEGARA ISRAEL SEKARANG ... SIAPA DIA YAHUDI? DAN SIAPA DIA ZIONIS? DIHARAP NIK AZIZ DAN HADI AWANG PERKENALKAN MEREKA DI ISRAEL SEKARANG ADAKAH MEREKA YAHUDI ATAU ZIONIS ?

SIAPAKAH YAHUDI YANG BOLEH BERURUS NIAGA DENGAN ORANG ISLAM ? TOLONG SENARAIKAN ...

KEPADA NIK AZIZ DAN HADI AWANG ADAKAH MATLAMAT MENGHALALKAN CARA .. PERBUATAN YANG MULIA .. DAN DIREDHAI ALLAH SWT ..????

GILA! NIK AZIZ KUTUK MELAYU, SANJUNG YAHUDI

Penulis berpendapat sudah sampai totok Pas memikirkan kedudukan Nik Aziz sebagai Musyidul Am Pas dan jawatannya selaku menteri Besar Kelantan kerana kini beliau semakin nynyuk dan gila dalam mengeluarkan kenyataan yang sangat tidak boleh diterima akal.

Lihat sahajalah bagaimana beliau menyokong Anwar Ibrahim tanpa memberi tindakan atas kebiadapan Anwar menyokong Israel. Terkini Nik Aziz menyokong pula zionis dan yahudi dalam usaha memberi sokongan kepada kenyataan Anwar sebelum ini.

Orang tua yang menjadi kebanggaan Pas semakin rosak akalnya dengan keyataan menolak menjadi Melayu dan berbangga dengan Yahudi.

Mana perjuangan fitrah Pas, jika mempunyai ketua yang semakin hari semakin gila dalam mengeluarkan kenyataan yang dikhuatiri akan merosakkan akidah dan pemikiran rakyat.

K-MPM said: Jihad perangi NIK AZIZ…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...