Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, August 5, 2011

Bukti VCD cobaan memurtadkan umat Islam di Malaysia.

GEMPAR!! VCD AHMAD'S DREAM... GERAKAN MEMURTADKAN UMMAT KIAN RANCAK!!

Aku Peduli Apa @ APA No comments



Kembali kepada isu hangat masakini tentang gerakan halus gereja Kristian di negara ini memurtadkan umat Islam.Sebenarnya dah melambak bukti yang ada akan kecenderungan pihak gereja kearah ini disuarakan oleh ramai pihak YB Zul Kulim sebagai contohnya.


Hari ini sahabat blogger 1peluru mendedahkan kewujudan VCD propaganda yang dah wujud di Youtube sejak 2008 lagi.Anda saksikan sendiri apa yang dipaparkan dalam video ini yang kini diedar dalam bentuk VCD kepada umat Islam.







GEMPAR!! VCD AHMAD'S DREAM... GERAKAN MEMURTADKAN UMMAT KIAN RANCAK!!

gua cuba ketepikan politik atas maruah perjuangan islam... tapi mahu atau tidak gua terpaksa akui, tiada wadah perjuangan lain yang paling jujur mahu menyekat usaha pemurtadan ummat islam di malaysia selain UMNO. bertindak bijaksana walaupun tidak pernah mendabik dada menjulang diri mereka sebagai paling islamik.

tiada apa yang boleh diharap dengan PAS selepas lupus sudah matlamat perjuangan islam, jubah-serban kini menjadi topeng politikal semata-mata. sekadar boleh menyalak tapi keputusan akhir tetap di hujung jari DAP, termasuk isu nama ALLAH dan terjemahan alQURAN ke dalam bahasa melayu... termasuk juga isu terbaru ini (klik!). PKR lagilah tak boleh harap bila dianggotai oleh golongan liberal & penyokong murtad... sila KLIK SINI!

gua tak dapat bayangkan kalau suatu hari nanti mereka memerintah malaysia... sedih fikirkan masa depan agama gua, negara gua, anak-cucu gua... =(


- AHMAD'S DREAM -
video ini sudah lama dihasilkan & diupload ke youtube (2008)
tapi baru skg mula disebar dalam bentuk VCD.... siapa dalangnya?
gua ingatkan kepada yang rasa imannya belum cukup kuat...
akidahnya belum cukup utuh...
JANGAN MENONTON VIDEO DI BAWAH!
JANGAN MENONTON VIDEO DI BAWAH!
JANGAN MENONTON VIDEO DI BAWAH!
sumber: http://gospelgo.com/Malaysia.htm





- AHMAD'S DREAM -
video ini sudah lama dihasilkan & diupload ke youtube (2008)
tapi baru skg mula disebar dalam bentuk VCD.... siapa dalangnya?
gua ingatkan kepada yang rasa imannya belum cukup kuat...
akidahnya belum cukup utuh...
JANGAN MENONTON VIDEO DI BAWAH!
JANGAN MENONTON VIDEO DI BAWAH!
JANGAN MENONTON VIDEO DI BAWAH!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...