Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, March 18, 2012

AKAR UMBI PAS TIDAK PERCAYA DENGAN ANUAR IBRAHIM ... CINTA CHINA DOLL PANAS KEMBALI

CERITA VIDEO PELACUR CHINA DOLL PANAS KEMBALI !!


Laporan di bawah sungguh menarik. Kejadiannya ialah selepas video pelacur China Doll tersebar meluas yang sekali gus menjatuhkan kredibiliti dan maruah Anwar.
Difahamkan dari sumber-sumber yang boleh dipercayai Anwar Ibrahim telah menelefon Eskay minta Eskay menarik balik video seksnya.

Tawaran yang diberikan oleh Anwar kepada Eskay agak lumayan tetapi dengan syarat Eskay membuat kenyataan akhbar menarik balik video seksnya dengan mengatakan dia didorong oleh pihak tertentu untuk 'membuat' video tersebut.

Anwar terlalu terdesak apabila perbuatan maksiat berjaya dipertontonkan kepada masyarakat dimana mereka akan mengangkat beliau sebagai Perdana Menteri.

Beberapa pemimpin Tertinggi Pas percaya bahawa video seks Anwar Ibrahim adalah benar semata-mata benar berlaka sebab itu Anwar tetap membisu dan terus membisu. - Sungai Rapat Online.
Isu Kepimpinan Tertinggi PAS yang percaya dengan video China Doll itu pernah dilaporkan sebelum ini :
Pucuk pimpinan Pas Kelantan kecuali Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, dipercayai semakin yakin bahawa lelaki dalam rakaman video seks yang didedahkan trio ‘Datuk T’ adalah Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Bekas Ketua Angkatan Muda Parti Keadilan Rakyat (PKR) Kelantan, Wan Khairul Ihsan Wan Muhammad mendakwa, pendirian Pas negeri itu disuarakan sendiri oleh beberapa pemimpin kanan Pas Kelantan kepadanya.

Dakwa Wan Khairul lagi, hakikat tersebut juga dapat dilihat apabila Anwar sendiri tidak mendapat sambutan hangat daripada pemimpin Pas Kelantan semasa beliau mengunjungi Nik Abdul Aziz di Kota Bharu, beberapa hari lalu.

Pada masa sama, katanya, Anwar juga sewaktu berkunjung ke Kelantan hanya berceramah di kawasan yang majoritinya penyokong Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan bukannya di kubu kuat Pas seperti kebiasaan.

“Saya boleh katakan di sini bahawa semakin ramai pemimpin Pas Kelantan meragui penafian Anwar bahawa dia tidak terlibat dalam video seks. Rata-rata mereka percaya Anwar terbabit dalam video itu sebagaimana didakwa. seterusnya

utusan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...