Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, April 1, 2012

KECEWA DENGAN HENTAKKAN ATAS HIPOKRASI NAJIB

HENTAKKAN ATAS HIPOKRASI NAJIB

BismiLlaahirRahmaanirRahiim

Najib atas tekanan kaum Kafir Kristian dan kafir-kafir bersekutunya yang lain meminta supaya Ummat Islam bersikap rasional dalam membincangkan isu-isu keagamaan, seperti Kristianisasi, supaya tidak menyentuh sensitiviti.

Kita merasa sangat dukacita kerana Najib mahu melakukan diktasi keatas Ummat Islam dalam Hal Ehwal Agama Islam yang bukan ruanglingkup kerja beliau. Kerja Najib adalah mengurus Kerajaan sesuai dengan pegangan yang telah ada dan bukannya memandai-mandai mahu menjadi juara Agama.

Mengapa apabila ada tekanan oleh kaum Kafir Najib menjadi begitu gelabah dan amat cepat bertindak sedangkan ketika kaum binatang-binatang politik sespesis seperti PAS, PKR dan lain-lainnya termasuk NGO-NGO kufur mempersenda-sendakan Agama seperti menjual syurga untuk undi, menggadai Kalimah Allah, melanggar Aqidah Ahl Sunnah Wal Jama'ah, menggunakan NAMA ISLAM untuk parti, menghina Nabi sallAllahu 'alaihi wassallam, menjuarai Liberalisma Pluralisma, mempertahankan Yahudi dan pelbagai kesesatan Agama yang lainnya kita tidak dapat melihat tindakan yang konkrit dari Kerajaan beliau dan apparatusnya untuk mempertahankan Islam seperti yang diikrarkan dalam sumpah di hadapan Raja ?.

Mengapakah ada double-standard sebegini ?.

Adakah sememangnya demokrasi yang menjijikkan lagi busuk kohong ini memberi lesen kepada binatang-binatang politik dan NGO di dalam ladang ternakan feedlot demokrasinya untuk berbuat apa sahaja terhadap Agama tanpa pertanggungjawaban ?.

Jika begitu memang benarlah bahawa demokrasi ini sememangnya alat dajjal perosak Agama.

Wassalam
TokPakirKD

HENTAKKAN ATAS HIPOKRASI NAJIB


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...