Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, July 24, 2011

HADI AWANG BUKA KITAB KUNING SELEPAS KITAB HIJAU TAK JALAN......




Cuba nilai dan faham kan apa yang diputar belitkan oleh ular mak ikan Tok Hadi Awang dari parti Pas sial ini. Menggeleng kepala bila aku dengar kenyataan yang membela dan menyokong Ambiga dengan fakta-fakta , nas nas dan sirah sirah yang bukan main berbuah butir dari bibir si pendusta, pembohong agama Islam ini demi menyelamatkan parti bangsatnya.

Pada aku Hadi Awang jelas telah mempergunakan Islam untuk terus memfitnah Umno Zalim dan kejam dan menyamakan pemimpin Islam kerajaan sama hampir sama taraf dengan Abu Jahal dan Abu Lahab.

Sungguh lah si Ambiga memang mulia di sisi Islam dan di mata Hadi Awang serta pemimpin Pas korup akidah yang lain... kalau buruk yang dilakukan oleh Ambiga sebagai penyokong dan pelopor melayu Islam murtad... mengapa tidak kita lupakan keburukan itu dan kita pandang kebaikan yang ada dalam dirinya yang bersedia untuk mengetuai perhimpunan bersih haram dan selaku bekas pengerusi majlis peguam.

Pandang dan ambillah kebaikan si puaka Ambiga, kerana itu yang di ajar oleh nabi Allah Muhammad s.a.w ... dalam menentang kerajaan zalim dan kejam Barisan Nasional.

Sejak bila Kerajaan BN zalim dalam pemerintahan ? Setahu aku Pas sejak dari dulu merah mata.. hasad dan dengki dengan kesemua pencapaian dan kemajuan yang dapat dilaksanakan oleh kerajaan pemerintah.

Apa jika benar sekali pun kerajaan Malaysia zalim (sebenarnya tak zalim pun) apa Pas tak boleh ke pandang kebaikan yang dibuat oleh kerajaan pemerintah dan bersama kerajaan pemerintah seperti Pas sanggup bersama dan mengauli kafir tahap harbi seperti Ambiga... Hey Hadi Awang... Ko memang layak aku gelarkan ulamak babi...!

Bukan sokongan bersama orang-orang kafir yang kau harapkan serta impikan..tetapi sifat hasad dengki dan irihati terhadap Umno dan BN lah penyebab kau bersetubuh dengan orang-orang kafir demi mencapai hasrat untuk perjatuhkan kerajaan melayu Islam.

Untuk pengetahuan Hadi Awang.. A samad Said memang bodoh... sebab manusia jenis ini otak sentiasa khayal dengan sastera yang langsung tak maju kedepan bagaikan si kitol menghisab syabu.. Sebab itu dia tidak boleh membezakan antara kebaikan dan keburukan serta apa yang telah dianugerahkan kepada beliau.. puihhh..!

Merepek lagi dan teruslah merepek wahai Hadi Awang... Rakyat dah tau dah.. Pas memang akan merujuk dan membuka pelbagai kitab berwarna bagi membolehkan niat untuk menghalalkan hukum..

HADI AWANG... MHU TU YANG BUTO AKIDOH... BUTO HATI..SEBAB GILO KUASO NOK MEMERINTOH.







SUARA RAKYAT: PANDANGAN MENGENAI HADI AWANG!!!


Ini diantara pandangan yang diberikan oleh rakyat mengenai kepimpinan Haji Hadi Awang, Presiden Parti Islam Se-Malaysia, KONONnya.

HADI AWANG.. Sia2 sahaja Melayu CinDia hormati insan sebegini. Agaknya dia lupa bahawa ramai di kalangan peminat beliau di luar sana yang bukan ahli PAS, malah di kalangan ahli UMNO sendiri ada yang menghormati kepimpinan beliau.

Biasalah. Kuasa mengatasi segala2 nya. Mungkin ini advantage yang beliau perolehi setelah gerun dan fobia diugut orang2 Anwar yang mahukan beliau membuat kenyataan menyokong Ketua Pembangkang itu setelah Video Seks didedahkan.

Jawatan Presiden PAS kekal dan misi beliau mengepalai Kerajaan Persekutuan semakin membuak2. Yelah sekurang2 nya dapat merasa sekali jadi PM pun jadilah.

Tak kisahlah barisan Kabinet dimonopoli DAP sekalipun. Asalkan dia jadi PM. 1 keajaiban berlaku dalam hidup Hadi Awang setelah memuja Ambiga sebagai pejuang Negara.

Ambiga yang mempertahankan tindakan Lina Joy keluar dari Islam disanjung Hadi Awang. Itu 1 hal. Dikata pula orang2 UMNO lebih kafir dari Ambiga.

WOW!! Kenyataan ini lebih 'hebat' dan boleh dianggap paling bersejarah sepanjang penglibatan beliau di dalam Politik.

Pada awal 1980 an Hadi Awang pernah mengeluarkan kenyataan mengkafirkan UMNO yang tidak melaksanakan Hukum Hudud dan ianya wajib ditentang.

Kini bukan sahaja Hudud tidak akan sama sekali dilaksanakan Pakatan, malah pak lebai ini boleh pula melambung dan menjulang seorang Pembela Nasib Murtad bernama Ambiga. Memang Open Minded PAS di alaf baru ini. Tersenyum lebar Anwar dan kuncu2 nya mendengar kenyataan terbaru ini.

Hadi Awang.. Hmm.. UMNO ini sekarang bukan sahaja kafir, orang kafir sekarang lebih Islam dari UMNO. Bayangkan?

Punya menganvam Cywar PAS ni sampaikan Presidennya sendiri 'overdose' membuat kenyataan. Marina Mahathir juga tunduk dengan kenyataan Hadi Awang dan mengiyakan sahaja bahawa bapa (Mahathir) dan kesemua keluarga beliau lebih kafir dari sahabatnya Ambiga.

Alhamdulillah, terima kasih Hadi Awang. Kerana menggelar orang2 UMNO sedemikian. Apa nak kata? "AKU NAIK SAKSI BAHAWASANYA TIADA TUHAN YANG DISEMBAH MELAINKAN ALLAH.. DAN AKU NAIK SAKSI BAHAWASANYA NABI MUHAMMAD ITU PESURUH ALLAH."

Buat PAS, tiada gunanya bertakbir menyebut nama Allah. Kerana tatkala Pakatan memerintah, nama Allah bukan sahaja tertera di Masjid, akan tetapi turut dihiasi di gereja, kuil, tokong dan rumah2 Ibadah yang lain. Bak kata Ahli Parlimen Baling, Ustaz Taib Azamuddin, "Allah mana kita sembah ini?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...