Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, April 30, 2013

PRU-13 Ceramah Umum : Jawapan Tun Mahathir Terhadap Pembangkang

"Tangkaplah Saya, Heretlah Saya Ke Mahkamah" - Dr Mahathir #TolakPR #PRU13 #Vote4BN 

KUALA PILAH - "Tangkaplah saya, heretlah saya ke mahkamah. Saya tetap ulang lagi, (Penasihat DAP) Lim Kit Siang sebagai rasis dan dia memang rasis".

Demikian respons bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berhubung kenyataan Pengerusi DAP Karpal Singh semalam bahawa pembangkang akan menangkap dan menghadapkannya ke mahkamah kerana mengeluarkan kata-kata hasutan dengan menuduh Lim sebagai perkauman, jika berjaya menawan Putrajaya pada pilihan raya umum ke-13 ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...