Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, January 12, 2013

JUTAAN RINGGIT DIBAYAR KEPADA PESERTA HKRKL#112 DI IBU PEJABAT PKR

MULA BAYAR JUTAAN RINGGIT KEPADA PESERTA DI IBU PEJABAT PKR





Nampaknya sindrom ambil upah dan trauma takut tak dibayar mula menghantui peserta demo haram. Mereka bagaikan kucing kurap yang kelaparan setelah ada setengahnya tertipu kerana tidak mendapat upah seperti yang di janjikan. 


Kejadian pergaduhan di Kampung Baru malam tadi, klik di SINI yang mana kepala yang bawa peserta dari Pantai timur larikan duit upah mereka.

Demi nak selamatkan maruah penganjur dan maruah Anwar serta aib Mat Sabu maka SMS atau khidmat pesanan ringkas dihantar terus kepada setiap peserta yang mendaftar malam tadi.

Dalam SMS tersebut meminta agar peserta terus sahaja ke Pejabat Anwar di Tropicana dan Markas Pas Taman Melewar selewatnya jam 6 petang. Malah telah di jelaskan awal-awal bahawa jumlah yang bakal diterima peserta supaya tidak berlaku kekecohan antara peserta demo haram dan penganjur.

RM 200 untuk Peserta Luar Lembah Klang
RM 150 untuk Peserta Sekitar Lembah Klang
RM 50 untuk Pelajar yang tunjukkan kad pelajar.

Hebahan iklan dari unit komunikasi himpunan ini terpaksa dibuat kerana sambutan yang datang amat hambar di Stadium dan nisbah yang agak jauh dari jumlah bas yang disewa. Penganjur berpendapat peserta tunjuk protes untuk tidak ke Stadium Merdeka kerana merasakan diri mereka tertipu.-- SUMBER
 
 

LIVE !!! SUPER-PIG DI HIMPUNAN #KL112 !!! PESTA ALA SX !!!


Tuan-tuan dan puan-puan...

Tengok la sendiri.. agak-agak korang kenal ke muka-muka ni, mana tahu kot anak pinak korang.

Jadi bahan ketawa je...

Yang paling tak boleh blah tu, yang BERTUDUNG tapi perangai macam jalan* !!!

Kecoh Di Kampung Baru Penganjur HKR112 Larikan Duit


 

Mana duit kami !
Mana janji !
Penipu !
Pembohong !

Kecoh sebentar tadi dalam sebuah restoran "tom yam" Kampung Baru oleh sekumpulan anak muda yang rambut jambul ayam.

MI ada ketika kejadian berlaku, menurut seorang pemuda yang ada dalam restoran tersebut, mereka terasa diri ditipu kerana janji nak bagi duit upah untuk dengar ceramah Ustaz Azhar Idrus rupanya hanya pembohongan kerana wakil penganjur demostrasi telah lesap bersama sejumlah wang yang sepatutnya di agihkan kepada mereka.

'kami datang dari Kelantan' itulah keluhan seorang peserta yang sudah hilang mood untuk bersama rakan yang lain. Mereka menjelaskan bahawa mereka dijanjikan sebanyak RM300 seorang tidak termasuk penginapan sebaik saja mereka tiba di lokasi ceramah Azhar Idrus. Mereka juga dijanjikan makan malam sebelum program bermula. Kini semuanya sudah lesap.

MI cuba rakamkan gambar mereka tetapi dihalang oleh beberapa orang petugas kononnya wakil pihak penganjur dan tidak mahu perkara ini dibesarkan oleh media.

Sehingga berita ini ditulis, kumpulan remaja yang kononnya datang dari Kelantan itu masih belum makan dan minum setelah seharian dalam perjalanan yang jauh. Keletihan terpancar diraut wajah mereka. Yang menyedihkan mereka tidak tahu siapa sebenarnya yang patut selesaikan masalah mereka ini.

-gambar hiasan

6 comments:

  1. semalam mamat bekas PKR kata rally ni sebab nak isi tabung. Lani nak bagi kat peserta pulak. Mana satu statement yang betul?

    Satu lagi wak, jangan malukan blog fitnah ni dgn gambar masjid. Memalukan orang ganu jer.

    Ohya, subuh tadi, masjid negara mengalami fenomena bila solat subuh adalah seramai manusia yang mengerjakan solat Jumaat.

    Takbir

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus gak masjid penuh dengan org solat subuh..takut sikit israel..tapi jgn sbb perhimpunan baru nak solat subuh jemaah..kenalah buat hari2...barulah betul..nie disbbkan ada perhimpunan baru buat,salah niatnya tue..

      Delete
  2. Kutuk2 pastu kata gambar hiasan, ckp tunjuk bukti la.. MACAI fitnah umeno, jawab di akhirat buat fitnah, waktu tu jari yg menjwb, mata yg jd saksi..

    ReplyDelete
  3. to anon 6:24

    cerita mereka bersolat subuh hingga penuh masjid bukan kerana perhimpunan, tapi mereka yang datang dari pelusuk tanah air dan bersolat di sana.

    Terimalah statement dengan positif.

    RAsa macam nak menitik air mata melihat kedunguan orang UMNGOK ni.

    ReplyDelete
  4. RM 200 untuk Peserta Luar Lembah Klang
    RM 150 untuk Peserta Sekitar Lembah Klang
    RM 50 untuk Pelajar yang tunjukkan kad pelajar.

    tunjuk kad pelajar RM 50,tak tunjuk RM 150.pelajar bijak ke penganjur bijak?

    ReplyDelete
  5. beras untuk orang Semenyih

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...