( MARI KITA MEMPERTAHANKAN KEMERDEKAAN NEGARA)

Gawat : Eropah Bakal Serang Malaysia Seperti di Libya.

PUAK PEMBANGKANG PAS ,PKR,DAP MENGIZINKAN PENJAJAHAN SEMULA BANGSA EROPAH KE ATAS NEGARA KITA. SUDAH LUPAKAH MEREKA DENGAN PEJUANG-PEJUANG TERDAHULU SEPERTI TOK BAHAMAN, MAT KILAU , TOK SAGOR DAN LAIN-LAIN LAGI YG DIBURU INGGERIS KERANA DIANGGAP PENDERHAKA. TETAPI SIAPAKAH PENDERHAKA KEPADA NEGARA SELEPAS KITA MERDEKA . KEPADA SEMUA RAKYAT MALAYSIA , NEGARA KITA BARU MENIKMATI KEMERDEKAAN BERMULA PADA 31 OGOS 1957 .. LEBIH KURANG BARU 54 TAHUN KITA MENIKMATI KEMERDEKAAN . TETAPI OLEH KERANA NAFSU YANG TIDAK MENGENAL ERTI KESYUKURAN DAN TAMAKAN KUASA .. SANGGUP PUAK-PUAK PEMBANGKANG INI BERSETONGKOL DENGAN BANGSA PENJAJAH UNTUK MENJAJAH NEGARA INI SEMULA...

(PENJAJAHAN PORTUGIS 1511 KE ATAS KEISLAMAN MELAKA)

BERSEDIALAH TERUTAMA BANGSA MELAYU UNTUK KITA MEMPERTAHANKAN NEGARA INI. RUJUK NEGARA ISLAM YANG TELAH MEREKA HANCURKAN DENGAN ALASAN DEMOKRASI ATURAN BANGSA BANGSAT DARI BARAT INI YANG DIJADIKAN KIBLAT OLEH PUAK2 PEMBANGKANG.

BUKA HATI DENGAN KETULUSAN ... LIHAT APA YANG BERLAKU KEPADA

IRAQ .... terus dijajah selepas kejatuhan SAADAM HUSIEN ... huru hara terus berlaku selagi ada penjajah

LIBYA .... terus bertempur ... ribuan nyawa melayang

MESIR ....

PALASTIEN .. ASYIK DI perkotak-katikan oleh kesatuan eropah ... yg lebih berpehak kepada Yahudi

AFGANISTAN ... selepas RUSSIA berundur .. Kerajaan Taliban memerintah .. kemudian dijajah semula oleh Amerika

Kebanyakkan negara Islam di Afrika juga tidak kecuali dijajah semula . INI SEMUA KERANA ADA DIANTARA BANGSA ITU SENDIRI YANG BERAGAMA ISLAM YANG MABUKKAN KUASA SANGGUP BERKOMPLOT dengan negara penjajah terdahulu menjajah negara mereka semula.

Jika di Maghribi mereka telah menghantar tentera NATO dan bantuan kepada pemberontak, tetapi di Malaysia, mereka bakal menyerang negara kita dengan pasukan pemantau pilihan raya.

Pasukan pemantau pilihan raya adalah taktik lapuk Amerika dan sekutunya untuk mencampuri urusan negara lain. Dengan laporan yang akan berpihak kepada pembangkang, Malaysia akan dilayan seperti Libya dan Maghribi.

Benarlah apa yang dikatakan oleh Bekas Ketua Polis Negara bahawa ada pihak lain yang sedang cuba campur tangan.

*Barua-barua ciptaan barat sedang melakonkan watak yang diberikan. Berhati-hatilah.