Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, August 3, 2011

MALAYSIAKINI PEMBOHONG BESAR ! INI KANTOI PALING DAHSYAT DALAM SEJARAH !

KANTOI PALING DAHSYAT DALAM SEJARAH !



ini petikan tulisan bloger mymassa.
aku amik separuh je..penulisan akhir nanti korang akan dilinkkan terus kat blog mymassa.

apapun, pembohongan malaysiakini mengenai isu mismah (pemegang kad PR ke permastautin tetap) dah terbongkar... kepada malaysiakini, inilah kantoi paling besar dalam sejarah.

kah kah kah.. malaysiakini.



MyMassa juga ada pendedahan yang ingin kami buat iaitu berkenaan modus operandi pembangkang mengenai isu ini. Kesilapan blogger pembangkang akan mendedahkan dan membogelkan siapa wakil rakyat mereka yang sebenar.

Semalam, isu Mismah yang dimainkan oleh Malaysiakini disambut kencang oleh blogger sebelah sana bagai mendapat peluru paling ampuh. Selain daripada isu Mismah, beberapa blogger pembangkang seperti Poji (Perisik Rakyat) dan Tulang besi (Malaysia Waves) ada jugak main isu ini tapi dari sudut berbeza. Berikut adalah isu MyPR-MyKad yang dimainkan oleh Poji dan Tulang Besi (boleh tengok kat sini):



PRU-13: Misi Pertahan Kuasa Dengan Kod "71"





Jelas dari sumber maklumat Website Suruhanjaya Pilihanraya sendiri dengan jelas, tiada menyatakan bahawa hanya "Warganegara Malaysia" sahaja yang ditakrifkan sebagai "layak" mendaftar sebagai pengundi dan layak mengundi setelah permohonan diluluskan.

Dalam Laman Rasmi Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia juga tiada dinyatakan bahawa "Pemastautin Tetap" juga layak sebagai pengundi. Hanya "Warganegara Malaysia" sahaja layak sebagai pengundi.

Dibawah ialah contoh MyPR ataupun Kad Pengenalan Malaysia Pemastautin Tetap (Bukan Warganegara Malaysia).


Dibawah ialah deretan nombor Kad Pengenalan Pemastautin tetap Bukan Warganegara Malaysia yang dikesan telah didaftarkan sebagai pengundi di Malaysia:

1. 530824715008
2. 671219
715084
3. 380424
715016
4. 650503
715054
5. 501124
715020
6. 561210
715515
7. 600602
715505
8. 690510
715008
9. 430106
715072
10. 470111
715030
.
.
169. 610203
715099
Buktinya, print screen semakan dilaman Website Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia dibawah:



Kedua-dua blogger pembangkang cuba bermain silap mata dengan menuduh bahawa semua yang mempunyai kod negeri kelahiran 71 sebagai penduduk tetap yang baru mendapatkan MyKad. Sebenarnya orang yang mempunyai kod kelahiran 71 bermaksud pemilik MyKad tersebut lahir di luar negara.

Jika BN menggunakan kod negeri 71 sebagai pengundi hantu, bagaimana dengan 3 ekor hantu ini?




Dah sah-sah Azmin, Saifuddin dan Zuraida juga penduduk tetap (PR). Pembangkang lagi teruk, bukan pakai penduduk tetap sebagai pengundi tetapi sebagai pemimpin!

Satu lagi perkara yang mengantoikan blogger pembangkang adalah mereka menyenaraikan pengundi yang didakwa sebagai orang baru dapat MyKad tetapi mempunyai No Kad Pengenalan Lama. Pelik bin Ajaib! bersambung KLIK SINI

Dah sah-sah Azmin, Saifuddin dan Zuraida juga penduduk tetap (PR). Pembangkang lagi teruk, bukan pakai penduduk tetap sebagai pengundi tetapi sebagai pemimpin!

Satu lagi perkara yang mengantoikan blogger pembangkang adalah mereka menyenaraikan pengundi yang didakwa sebagai orang baru dapat MyKad tetapi mempunyai No Kad Pengenalan Lama. Pelik bin Ajaib!




Lebih bertambah pelik adalah dua mangkuk ayun (poji dan tulang besi) menyenaraikan nama HASIBUAN! Kalau sesiapa yang tak tau, Hasibuan adalah nama keluarga bagi orang Mendailing yang terkenal selain daripada NASUTION dan SIREGAR! Satu kapal dengan Saifuddin la ni. Dan orang Kajang memang tau orang Mendailing ni antara penduduk terawal di Kajang. Jadi takdelah isu orang Mendailing baru dapat PR sebab si mendailing bernama Saifuddin tu tak pulak korang panggil dia penduduk tetap walaupun ICnya 71.

Kesian dua orang blogger mangkok ni. Sebab keceluparan mereka, MyMassa terpaksa mendedahkan 3 orang penduduk tetap (ic 71) yang bercita-cita nak perintah Malaysia. Masing-masing ada jawatan tinggi dalam PKR, Timbalan Presiden, Ketua Wanita dan Setiausaha Agung.

*Apa lagi dah dapat IC Azmin, Saifuddin dengan Zuraida ni. Macam-macam korang boleh buat kalau pandai guna. Nak check saman pun boleh!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...