Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, September 17, 2011

DR. HASSAN ALI DAN NASA MAT ISA KELUAR PAS??? BETULKAH ....


Betul ke cerita ni? Atau ianya hanya sekadar satu khabar angin biasa yang bertiup kencang je? Bukan apa, takut cerita ni macam angin lalu.

Tapi kalau betul, Semut akan jadi blog pertama mengucapkan TAHNIAH kepada mereka berdua kerana akhirnya sedar bahawa perjuangan PAS dalam Pakatan tak bermakna.

Kalau kita tengok dalam PAS pun sekarang ni, banyak yang bergolak. Banyak sangat Politiking daripada nak memperjuangkan agama.

Setakat cakap je nak jadi pejuang Agama, tapi semua ceramah cerita pasal Politik. Politik pulak asyik dok memburuk - burukkan orang itu dan ini.

Jadi, langkah yang diambil oleh kedua - dua tokoh ini memang satu langkah yang bijak jika ianya benar - benar akan berlaku. Semut pun doakan agar ianya benar - benar berlaku.

Sudah - sudah la ikut jejak langkah Si Mat Syabun tu. Dia pandai menipu je. Lepas tu dah di tipunya orang, dia buat - buat la lupa.

Itu ke yang dikatakan sebagai pejuang Islam? Pejuang menda kejdahnya kalau macam tu. Setakat cakap ikut sedap mulut. Macam orang tak de otak!!!
Ini berita yang baru diterima. Perkara ini masih dalam perbincangan sulit peringkat akhir tetapi hampir pasti dilaksanakan.
Exco Kerajaan Selangor Hassan Ali DAN ahli parlimen Bachok yang juga bekas Timbalan Presiden PAS Nasharuddin Mat Isa dikhabarkan sudah berunding dengan Hishamuddin Hussein bagi "memproses" permohonan mereka menyertai Umno.
Bagaimanapun lokasi pertemuan dan siapa yang terbabit selain dari mereka bertiga masih lagi dirahsiakan.
Spekulasi kini tersebar sejak seminggu lalu dan lebih hangat semalam apabila beberapa beberapa sumber memetik bahawa kedua-dua mereka sudah tidak lagi bersama dengan PAS dan Pakatan Rakyat.
Beberapa pengumuman mengejutkan akan diketahui dalam tempoh terdekat. Sekiranya benar sumber ini maka Najib akan merancang tindakan lebih ampuh untuk merampas Selangor dari Pakatan Rakyat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...