Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, November 29, 2013

Isu "kalau nak Sembahyang, Pergi Berambus Ke Syarikat Melayu ! "


Syarikat Asas Dunia Berhad yang mengikut  blogger PANEH, bosnya punya masalah hendak hidup aman damai sebagai rakyat Malaysia !

Isunya bermula apabila tengahari semalam sekumpulan pekerja Melayu syarikat itu telah membuat laporan di Pejabat Buruh rentetan pihak pengurusan syarikat Asas Dunia Berhad MELARANG PEKERJA ISLAM MENUNAIKAN SOLAT.

Big Boss syarikat itu khabarnya telah mengeluarkan kata berbaur racist, "KALAU NAK SEMBAHYANG, PERGI BERAMBUS KE SYARIKAT MELAYU!!"

 Pekerja-pekerja Melayu syarikat itu turut diugut akan diberhentikan serta tidak diberikan bonus sekiranya engkar dengan arahan larangan solat


Apa lagi yang bangsat cinabeng ni tak buat pada bangsa Melayu dan Islam di negara kita ni?
Kali ni, saudara kita nak solat pun
di maki di hina...
Apa yang mereka kata?
"KALAU NAK SEMBAHYANG, PERGI BERAMBUS KE SYARIKAT MELAYU!!"
Walau apa pun alasan, adakah ini caranya majikan "MELAYAN" pekerjanya apatah lagi perihal ibadat agama masing-masing!! 
Memang haramjadah!
Selanjutnya KLIK SINI
Perkara 3(1) Perlembagaan Persekutuan menetapkan, "Agama Islam ialah agama bagi Persekutuan; tetapi agama-agama lain boleh diamalkan dengan aman dan damai di mana-mana bahagian Persekutuan."

Kebelakangan ini agama lain terlalu aman dan damai dalam negara KECUALI Islam yang sering diganggu-gugat walaupun diiktiraf perlembagaan sebagai agama Persekutuan Malaysia.

Pemimpin Melayu di Malaysia ni, baik UMNO, baik Pas, semuanya lemah dok sembah Cina. Agaknya nak tunggu panglima dan hulubalang Melayu mengAMUK, baru pemimpin Melayu nak bangkit dari tidur gamaknya. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...