Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, August 16, 2014

PAS TIDAK SESUCI AGAMA ISLAM.... PAS D'LIWAT? RAMAI PEMIMPIN PAS SELANGOR MENGAIBKAN? PAS MUNAFIK DAN LAGI PEMBOHONG

PAS D'LIWAT? 


PAS masih bersabar walaupun Anwar
 berdegil benarkan kristian menggunakan
 kalimah Allah walaupun bercanggah dengan
ketetapan Majlis Syura’ Ulama PAS!
Salam 2 all.

PAS dikhianati!
PAS dihina!
PAS ditikam dari belakang!
Itulah perasaan ahli-ahli dan penyokong PAS apabila melihat Wan Azizah mengheret dua orang ADUN PAS dalam sidang media semalam mengumumkan konon beliau mempunyai sokongan 30 orang ADUN Dewan Undangan Negeri Selangor untuk membolehkan beliau menjadi MB Selangor.
Kehadiran ADUN Hulu Klang Saari Sungip dan ADUN Morib Hasnarul dalam sidang media Wan Azizah tersebut bersama Wan Azizah telah menggemparkan dunia PAS!
Tiba-tiba PAS tersedar daripada mimpi indah, dan berhadapan dengan satu mimpi ngeri! PAS merasakan mereka telah dihina, dikhianati dan ditikam dari belakang!
Pemimpin dan ahli PAS termangu-mangu dan terkedu bagaimana mungkin dua ADUN PAS yang telah mengangkat bai'ah kesetiaan kepada parti boleh dirembat oleh Wan Azizah bini Anwar Ibrahim, orang yang PAS sokong dan dijaga bagai menatang minyak yang penuh sejak dipecat daripada UMNO dan jawatan TPM oleh Tun Mahathir Mohamed pada 02.09.1998 atas kesalahan meliwat dan salahlaku seks!
Pada saya, Wan Azizah dan Anwar telah mengkhianati dan menghina PAS apabila mengheret sekali kedua-dua ADUN PAS tersebut untuk menunjukkan konon beliau mempunyai sokongan mencukupi untuk menjadi MB Selangor kerana:
1. Wan Azizah dan Anwar tahu bahawa Majlis Syura' Ulama PAS telah membuat ketetapan menolak pencalonan Wan Azizah sebagai MB Selangor;
2. Wan Azizah dan Anwar tahu bahawa PAS Selangor telah membuat pendirian menolak pencalonan Wan Azizah sebagai MB Selangor;
3. Wan Azizah tahu bahawa Mesyuarat Jawatankuasa PAS Pusat akan bersidang pada hari Ahad 17 Ogos 2014 untuk membuat ketetapan mengenai pencalonan beliau sebagai MB Selangor.
Dalam keadaan itu, adalah sangat tidak beretika dan tidak berakhlak bagi Wan Azizah dan Anwar mengheret kedua-dua ADUN PAS tersebut untuk menyokong beliau secara terbuka didalam sidang akhbar tersebut, apatah lagi meminta mereka menandatangani Akuan Sumpah menyatakan sokongan kepada beliau.
Sekurang-kurangnya Wan Azizah dan Anwar sepatutnya memaklumkan dan memohon persetujuan dan keizinan dripada PAS sebelum mengheret kedua-dua mereka dalam keghairahan untuk mengejar jawatan MB Selangor.
Pada saya Wan Azizah dan Anwar telah mengkhianati PAS kerana membuatkan kedua-dua ADUN tersebut bertindak bercanggah dengan ketetapan Majlis Syura' Ulama PAS, badan pembuat dasar tertinggi dalam PAS. Mereka membuat pendirian sebelum Jawatankuasa PAS Pusat membuat keputusan Ahad ini.
Wan Azizah dan Anwar juga telah meletakkan PAS dalam kancah kehinaan kerana seolah-olah tidak mampu mengawal dan menguasai ADUN mereka sendiri, dan seolah-olah PAS mempunyai ADUN yang tidak mempunyai disiplin dan kesetiaan kepada parti.
Ramai ahli dan penyokong PAS merasakan Wan Azizah dan Anwar seperti kacang lupakan kulit. Semasa mereka susah dan sengsara setelah Anwar dipecat oleh Dr. Mahathir atas salahlaku seks dan liwat, PAS lah yang telah bertungkus lumus membantu dan menatang Anwar dan Wan Azizah.
PAS sehingga sanggup menentang saudara seagama dan sebangsa sendiri dan sebaliknya tidur sekatil sebantal dengan kafir harbi demi untuk memperjuangkan nasib Anwar dan keluarga.
Malahan PAS sampai membuang perjuangan menubuhkan Negara Islam semata-mata untuk memastikan persekongkolan bersama Anwar dan DAP dapat diteruskan.
Dan paling menyedihkan, PAS sehingga sanggup memecat dan menghina ahli dan pemimpin yang setia seperti Datuk Dr. Hasan Ali semata-mata kerana Anwar Ibrahim!
Ramai ahli dan penyokong PAS merasakan sekurang-kurangnya Wan Azizah dan Anwar patut menghormati PAS, dan sekurang-kurangnya menunggu sehingga mesyuarat Jawatankuasa PAS Pusat pada 17 Ogos ini.
Saya berharap episod ini membuka mata, hati dan jiwa kepimpinan dan ahli PAS tentang siapa sebenarnya kawan, siapa sebenarnya musuh.
Dan PAS harus sedar bahawa parti mereka sudah dipenuhi oleh mereka yang berkiblatkan Anwar. PAS harus sedar bahawa anai-anai sudah meresap didalam PAS yang jika tidak dibendung akan meranap dan menghancurkan PAS.
Nasihat saya kepada PAS, sudah tiba masanya PAS mengambil keputusan yang sepatutnya mereka lakukan sejak dahulu lagi - mufaraqahlah daripada persekongkolan luar tabi'e dengan Anwar Ibrahim, keluarlah daripada pakatan songsang dengan DAP dan PKR.
Jadilah sebuah parti politik yang memperjuangkan kepentingan Melayu dan Islam berdasarkan Al-Quran dan Sunnah.
Jadilah PAS yang sebenarnya!
Hasbunallah wani'mal wakil.
Wallahua'lam dan Wassalam.
Adios amigos, grasias senor.
Zulkifli Bin Noordin
Jumaat
19 Syawal 1435
15 Ogos 2014 

UGUTAN TERBUKA ADUN MORIB? 

 RAMAI PEMIMPIN PAS SELANGOR MENGAIBKAN?

Assalamualaikum.
Tindakan PAS sengaja utk melambatkan usaha melantik Menteri Besar baru adalah satu kesilapan yang besar dan pendapat ini dikongsi bersama kebanyakan AJK PAS Pusat.
Itulah sebabnya Presiden tidak memanggil mesyuarat AJK PAS Pusat yang mempunyai kuasa eksekutif dan 10/8 sengaja ditunda ke 13/8 dan ke 17/8.
Alasan untuk bargain dan tidak bersetuju dgn Dr Wan Azizah adalah suatu tindakan paling tidak munasabah. Kita Pakatan Rakyat boleh duduk berbincang sehingga rentung dan hantar satu nama. Kalau Sultan tolak kita hantar nama lain dan seterusnya sampai setuju. Tapi PAS terus ambil sikap sambil lewa. Sehingga imej kita rosak di mata pengundi2 Pakatan Rakyat terutamanya bangsa Cina. Pesuruhjaya Selangor takut utk memanggil mesyuarat dan ambil tindakan proaktif dan serahkan 100 peratus ke pusat. Kita yang duduk di Selangor tentu lebih faham dan seharusnya bertanggungjawab.
Saya yang menyokong Pakatan Rakyat akan di hadap ke tindakan disiplin. Inikah parti Islam yg kita agung-agungkan? Kalau di Kelantan atau Kedah mungkin boleh tapi ini Selangor. Jauh beza keadaannya. Kita mesti mengambilaa hati pengundi khasnya bangsa Cina.
Macam mana Exco yg bersekongkol dengan MB Bebas gila kuasa dan memecat semua Exco Pakatan Rakyat yang lain. Kalau tidak kerana tindakan saya hari ini, semua ahli majlis PKR dan DAP pun akan dipecat oleh Khalid Ibrahim dan disokong oleh EXCO2 PAS yang wala' dengan pimpinan kononnya. Siapa yang khianat sebenarnya. Pejabat MB sudah telefon Ahli Majlis yang sudi untuk setia dengan Khalid Ibrahim.
Exco2 Pakatan Rakyat dipecat dan dihalau keluar bersama dengan 30 staf2 dan ada yang tunggu masa hendak bersalin. TSKI juga seorang yang suka meninggalkan solat dan kuat berfoya-foya. Majlis Syura Ulamak tahu tak maklumat ini? Kalau tak tahu tanyalah. Jgn butakan mata!
EXCO yang duduk berjam2 dengan TSKI boleh mengesahkan perkara ini. Kenapa nak pertahankan TSKI sampai setengah mati terutamanya Pesuruhjaya PAS Selangor tu?
Saya mengambil tindakan ini untuk menyelamatkan PAS dari terus hanyut dengan tindakan2 yang merugikan.
Kita kata masih bersama PR tapi perbuatan kita yg menghancurkan PR.
Saya sudah bersedia untuk terima apa juga akibatnya dari tindakan saya. Buatlah tindakan ke atas saya kalau berani sebelum saya buka semua keaiban semua pimpinan PAS Selangor.
Hasnul b Baharuddin
ADUN Morib 



SURAT TERBUKA UNTUK AHLUL PAS YANG BAHALOL NAK MAMPOS!

Bila kau cakap surat terbuka ni, jangan la korang ingat aku nak tuls panjang-panjang wei. Pendek je ni. Aku nak cerita pasal PAS yang dah mula buat kerja bodoh sekarang ni kat Selangor. AKu nak mulakan dulu komen YB Iskandar kat fb Saaifuddin Jerawat Batu Nasution.

Korang tengok cara Iskandar harami ni jawab dia kata UMNO adalah lubang taik! Fuhhh! Ini melampau beb. Aku tak boleh nk terima. Bagaimana ayat ini boleh keluar dari mulut seorang YB yang kata perjuangan Islam?

Bukankah dia dan parti Islam dia yang menyokong si Peliwat yang suka mennolok lubang taik jantan selama ini? Sekarang ni baru bergaduh tapi selama ini mereka ni semua dok perlekehkan mangsa yang diliwat dan memuja si peliwat YANG MENJOLOK LUBANG TAIK! Wei Iskandar Samad Kimak at least UMNO terajang keluar si penjolok LUBANG TAIK tu.

PAS pulak yang dok membela si penjolok lobang taik tu! Kau ni pun dah pekena daun Ketum ka Iskandar? Korang yag selama ini bergelumang dengan si PENJOLOK LUBANG TAIK dan sekarang korang nak panggil UMNO pulak lubang taik? Lu rumah ada cermin ka Iskandar? Kalau tarak aku boleh hantar satu!

Patutnya PAS bebal yang memang gila kuasa ni berbaik-baik atau hormat la UMNO sikit sebab dengan sokongan 12 adun UMN dapat jugak korang rasa jadi EXCO! Takut lepas bubar esok tak ada peluang nak jadi exco balik kan? Bodoh ke apa korang ni? Yalah dah lama bersama PENJOLOK LUBANG TAIK kan?

So kepala pun dah penuh ngan kunyit kan? Dalam hal ini aku respek Khalid sebab dia tak cari pasal dengan semua orang. Pernah kawan aku pesan kalau nak hidup lama jangan buat musuh dengan semua orang, pendek umur nanti! Belajarlah PAS, kenapa semakin bodoh ni?

Dah tu pulak Nik Abduh dok merungut kata UMNO tarik balik sokongan terhadap Khalid Ibrahim! Deiii Nik Abduh kau pun dah pekena Daun Ketum kaa?
Kalau dah adun dan exco PAS dok pamggil UMNO lubang taik padahal korang sendiri yang sokong penjolok lubang taik. Macamana UMNO nak support korang bahalol? Akai ada ka? UMNO sekarang ni got nothing to lose, malah kalau dibubar DUN pun silap-silap dapat kerusi lebih lagi (dengan syarat jangan ambil recycle punya calon la).

Korang la yang bakal rugi PAS oi! Sebab UMNO boleh membantu korang dengan kedudukan korang yang ada dan aku tahu UMNO tak kebulur nak kerusi Exco mahupun apa-apa jawatan dari pihak korang. Korang simpanlah la jawatan tu dan jagalah negeri Selangor baik-baik! UMNO memang COOL dan tak berslah dalam hal ni.

Tapi kenapa korang semua ni masih mengeji UMNO? Tak cukup ke dengan BALA yang koraang dah dapat selama ini kerana bersekongkol dengan PENJOLOK LUBANG TAIK? Nik Abduh ajarlah ahlul-ahlul PAS untuk mmenghormati UMNO dari terus-terusan megeji. Kelak korang jugak yang rugi!

Lagi satu aku dengar salah satu dari 2 adun yang lompat tu dah kena heart attak dan dimasukkan ke dalam hospital?

Power gak PAS ni ya? Bai'ah depa dah mula memakan yang melanggar sumpah Bai'ah ni nampaknya. Ini bukan aku kata tapi inilah yang berlaku sekarang ni. Korang kena ingat Saiful yang korang hina tu berani bersumpah dan budak tu dah kahwin dan ada anak pun sekarang, aku dengar dia hidup bahagia.

Anwar pulak kena makan sumpah sampai bulan Januari pun dikatanya ada 50 hari dengan muka selamba kodok beb! Makin lama Anwar menjadi makin tak keruan. Walau dia tak bersumpah tapi pihak satu lagi dah bersumpah dan Anwar tak boleh lepas punya. Takat mahkamah kau boleh delay la tapi hukuman dari Allah kau tetap akan terima!

So PAS jangan berlagak bodoh sombong dan sedar la diri bahawasanya kamulah penyokong si PENJOLOK LUBANG TAIK selama ini.

PAS MUNAFIK DAN LAGI PEMBOHONG


Omak oiiii, dah pandai cina DAP menjatuhkan hukum fatwa MUNAFIK kepada PAS.
Nampak gayanya berjayalah PAS dengan proses tarbiyah dan tahaluf siyasi mereka dengan puak-puak DAP ini.
Sekali DAP maki PAS... dia guna bahasa Arab dahhh...
Adakah ahli-ahli jemaah PAS tak pedih telinga dan tersentuh hati bila dituduh munafik oleh ahli DAP kapir harbi ni?
Bukankah lebih sopan... kalau ya pun munafik boleh digantikan dengan perkataan hipokrit?
Tapi munafik...huh tentu ahli-ahli jemaah PAS tahu hukuman yang bakal mereka terima jika menjadi munafik.
Yang keluarkan fatwa munafik tu adalah rakan politik mereka sendiri. 
Kalau Tok Guru Nik Aziz atau Tok Guru Hadi Awang sendiri yang keluarkan fatwa itu pada ahli-ahli jemaah PAS, sudah tentu berderai air mata ahli-ahli itu memohon ampun dari Tok-Tok Guru.
Tetapi apabila seorang kafir harbi yang mengeluarkan perkataan munafik pada seorang muslimah PAS merangkap Exco PAS yang setia pada jemaah ini, adakah jemaah-jemaah PAS yang lain mahu menangis meratapi cercaan tersebut?
Kesian maruah seorang muslimah PAS dihina sebegitu rupa...
Kini Allah dah buka peluang kepada PAS memerintah sebuah negeri yang kaya dengan rahmat dan nikmat terbentang di depan mata, namun ternyata masih ada puak-puak dalam PAS yang masih buta kerana mahu berkongsi kuasa dengan puak-puak kafir harbi DAP dan liberalis songsang PKR? 
PAS boleh perintah Kelantan 24 tahun tanpa sekor pun ahli DAP (dan PKR) yang menjadi ADUN, MP apatah lagi Exco. Boleh jer...
Namun apabila dimunafikkan oleh DAP, adakah PAS mahu diam lagi?
Unit Amal PAS...korang senyap kerana mabuk KETUM kah?



 

  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...