Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, January 7, 2012

HARAM TETAP HARAM !! ISU DEMOSTRASI DAN AGEN IBLIS !! AZHAR IDRUS KONA TAK LEPAS ?!!



Yang luluskan permit arak d kelantan ni sapa? aku ke hahaha ehhh melalutla plak..


Fatwa Gitar Karan pun Azhar tak mampu nak jawab..dah hampir seminggu aku dan kawan2 ulama dok tunggu nak dengar auta..ehh fatwa kauter balik kot kot ada hadis yang dia jumpa atau firman yang dia baru terlihat bahawa itu HALAL..KE GUANNE..BODDO (tiru gaya azhar dok kata orang bodoh gaya ganung kite) !!


Kalau kita sama dengan cara Yahudi maka siapa kita? BODDO hahaha tiru gaya azhar dok kata orang lain boddo..aku tak maksud sapa2 tu..latah gaya azhar je kih kih



Kenapa nak dengki dengan orang muda yang sanggup habiskan masa belajar keperingkat tertinggi d luar negara untuk menyambung tugas-tugas Ilmuan Agama yang makin kurang ini ?? Adakah cukup azhar bertallaqi dengan guru yang d dakwanya..itupun cerita dia...bukannya kita tahu kat pondok mana ?!!

Aku bukan nak dengki dengan azhar cuma nak nasihatkan dia bahawa dia bukannya maksum dan apa yang dia bawa atau cara dia bawa dalam mendekatkan anak muda kepada Islam adalah salah !! ada dia berani nak kata nabi saw terlupa bahawa itu cara terbaik ??

Meh dengar ustaz muda yang punyai akhlak istimewa ini !! bakal Ulama Besar !



akj ; Janganlah kerana aku tulis "agen iblis" maka semua jadi senak perut dan sakit otak dan tiba2 ramai anjing2 kurap dap yang menyamar kononnya depa UMNO dan terus tukar parti kerana kelam kabut dengan isu yang aku lontarkan..baca dengan hati yang terbuka dan otak yang sempurna derr..!!

Hinggakan ada orang umno yang aku rasa dia tak ahli pun mula tembak jamban taik keluarkan dalam blog sebab terasa komen2 kononnya ahli umno marah dan tak setuju !!

mat..aku nak bagitau satu je..kalau orang UMNO dia takkan terima bila azhar yg tak tahu mana dia belajar dok kata UMNO BN ni sesat..sorry derr..anda tak pernah turun grassroot !!

bersambung..

SESAT DALAM KESAMARAN YANG D CIPTA DEMI SEBUAH "ALPHARD" !!

wallahualam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...