Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, August 16, 2014

"Saya buka SEMUA KEAIBAN semua pimpinan PAS Selangor"... Kata seorang Adun PAS Morib Yang Selama Ini MUNAFIK

ADUN PAS Morib, Rakyat Malaysia Tunggu..


19 Syawal 1435H
Juma'at 9.00p.m.

"Saya sudah bersedia untuk terima apa juga akibatnya dari tindakan saya. Buatlah tindakan ke atas saya kalau berani sebelum saya buka SEMUA KEAIBAN semua pimpinan PAS Selangor".

YB. Hasnul b Baharuddin
ADUN PAS Morib

1. Tak gugur syahadat ke menentang ulama' pewaris Nabi Majlis Syura Ulama PAS Pusat?

2. Tak jatuh talaQ tiga ke mengengkari bai'ah?

3. Kalau PAS mengaku pejuang Islam, apakah cukup sekadar melabel beliau sebagai pengkhianat?

4. Mursyidul Am PAS tak berminat ke nak jatuhkan hukuman pancung/bunuh kepada pengkhianat perjuangan Islam?

5. DAP & PKR sedang ketawakan PAS dan setiap pimpinan, pengikut, penyokong hatta ulama' mereka sendiri.

6. Rakyat Malaysia tunggu YB TUNAIKAN JANJI membuka semua keaiban semua pemimpin PAS Selangor tau. 

UGUT, BUKAK AIB PEMIMPIN PAS!!!


Heh! Bagaikan orang yang kantoi terkencing ditengah jalan. Itu je ulasan yang dapat diberikan bila membaca ugutan yang dikeluarkan oleh ADUN PAS ni.

Tapi, apa boleh buat beb. Dia dah terlajak perahu, pendayun pulak dah tenggelam. Maka sebab itulah dia keluarkan buah ugutan terhadap partinya sendiri.

Si ADUN PAS tu semalam membuat dakwaan bahawa PAS sudah melakukan kesilapan besar kerana melengah - lengahkan keputusan mengenai isu MB Selangor tu.

Diakhir komen yang diberikan sebelum ini, Si ADUN PAS tu dengan keras mengugut partinya sendiri agar mengambil tindakan terhadap dirinya.
"Saya sudah bersedia untuk terima apa juga akibatnya dari tindakan saya. Buatlah tindakan ke atas saya kalau berani sebelum saya buka semua keaiban semua pimpinan Pas Selangor," katanya. #Sumber
IRONIKnya, bila membaca kenyataan ADUN PAS tu, nampak sangat yang selama ini dia hanya bersikap MUNAFIK kerana cuba menyembunyikan kebenaran.

Dia bercerita bab nak menegakkan Islam dan mempertikaikan perjuangan Islam yang didokong oleh PAS. Tapi tindakan dia? Adakah ianya mengikut syariat Islam?

Hakikatnya, bila dia tuduh Khalid Ibrahim tu seorang pemimpin yang suka berfoya - foya, kenapa dia masih mendiamkan diri? Kenapa sebelum ini dia tak bersuara?

Itu yang peliknya dengan perangai Si ADUN PAS ni sebenarnya. Sebelum ini, sanggup pulak dia terima seorang Ulul Amri yang kuat berfoya - foya. Tapi sekarang?

Bila isu pasal kedudukan Menteri Besar Selangor menjadi bahan pertikaian, baru dia nak bangkitkan mengenai tabiat buruk Si Khalid Ibrahim yang suka berfoya - foya tu?

Soalnya, bagaimana pulak dengan perangai Si Ketua Penipu yang terang, jelas dan nyata berzina dengan Chinadoll sebelum ini? Boleh pulak dia sokong orang macam tu?

Maksum sangat ke Si Wan Azizah dan suami dia tu sampai sanggup dia nak ikut telunjuk mereka tanpa sebarang soal hanya kerana semata - mata demi jawatan?

Sudah - sudah la nak menipu diri sendiri. Kot kalau dia nak jadi manusia MUNAFIK sekali pun, jangan la nak heret orang lain sekali. Apa yang pasti, tindakan Si ADUN PAS tu jelas membelakangkan tuntutan Islam. Jadi, tak usah la dia nak babitkan orang lain pulak!!! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...