Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, November 13, 2013

UMNO PUYE KEJE JUGAK KAH?? .... CALON KETUA PEMUDA PAS BERWAJAH ANJING.. SIASATLAH DULU DAN REPORT POLIS..

Pakar IT PAS Siasat Kempen Gambar Anjing Untuk Salahkan UMNO ??

Apa.!! Pakar IT PAS akan siasat siapa individu "Fikrah Islamiah Pilihan Kami" yang telah bertanggungjawab menukarkan gambar calon Ketua Pemuda PAS Pusat, Zulhazmi Shariff kepada gambar anjing ??

Dalam kenyataan akhbar Zulhazmi Shariff kelmarin, Zulhazmi memberitahu bahawa dia tidak jadi membuat laporan kepada pihak polis kerana telah mendapat panggilan telefon dari pejabat Agung PAS memaklumkan PAS sedang menyiasat tentang individu yang menggunakan akaun facebook "Fikrah Islamiah Pilihan Kami".

Dakwa Zulhazmi Shariff “PAS Pusat mempunyai pakar IT sendiri untuk menyiasat perkara ini,”

Bagi Pisau Kedah.. Apa-apa pun yang dilakukan PAS, akhirnya PAS akan tetap menunding kepada UMNO menuduh kononnya ianya merupakan kerja jahat UMNO.

Sebagai buktinya.. Belum PAS melakukan sisatan ke atas akaun facebook "Fikrah Islamiah Pilihan Kami", Timbalan Ketua Pemuda PAS merangkap anak Nik Aziz telah menuduh bahawa perbuatan tersebut merupakan kerja jahat UMNO .

Sifat menunding jari menyalahkan pihak lain atas kesalahan sendiri sememangnya itulah kecekapan PAS dari dulu sehingga sekarang. Bayangkan dalam PRK Sg Limau baru-baru ini PAS telah kantoi menipu pengundi dengan menggunakan gambar yang telah di edit bagi menunjukkan hubungan baik calon dengan arwah Tan Sri Azizan Razak, PAS tetap menunding kesalahan tersebut kepada pihak lain.
PAS tidak akan mengakui perkara yang akan merugikan mereka.
Tidak hairanlah dalam kes gambar Zulhazmi di tukar kepada gambar anjing, Zulhazmi tidak jadi membuat laporan polis disebabkan bimbangkan perkara yang sebenar terdedah dan ianya akan merugikan PAS.
KOMEN PISAU KEDAH :-
Kalau isteri-isteri orang PAS mengandung kenapa orang-orang PAS tak tuduh ianya kerja jahat orang-orang UMNO pulak ?
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...