Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Thursday, July 28, 2011

BIOR BETUL : NIK AZIZ KATA AMBIGA LEBIH LAYAK MASUK SYURGA DARI UMNO!!?

Kalaulah AMBIGA lebih layak masuk syurga . Alangkah malangnya ahli semua prmimpin PAS yg telah meninggal dunia tidak mendapat pengiktirafan daripada NIK AJIS . Sebab ramai pemimpin PAS dan Ahli2 PAS menentang kerjasama dengan kafir , menentang AMBIGA kes murtad.. masa itu depa tak sokong dan kalau boleh hendak ganyang AMBIGA daripada terus mempertikaikan keislaman di malaysia. Kasihan juga dengan puak2 PAS yg terdahulu...

DENGAN HANYA KATA2 AKAN MENYEBABKAN KITA DISIKSA DI DALAM NERAKA .. DAN KERANA HANYA KATA2 WALAUPUN SATU PERKATAAN YG MULIA .. KITA AKAN DIMULIAKAN OLEH SEKIAN MAKHLUK YANG TERPILIH DAN TERPELIHARA ..

APA ITU ISLAM ?

ISLAM ITU ADALAH AKHLAK PEKERTI YANG MULIA DISUBURKAN DENGAN KEIKHLASAN YANG HAKIKI TERHADAP ALLAH SWT SEMATA2. SESUNGGUHNYA MATIKU , HIDUPKU IBADATKU HANYA UNTUK MU YA, ALLAH ..... BUKAN UNTUK AMBIGA KAFIR LAKNAT LAGI CELAKO ( maki cara Nik Ajislah)

Posted: Jul 28, 2011 by Gelombang Rakyat in Labels: Ambiga, PAS Pro Erdogan

Inilah namanya bak kata Anwar Ulama' Terompah. Makin lama makin sesat. Masa sekolah penat2 belajar dikatanya Ustaz atau Ustazah mereka yang tidak memeluk Islam atau Kafir merupakan Ahli Neraka. Maka dakwah mestilah dilakukan bagi memastikan golongan Ahli Neraka ini dapat bersama2 kita ke syurga bersama dengan amalan2 ma'ruf. Tapi bila masuk PAS, semuanya sudah tukar. Nik Aziz kata orang seperti Ambiga lebih layak masuk Syurga daripada mereka yang menyertai UMNO. Begitu hebat sekali 'Mukjizat' yang diberikan Nik Aziz. Nak kata bodoh Agama, pendidikan sampai Universiti Al Azhar, Mesir. Tapi itulah hakikatnya apabila taksub menggunakan Agama dalam mengaplikasi strategi politik. Perjuangan politik sekarang sudah tidak menggunakan Agama sebagai asas. Apa yang Ambiga perjuangkan Islam sehinggakan beliau layak ke Syurga. Jangan kata perjuangan, agama yang Ambiga anuti sekarang inipun tidak menjamin syurga. Susah, cakap soal Agama dalam politik. Bila kata wajar diasingkan, dikatanya kita sekular. Bukan diasingkan, akan tetapi dijadikan rujukan dalam mengaplikasi kepada rakyat.

(Ambiga Bakal Masuk Syuga , orang ISLAM belum tau lagi tau.

Banyakan bertaubat dan berbuat baik .. belum tentu masuk syuga.

Yang PASTI AMBIGA adalah kayu api dlam neraka utk membakar siapa?

SAPE PANDAI SILA JAWAB?)

Bukannya digunakan bagi memesongkan minda masyarakat Islam. Kalau ye pun benci sangat pada UMNO, janganlah sampi memuji dan melambung2 Ambiga yang merupakan seorang Peguam yang mempertahankan tindakan Lina Joy bertindak keluar dari Islam. PAS ini semakin lama semakin terpesong, dikata telah berjaya mengislamkan DAP. Apa yang DAP faham tentang Islam? Islam itu Arak... Islam itu Konsert... Islam itu Pusat Hiburan? Begitu? Kalau benar DAP faham tentang Islam, mereka tidak akan membantah sekeras2 nya ketiga2 perkara tersebut dihentikan beroperasi. Minta pada bulan Ramadhan sahaja, pun tak boleh. Belum cakap nak hentikan terus sampai bila2. Jadi? Apa bezanya PAS dan UMNO. Lagi teruk dari UMNO adalah. Dulu kata UMNO itu Munafiq kerana membiarkan MCA membuka kedai2 arak di KL. Sekarang PAS munafik jugalah. Tak.. Macam2 alasan diberikan asalkan politik UMNO mati. Dulu perjuangan Islam terlalu ekstrim sehingga kata mati syahid jika membunuh UMNO. Sekarang ni break terus tak makan dek kerana terlalu open minded mengatsi batasan2 Agama. Pakaian jela maintai berserban. Advance sikit bersongkok. Sekarang langsung tak pakai apa2 atas kepala. Bukankah ini bukti jelas PAS hipokrit dan menggunakan Agama Islam sebagai alat mempermain2 dan menghina saudara seIslam dalam UMNO? Oooo lupa.. Mereka kata UMNO ini kafir. Ambiga dan DAP itu Islam, masuk syurga... BODOH!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...