Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, August 12, 2014

Tuanku Enggan Jumpa Presiden PKR

Krisis MB Selangor Berterusan, Tuanku Enggan Jumpa Presiden PKR

Krisis Menteri Besar Selangor kian berlarutan apabila Pejabat Istana Selangor memaklumkan DYMM Tuanku Sultan Selangor menolak permohanan mengadap Presiden PKR, Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail bagi membincangkan isu Menteri Besar Selangor.
Permohonan tersebut adalah bagi menjelaskan pemecatan Tan Sri Khalid dari PKR. Surat yang permohonan yang dihantar pada 10 Ogos 2014 (Ahad) dibawa ke pengetahuan baginda pada 11 Ogos 2014 (Isnin).
Bagaimanapun Tuanku berpendapat tiada keperluan baginda berjumpa Wan Azizah memandangkan ia merupakan urusan dalaman parti dan tiada kena mengena dengan isu sokongan majoriti ADUN yang diperolehi oleh Khalid.
IMG-20140812-WA0055
IMG-20140812-WA0054

Ksumber

1 comment:

  1. jawapan yang terbaik dari pihak istana..masaalah dalaman PKR pun duli tuanku nak ambil tahu ke, balik uruskan rumah tangga kamu dulu...kamu banyak menbuat fitnah untuk menjatuhkan seseorang..ini cara politik PKR...pihak istana matang dalam tidak menerima azizah untuk mengadap...untuk apa nak dengar tangisan azizah dengan sebaknya untuk jadi MB yang bermatalamat nak lepaskan suami dia dari hukuman penjara.. padan muka PKR.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...