Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, March 24, 2012

MAHFUZ OMAR LEBIH BANGANG DARIPADA LEMBU DAN KAMBING ... TENTANG ISU ISRAEL

Panas !!! Mahpuz di bogelkan oleh Blogger berkenaan Israel


Sampai bila la si Mahpuz berterusan nak melakukan satu perkara yang menunjukan ke bodohan diri sendiri,,buat lawak sampaikan orang dah meluat.Setiap kenyataan Mahpuz semuanya mengantoikan Pakatan Haram.

ikuti bagai mana blogger tinggalkan satu peluru kantoikan Mahpuz..



MAHFUZ OMAR MEMBOGELKAN HJ HADI YANG PAS BOLEH BERSAMA BEROMEN DENGAN YAHUDI TERUTAMA DALAM PERNIAGAAN.



Anda baca di sini :
SHAH ALAM 17 Mac – Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, kerjasama dengan bangsa Yahudi, terutama dalam bidang perniagaan adalah dibenarkan tetapi ia adalah terhad kepada kaum itu sahaja dan bukannya dengan fahaman zionis.

"Pendekatan kita (ialah) boleh bekerjasama dan berniaga dengan bukan Islam (termasuk Yahudi) tetapi ia mestilah terhad kepada kaum itu sahaja dan bukannya dengan fahaman Zionis ,” katanya dalam sesi soal jawab pada majlis makan malam bersama Pemimpin Pas anjuran Dewan Muslimat Pas Malaysia di sini, malam tadi.


Si bahalol - Mahfuz Omar masih lagi tidak berpuas hati dengan penerangan Datuk Ahmad Maslan yang mana anak syarikat FELDA, FISB tidak pernah mengadakan hubungan dagang dengan Israel, tetapi penghantaran melalui pelabuhan Ashdod, Israel adalah kepada sebuah syarikat yang berpengkalan di Jenin, Palestin.

"All the products which consisted of bulk oil and edible oils were for shipping to Palestine," Datuk Ahmad Maslan told a news conference at Parliament's lobby Thursday. RUJUK SINI

Cuba perhatikan peta di bawah, Jenin terletak di bahagian Utara Tebing Barat. Mungkin Mahfuz selama ini tidak faham hampir keseluruhan kawasan pantai Palestin sekarang berada di bawah takluk Israel (kecuali Gaza) Jadi sebarang penghantaran barangan melalui laut harus melalui bumi Israel. Nampak sangat selama ini PAS cuma pandai memekik tentang Palestin, tapi seluas mana Israel sudah menjajah Palestin pun mereka tak pernah ambil peduli...

Satu-satunya pelabuhan yang berada di bawah tadbir Palestin adalah Gaza... Kenapa barangan tersebut tidak dihantar melalui pelabuhan Gaza? Seperti kita ketahui kapal2 yang ingin berlabuh di Gaza terpaksa melalui kawalan ketat tentera marin Israel, seperti misi-misi flotilla keamanan ke Gaza sering saja disekat rakus oleh tentera Israel.

Malah pihak Israel sendiri menyatakan amaran setiap bentuk barangan (termasuk sumbangan kemanusiaan) yang ingin dihantar ke Palestin (walaupun ke Gaza) harus melalui PELABUHAN ASHDOD dan dihantar melalui jalan darat ke destinasinya.

It was particularly interesting to watch the short video clip released by the Israeli military on their website - - where a naval official called on the ships to turn around. The official used some phrases rarely used by Israeli spokespersons. “Your attempt to enter the Gaza Strip by sea is a violation of international law.We remind you that humanitarian supplies can be delivered to the Gaza Strip by land, and you are welcome to enterAshdod port and deliver supplies through land crossings,” the unnamed official said. RUJUK SINI!!

Mungkin tidak dapat disalahkan Mahfuz Omar kerana dengan status pendidikan bertaraf SRP (sekarang PMR), dia agak lembab dalam subject GEOGRAFI dari zaman persekolahannya sehinggalah memegang jawatan Naib Presiden PAS sekarang. Tidak malukah penyokong2 PAS mempunyai Naib Presiden sebangang ini???




FOTO !! TEH 'O' AIS SATU...CARLSBERG SATU..!! gilOO DOH NI !!


DARI RAKAN FACEBOOK !!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...