Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, March 20, 2012

Harussani Sangkal Hadi dan Nik Aziz ; Yahudi dan Zionis Sama. AMANAT HJ HADI .. PAS TELAH KAFIR ..



Yahudi dan Zionis hari ini sama.

Malahan ada komentar dalam posting lalu berkata, hamir semua Yahudi menyokong Zionis dan hanya segelintir kumpulan Yahudi Ortodox menentang Zionis. Malahan kumnpulan ugama Yahudi rata-rata semua menyokong Zionis dan penubuhan Israel.



Hujah Hadi sebenarnya tiada makna apa, penyokong PAS yg semakin kafir memang senang ditipu kerana mereka tidak berakhlak mulia..


Pas adalah parti yang tidak konsisten dalam perjuangan menegakkan Islam dan terbaru ia melencong daripada prinsipnya apabila menyokong umat Islam boleh bekerjasama dan menjalin hubungan dengan Yahudi.



Anda baca di sini :
Hadi Awang harus bertanggungjawap apa yang berlaku ke atas umat islam kerana ketaksuban pengikutnya dengan amanat yang di lakukannya satu ketika dulu. Amanat Haji Hadi Awang disampaikan oleh Datuk Seri Haji Abdul Hadi Awang di Kampung Benggol , Peradong , Kuala Terengganu pada 7 April1981 .

"Saudara -saudara sekelian percayalah ,Kita menentang UMNO , bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana dia lama memerintah kerajaan . Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan undang-undang kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah . Oleh kerana itulah kita menentang mereka . Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka . Oleh itulah kita cuba berlawan dengan mereka . Percayalah saudara -saudara sekelian ,Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita
adalah jihad, derma kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid . Mati kita adalah Islam .

Kita tidak perlu masuk Buddha , Kita tidak perlu masuk Hindu , Kita tidak perlu masuk Kristian , Tapi kita menjadi kafir dengan mengamalkan ' politik suku , agama suku ' . "

OSTAK PAS BERDOA SELAMATKAN BERHALA DALAM TOKONG AMPANG ?!! gilOO !


DARI RAKAN FACEBOOK !! TERIMA KASIH !!


SELEPAS STADIUM, PAS BERBIDAAH PULA DALAM TOKONG DI AMPANG!!!Berdoa dalam tokong dan mohon tokong diselamatkan?Hebat sungguh!!




AAKJ ; SEMUANYA BERPUNCA DARI OSTAK-OSTAK JELMAAN !!







ISU DAKWAH NABI SAW BUKAN ISU KECIL YANG BOLEH DIPERMAINKAN !!

Pengertian bida’ah dari segi syarak, terdapat banyak ta’rif yang diutarakan oleh para ulamak mengikut fahaman masing-masing, Cuma saya hanya memetik ta’rif yang dinyatakan oleh Syeikh Izzudin bin Abdus Salam didalam kitabnya ‘Qawa’id al hikam’ yang menyebut:
‘Bida’ah ialah pekerjaan (amalan) yang tidak dilakukan dizaman Rasulullah s.a.w.’
Difahamkan dari pengertian dan ta’rif diatas, jelaslah kepada kita bahawa apa jua pekerjaan, perbuatan mahupun amalan yang ada kaitan dengan agama termasuklah segala amalan atau apa jua pekerjaan yang baik-baik sekalipun, asalkan tidak dilakukan oleh baginda Rasulullah s.a.w. atau tidak berlaku dizaman Rasulullah s.a.w., maka semuanya termasuk kedalam erti bida’ah (mengikut pengertiannya).

** “Barangsiapa yang merekacipta sesuatu dalam urusan agama yang bukan daripada (amalan) kami, maka perbuatan itu ditolak (tidak diterima)”. Hadis yang diriwayatkan Imam Muslim
** “Barangsiapa mengerjakan sesuatu amal perbuatan, yang bukan dari suruhan kami, ia ditolak”.diriwayatkan oleh Imam Muslim daripada ‘Aishah r.a

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...