Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, September 17, 2011

Tiada maaf untuk Paria DAP nak tukar Jalur Gemilang !

Lepas Hina Doa Orang Islam, Kini ADUN DAP Hina Bendera Pula...



Tempoh hari mamat celaka ini mengejek doa masuk ke tandas yang diamalkan oleh orang Islam di laman facebooknya. Kali ini paria ini menghina pula Jalur Gemilang, kononnya jika mereka memerintah kelak bendera Malaysia akan ditukar kepada yang baru.

Cerita mengenai paria ini mengejek amalan doa orang Islam saudara pembaca boleh klik SINI

Selepas Mat Sabu menjulang komunis sebagai hero dalam peristiwa Bukit Kepong, kini muncul lagi manusia biadap dari kalangan DAP. Nampaknya pembangkang menyambut Hari Kemerdekaan dan Hari Malaysia melalui cara menghina para pejuang-pejuang negara dan menghina Jalur Gemilang.

Manoharan a/l Sialan... gua nak cakap dengan lu, kalau lu tinggal India sana... Lu mau meniaga kacang butir dengan kayuh itu basikal pun belum tentu dapat...

Dasar paria...

Malas taip panjang-panjang sendiri baca komen paria di laman facebooknya...



Inikah mentaliti seorang yang bergelar Yang Berhormat?

Bendera pun dikaitkan dengan BN...

Nampak sangat pembangkang sekarang ada penyakit 'BN Fobia'...

Mereka tahu rakyat dah makin menolak mereka...

Anyway nak tak nak gua nak ucap juga selamat ulang tahun untuk penyokong-penyokong orang GILA...

Ulang tahun apa?

16 September adalah hari ulang tahun untuk orang bengong yang percaya cakap orang GILA!


"kalangan orang gila yang meraikan PM mereka.."



YY : Buta-buta kena kencing dengan Anwar... alahai...

Paria DAPig Menghina Bendera Malaysia

Disebalik kemeriahan menyambut ulang tahun Hari Malaysia ,16 September ,seorang lahanat DAP cuba bermain dengan api atas kenyataannya yang kurang ajar dan tidak menghormati sensitiviti masyarakat dan rakyat Malaysia amnya.


Bukti yang sungguh jelas ,Ahli Politik DAP sangat rasis dan cauvanis serta tidak mempunyai semangat patriotisme dan cintakan negara.Kata-katanya yang sangat kurang ajar dan cauvanis ini sepatutnya diambil perhatian yang serius oleh media-media utama negara supaya dapat memperlihatkan wajah sebenar dak sikap sekutu kafir harbi PAS dan PKR .


Justeru ,gesaan KP supaya pihak berkuasa mengambil tindakan tegas dan menghadap si bedebah ini ke muka pengadilan diatas sikap kurang ajar dan rasisnya yang cuba hendak menukar bendera Malaysia ,Jalur Gemilang kepada bendera baru yang akan dilakukan jika Pakatan Rakyat menang besar dalam PRU nanti .


Buktinya:




P/S: Jangan bermain dengan api,kelak membakar diri

Tiada maaf untuk Paria DAP nak tukar Jalur Gemilang !


Mohon maaf macam haram jadah !! Bastard !! Tidak ikhlas !

Lepas itu cakap dirinya orang Malaysia dan sangat patriotik. Rakyat Malaysia terutama di Kota Alam Shah jangan tertipu dengan pemimpin DAP ini . Beliau tak layak bercakap dirinya seorang yang patriotik jika kita baca kenyataan kurang ajar & biadap ini di fb beliau ini .

Pemimpin yang edarkan bendera DAP pada Hari Malaysa & sambuta Hari Kemerdekaan ke 54 di sekitar DUN nya ini orang Patriotik ka ?

Nak tukar Jalur Gemilang kepada bendera baru itu patriotik ka ?

Kesimpulannya , DAP adalah sebuah parti tidak Patriotik kepada negara kerana telah melahirkan seorang pemimpin tak otak seperti Paria ini !!!




PETALING JAYA: DAP's Kota Alam Shah assemblyman M. Manoharan, who must have drawn flak over his Facebook posting that the Jalur Gemilang should be changed, has pulled down his comment.

He had posted an apology on his Facebook.

“I am a Malaysian. Very patriotic. I apologise if my comment on the Malaysian flag has caused any inconvenience to you all. Thank you,” he wrote.



1 comment:

  1. Terima kasih kerana memaut blog saya di laman saudara.. Blog saudara juga sudah dipaut dan difollow.....

    http://yuseriyusoff.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...