Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, September 13, 2011

CILI KASI TARUK! PAS DAH MULA BERTUHANKAN KOMUNIS!

PAS SEMAKIN DUNGGU DAN BODOH KERANA SAYANGKAN DAPig BERTUHANKAN KOMUNIS! SIKAP PAS YANG SEMAKIN MUNAFIK SEMAKIN FASIK..


Aku dah boleh agak apa yang akan dilakukan oleh harami-harami dalam PAS untuk bela Mat Sabu dan komunisnya. Sama seperti yang berlaku di Pulau Pinang, para penyokong harami PAS akan menggunakan mimbar masjid pula bagi menyebarkan fahaman karut mereka.

Qariah masjid As-Salam, Bukit Sentosa membuat laporan polis tentang khutbah yang dibacakan oleh khatib yang telah dikenalpasti sebagai penyokong PAS harami. Turut membuat laporan adalah Pemuda UMNO Hulu Selangor.


Dalam khutbah itu, khatib bahlol itu berkata, perjuangan Indera dan komunis perlu disokong. Manakala pejuang-pejuang seperti Datuk Onn Jaafar dan Tunku Abdul Rahman serta Tun Razak pula tidak perlu disanjung atau dikenang jasanya kerana mereka merupakan ANAK BUAH PENJAJAH.


Nampaknya, golongan harami ini sudah semakin tersepit dan terpaksa melakukan usaha terakhir mereka untuk menjayakan rancangan jahat iaitu dengan menggunakan mimbar masjid. Seringkali para penyokong dan pemimpin harami PAS akan menggunakan agama untuk mematikan hujah lawan meskipun dalil dan dalih agama mereka sebenarnya tidak pernah tepat sehingga menimbulkan kekeliruan seperti solat dua imam dan sebagainya.


Gagal meneruskan hujah sama ada menerusi kempen ceramah mahupun dalam bentuk tulisan, akhirnya masjid jugalah jadi tempat yang paling AFDAL untuk golongan ini. Nanti kalau dikatakan perbuatan mereka telah mencemarkan masjid, maka FATWA PORK NICKY akan digunakan iaitu POLITIK ADALAH SEGALA-GALANYA dan zaman Nabi s.a.w dulu, politik dimulakan di masjid.


Alasan itu kemudiannya akan disokong dan dipanjang-panjangkan. Penyokong-penyokong harami akan berlagak macam pandai dan memperlekehkan ilmu orang lain, terutama yang tidak sebulu dengan pendapat mereka. Sedangkan cerita sebenar politik dalam masjid tidak diceritakan. Begitu juga dengan cerita, 'sangkut urusan dunia di pagar masjid' tidak pernah keluar dari mana-mana mulut puak nih!


Kalau sampai sokongan terhadap komunis pun boleh dibuat di dalam khutbah, nampak sangatlah puak-puak harami ini tidak ubah macam BABI DIKALUNGKAN MUTIARA. Mungkin serban dan kepiah putih yang tersangkut di atas kepala masing-masing, sebenarnya menyembunyikan kebodohan yang sangat besar. Manakala jubah yang dipakai, menyembunyikan kecetekan ilmu yang kerap dibangga-banggakan, sememangnya itu adalah salah satu daripada malapetaka besar kepada umat Islam di negara ini.


Cuma aku hairan jugalah, puak-puak harami ini tidakkah terfikir, kalau KOMUNIS yang dibangga-banggakan mereka menjadi pemerintah negara ini, agak-agaknya ada lagikah mimbar masjid untuk mereka berkhutbah? Agak-agak ada lagikah masjid untuk mereka bersolat dan sebagainya?


Sebabnya, setahu akulah, komunis di Kampuchea telah menjadikan masjid sebagai kandang babi. al Quran pula dijadikan sebagai tisu jamban...


Takkanlah harami-harami PAS itu sebenarnya berhajat menjadikan masjid sebagai kandang babi dan lembaran al Quran sebagai kertas pembersih punggung?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...