Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, July 26, 2011

Propaganda Terbaru Kini Bermula Najib Razak Dan Rosmah Akan Diheret Ke Kandang Saksi

SHAH ALAM 26 JULAI : Lima saksi, termasuk Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor diingatkan agar tidak terus mengelak untuk memberi keterangan sekaligus terhindar dari dikenakan sapina oleh mahkamah dalam perbicaraan kes fitnah liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim sebelum 8 Ogos depan.

Peguam Ketua Pembangkang, Sankara Nair berkata, mengikut undang-undang adalah menjadi tanggungjawab pihak pendakwaan untuk memastikan mereka mengemukakan kesemua saksi untuk ditemu bual pihak pembelaan.

"Kami boleh memohon sapina dari mahkamah. Sapina ini adalah satu order (kuasa) kepada mahkamah untuk mereka menghadapkan diri di mahkamah.

"Permohonan ini adalah untuk memohon supaya pihak pendakwa membekalkan atau mengesahkan kehadiran Datuk Seri Najib, Datin Seri Rosmah, dua pegawai polis dan Hasanuddin supaya dibawa ke mahkamah untuk di temuramah oleh kami," tegasnya.

Hari ini, Anwar Ibrahim memfailkan satu notis usul memohon pihak pembelaan dibenarkan menemubual lima saksi, termasuk Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor dalam perbicaraan kes liwatnya sebelum beliau membela diri pada 8 Ogos.

Dalam permohonannya yang difailkan menerusi Tetuan Karpal Singh & Co pagi ini, Anwar selain menamakan Najib dan Rosmah, turut menamakan tiga saksi yang lain.

Mereka ialah Hasanuddin Abd Hamid pemilik unit kondominium di mana kejadian didakwa berlaku bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan dan bekas Ketua Polis Melaka Datuk Mohd Rodwan Mohd Yusof.

Sebelum ini, Sankara Nair menerima sepucuk surak daripada Jabatan Siasatan Jenayah Brickfields bertarikh 18 Julai bahawa Mohd Rodwan, Najib, Rosmah dan Musa enggan ditemu bual tetapi bersetuju untuk menjadi saksi pihak pembelaan dengan syarat sapina dikeluarkan terhadap mereka.

Pada 13 Julai, hakim perbicaraan Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah menetapkan 8 hingga 26 Ogos untuk mendengar hujahan pihak pembelaan.

Pada 16 Mei, Hakim Mohamad Zabidin memerintahkan Anwar membela diri selepas memutuskan bahawa bekas pembantu ketua pembangkang itu, Mohd Saiful Bukhari Azlan, yang merupakan pengadu kes itu ialah saksi yang boleh dipercayai dan berwibawa.

Pada penghujung kes pendakwaan, pihak pendakwaan mengemukakan 71 saksi, yang mana pihak pembelaan memilih untuk menemu bual 25 orang.

Pada 7 Ogos 2008, Anwar, 63, mengaku tidak bersalah terhadap dakwaan meliwar bekas pembantunya di Kondominium Desa Damansara, Bukit Damansara antara pukul 3.10 petang dan 4.30 petang 26 Jun, 2008.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ANWAR INI MEMANG CELAKA LAGI BANGSAT . DAHLAH MELIWAT LEPAS TU BERZINA PULAK MASIH HENDAK MENYALAHKAN ORANG LAIN. ALLAH MAHA MENGETAHUI LAGI BERKUASA TERHADAP SESUATU . PEMIMPIN PAS SANGGUP BERSETONGKOL DENGAN ANWAR MEMBURUK SAIFUL BUKHARI. HINGGA PAK JANGGUT HARAM JADAH ITU DALAM CERAMAH PENAFIAN ANWAR.. SAIFUL TELAH DIMAKAN SUMPAH , NAZAK DAN LAIN-LAIN LAGI. KERANA PELIWAT ANWAR IBRAHIM .. MAKA SEGALA FITNAH,PEMBOHONGAN DISAJIKAN PENUH KELAZATAN KEPADA ORANG RAMAI TERUTAMA PUAK-PUAK KAFIR HARBI NI ( DAP+PAS+PKR).. ALLAH MAHA ADIL LAGI BIJAKSANA.




KUALA LUMPUR 26 Julai – Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini memfailkan permohonan untuk mendapatkan perintah agar lima saksi kes liwatnya hadir di Mahkamah Tinggi di sini bagi ditemu bual oleh pihak pembelaan sebelum beliau memberikan keterangan membela diri pada 8 Ogos ini. – utusan.com.

Siapakah 5 orang saksi tersebut? Dikatakan ada 25 saksi termasuk Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak, isterinya Datin Seri Rosmah Mansor dan bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan sebelum perbicaraan itu bermula.

Setakat ini, mereka telah menemubual lima saksi terdiri bekas ratu pecut negara, Datuk Mumtaz Jaafar, bekas pegawai perubatan Pusat Rawatan Islam (Pusrawi), Dr Mohd Osman Abdul Hamid, adik perempuan pengadu Mohd Saiful Bukhari Azlan, Saidaiti Azlan, seorang doktor dari Hospital Kuala Lumpur dikenali Dr Daniel, dan pembantu khas Najib ketika beliau menjadi Timbalan Perdana Menteri, Khairil Anas Yusof.


Sumber Abidin Tawau


Gomo memang dah jangka bahawa Anwar Ibrahim pasti akan menarik Najib Razak dan Rosmah mansur sebagai saksi alibinya. Kenapa dalam tahap Anwar Ibrahim membela diri maka Najib razak dan Rosmah hendak dijadikan Saksi Alibi bagi membelanya?

Ini lah satu lagi Game yang Anwar Ibrahim mainkan dalam menjejaskan Kreabiliti Najib Razak dan Rosmah dimata Dunia luar.

Sebelum ini macam macam propaganda dan Rekayasa yang dilakukan Anwar Ibrahim bersama pemimpin Pakatan Pembangkang lain dalam menfitnah Najib Razak dan Rosmah. Lihat sahaja habis demo Bersih bagaimana Najib Razak dan Rosmah diserang dengan macam macam Fitnah demi menjejaskan kreabiliti mereka berdua. Pemimpin BN lain ada diserang sebegitu hebat?

Harus kita ingat seorang pesalah yang menghadapi tuduhan dimahkamah dan diarahkan untuk membela diri mesti membawa saksi saksi yang mampu membela dirinya dalam pertuduhan yang dihadapai.



Dalam kes liwat ANwar Ibrahim yang mana mahkamah telah putuskan bahawa DNA Anwar Ibrahim sepadan dengan DNA yang ditemui dalam dubur Saiful Bukhari. Justeru itu mahkamah mendapati bukti kukuh dan meminta Dato Seri Anwar Ibrahim membela dirinya.



Malah rakaman CCTV juga merupakan satu bukti yang cukup kuat mengesahkan beliau tertuduh berada di lokasi kejadian liwat berlaku.

Dalam pembelaan nanti Anwar Ibrahim mesti membawa saksi yang dapat menafikan bahawa Air Mani beliau didalam dubur Saiful dan menafikan bahawa beliau berada ditempat kejadian liwat itu berlaku.

Jadi mengapa Najib Razak, Rosmah Masur dan beberapa orang lain yang tidak ada kena mengena hendak diheret Anwar Ibrahim kedalam kandang saksi bagi membantu menafikan bahawa DNA yang dijumpai dalam dubur Saiful bukan milik Anwar Ibrahim dan Anwar Ibrahim tidak ada dilokasi kejadian.

Ini lah Anwar Ibrahim yang cukup hebat sama sekali dalam merekayasa cerita menjadi satu isu yang akan menjadi warna warna dalam pemikiran rakyat Malaysia dan juga dunia. Gomo akui setakat ini didalam dunia tidak ada pemimpin sehebat Anwar Ibrahim dalam melakukan Rekayasa, Konspirasi dan juga pembohongan.

Apa yang sebenarnya rakyat ternanti nanti adalah pengakuan Wan Azizah isteri kepada Anwar Ibrahim itu sendiri dan juga anak beliau Nurul Izzah. Kerana mereka berdua lah yang dengan jelas telah mengesahkan bahawa Anwar Ibrahim tidak ada dikejadian liwat berlaku.

Jelas lah mudah mudahan pada kita game plan Anwar Ibrahim ini. Jangan kita alpa siapa Anwar Ibrahim yang merupakan Bapak Dajal terbesar dalam pakatan rakyat Haram.

Anwar Ibrahim juga diminta jangan lupa membawa 2 orang Pakar Forensik dari Australia yang dapat membantu beliau menafikan DNA dalam Dubur Saiful adalah kepunyaan Anwar Ibrahim.


Psssttt....Kak Wan Akan Kantoi bila masuk dalam kandang Saksi




DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...