Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, March 9, 2012

BUKTI SAHIH, ANWAR IBRAHIM MEMANG ADA MENULIS SURAT KEPADA ISRAEL SEMASA MENJADI TPM DULU!!!

Pendedahan Surat Anwar Ibrahim Kepada Yahudi Zionis, George Soros!!

Anwar menafikan beliau pernah menulis surat kepada pemimpin tertinggi negara Israel sewaktu menjadi Timbalan Perdana Menteri. Kenyataan beliau jelas menunjukkan beliau cuba mengalih perhatian orang ramai kepada 2 surat yang beliau tulis kepada pemimpin Yahudi Zionis.

Semua orang tahu bahawa George Soros dan Carl Geshman tidak terlibat atau memegang potfolio di dalam kerajaan Israel.

Maka kenyataan Anwar Ibrahim di bawah sebenarnya tidak menjawab kepada persoalan asas yang menimbulkan keraguan rakyat iaitu penglibatan secara langsung beliau dengan George Soros Zionis dan Carl Geshman Yahudi.

Anwar tidak menjawab kewujudan surat bekerjasama dengan mereka berdua. Kenapa?

[KD] KEPALA BATAS 9 Mac: Sewaktu menjadi Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak pernah sama sekali mengiktiraf kerajaan Israel dengan cara berutus surat atau berjumpa dengan pemimpin tertinggi negara itu.
Ia ditegaskan Ketua Pembangkang itu sewaktu berceramah di Markas Tarbiyyah PAS Pulau Pinang di Pongsu Seribu, Kepala Batas malam tadi.

“Sewaktu saya jadi Timbalan Perdana Menteri, tak pernah saya tulis surat kepada mana-mana pemimpin Israel, tak pernah saya jumpa mana-mana pimpinan Israel - seterusnya

Bacaan seterusnya : klik sini


Di bawah adalah salinan surat Anwar Ibrahim kepada rakan Zionis beliau, George Soros seperti disiarkan di dalam blog AIDC







Di dalam surat 3 mukasurat Anwar Ibrahim kepada pemimpin Zionis, George Soros, MiM ingin fokuskan diskusi kita kepada perenggan di bawah :

'I am convinced that your and Accountability's work are very closely aligned, and hope that you are of the same view. If so, might I suggest we take the conversation forward in exploring practical areas where collaboration might be appropriate. As I said, a productive next move would certainly for you to meet with Sinon Zadek..'
Perenggan di atas jelas menunjukkan Anwar Ibrahim telah bekerjasama dengan Yaudi Zionis, George Soros sejak dulu lagi.

Dan tidak seperti surat Tun Dr Mahathir yang menolak kerajaan Israel, surat Anwar Ibrahim pula bertujuan untuk bekerjasama dengan Yahuid Zionis!

Ironinya, telahan MiM sebelum ini tentang respons Anwar Ibrahim mengenai surat Tun Dr Mahathir adalah benar.
MiM terfikir Anwar Ibrahim dan kepimpinan parti pembangkang mungkin tidak mahu memanjangkan lagi isu Israel ini!

Baca di sini :
8. Ianya kerana Anwar Ibrahim tidak sanggup lagi berdepan dengan pelbagai soalan tentang Israel. Lagi banyak soalan dikemukakan, Anwar Ibrahim mungkin khuatir akan tersasul atau slip of the tongue sehinggakan terpaksa 'menghadap' dan menjawab kepada counterpart Yahudi beliau.

9. Kita jangan lupa dengan kebangkitan media barat seperti Washington Times yang mengutuk keras Anwar Ibrahim dengan melabelkan beliau talam dua muka pada Jun 2010. Akhbar tersebut telah menyiarkan gambar Anwar yang hodoh.



10. Ketika itu Anwar lantang mengutuk tindakan Israel merampas kapal yang membawa bantuan kemanusiaan ke Gaza dan telah mengetuai demonstrasi yang disertai ribuan orang di depan Kedutaan AS di sini pada 4 Jun 2010 sebagai membantah tindakan itu.



11. Pendekatan retorik antiSemitik Anwar dalam politik Malaysia ketika itu ternyata tidak dapat diterima oleh B'nai B'rith, pertubuhan perkhidmatan kemasyarakatan tertua Yahudi, yang kemudiannya menggesa pegawai kanan AS menghentikan hubungan dengan Anwar Ibrahim. Baca Sini

12. Dek kerana itu dipercayai bahawa Anwar Ibrahim terpaksa 'menghadap' beberapa orang penting di Amerika Syarikat untuk 'menjernihkan' keadaan. Dan sejak itu kita perhatikan Anwar Ibrahim tidak lagi lantang lagi tentang isu Israel. Sudah tentu Anwar tidak mahu pisang berbuah kali!

13. Tambahan pula, sejak seminggu ini, isu 'aku sokong Israel' Anwar Ibrahim sudah tenggelam sejuk tidak lagi menjadi bualan hangat rakyat dek kes khalwat Badrul Amin.

14. MiM telah menulis tentang 'tenggelam sejuk dek Badrul Amin' ini. BACA SINI

Di bawah adalah bukti surat kedua yang ditulis oleh Anwar Ibrahim kepada NED (National Endowment for Democracy), sebuah yayasan dana demokrasi, topeng CIA yang didalangi neocondi Amerika Syarikat (AS).

Surat bertarikh 29 Julai 2007 menggunakan kepala surat AIA yang ditandatangani oleh Anwar Ibrahim ditujukan kepada Carl Gershman, Presiden NED yang beralamat di 1025 F Street NW, Suite 800, Washington DC 20004.


Menurut Thierry Meyssan dalam artikel bertajuk “NED: National Endowment for Democracy-The networks of “democratic” interference“, menyebut Carl Geshman adalah berbangsa Yahudi, merupakan bekas pengikut fahaman Trotskyite.

“Carl Gershman adalah merupakan ahli neo-konservatif”, katanya.

Untuk bacaan seterusnya : Klik Sini



http://novandri.blogspot.com/2012/03/pengakuan-anwar-ibrahim-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...