Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, July 1, 2011

Bersih 2.0: NICA Sahkan Ada Unsur Komunis Dan Filipino yang ditangkap seorang Komunis

MEMANG DAH JELAS PERHIMPUNAN BERSIH 2.0 MEMANG HARAM. PEMIMPIN-PEMIMPIN DAN PENGANJUR BEERSIHIT 2.0 MERUPAKAN PENGKHIANAT , PEMBELOT DAN PENDERHAKA KEPADA AGAMA, BANGSA DAN NEGARA. KALAU MENGIKUT HUKUM ISLAM PEMBELOT DAN PENGKHIANAT NEGARA DIHUKUM PANCUNG SAMPAI MATI. BAGI PEMIMPIN YANG BERAGAMA ISLAM , KAMU TELAH MENCEMARI KESUCIAN ISLAM ... DI MANA NABI MUHAMMAD SAW BERULANG KALI MENGATAKAN KESUCIAN ISLAM YANG SEBENAR ADALAH KEIKHLASAN DAN AKHLAK YANG MULIA BUKAN BERSIKAP KASAR DAN SAMSENG. BERTAUBATLAH SEBELUM TERLAMBAT. BAGI RAKAN MELAYU DALAM PAS DAN PKR BERFIKIRLAH SECARA BERILMU DAN MEMOHON HIDAYAH DAN PETUNJUK DARI ALLAH DARIPADA MENANGGUNG DOSA BESAR YANG TIDAK AKAN TERTANGGUNG HINGGA AKHIR HAYAT .

KEPADA RAKAN KAUM LAIN SAMA ADA CINA , INDIA DAN LAIN2. MARILAH KITA SAMA2 MENJAGA KEHARMONIAN NEGARA INI. KITA TELAH HIDUP DALAM PENUH KEAMANAN DAN KEHARMONIAN NEGARA. LANTARAN DENGAN SEMANGAT KEPERIKEMANUSIAAN DAN PENUH KEIKLASAN BANGSA MELAYU TELAH BERTOLAK ANSUR TERHADAP BANGSA LAIN UNTUK MENIKMATI KEWARGANEGARAAN DAN AKHIRNYA KITA HIDUP DALAM SEBUAH NEGARA MALAYSIA.



Jika aktivis Korea yang ditangkap hari itu bersama PSM disahkan ada hubungkait dengan NDI (CIA), aktivis Filipina itu seorang komunis:

NICA Sahkan Ada Unsur Komunis

Agensi-agensi perisikan antarabangsa termasuk National Intelligent Coordinating Agency (NICA) mengesahkan lelaki warga Filipina, Romeo Castillo adalah Timbalan Setiausaha Agung sebuah parti berhaluan kiri, Partido Lakas dan Massa (PLM) serta Organisasi Hadapan Komunis di Filipina.

Agensi-agensi itu berperanan menjalankan risikan dan perkongsian maklumat berhubung ancaman luar yang boleh menjejaskan keselamatan negara terbabit.


Menurut sumber, strategi politik parti PLM yang berkait rapat dengan parti bersenjata komunis adalah dengan mencetuskan semangat rakyat sebelum menggulingkan kerajaan kapitalis bertujuan untuk menubuhkan kerajaan rakyat.

“Kerajaan Filipina tidak mengharamkan parti itu tetapi memantau rapi aktivitinya. Agensi perisikan antarabangsa memohon pihaknya dimaklumkan kedatangan Castillo ke negara ini supaya dia boleh ditahan untuk disoal siasat mengenai tujuan kedatangannya.

“Difahamkan, Castillo juga menghubungi Pengerusi PLM, Sommy Melencio dan memaklumkan penahanan ahli-ahli PSM. Dia (Castillo) kini gagal dikesan selepas dibebaskan baru-baru ini,” kata sumber itu.


Semalam, sekumpulan anggota PLM diketuai Sommy telah mengadakan satu demonstrasi di hadapan Kedutaan Malaysia di Filipina, pukul 11 pagi, bertujuan mendesak kerajaan membebaskan ahli-ahli PSM yang ditahan dan menyatakan sokongan penganjuran perhimpunan haram Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih)


Semalam, sekumpulan anggota PLM diketuai Sommy telah mengadakan satu demonstrasi di hadapan Kedutaan Malaysia di Filipina, pukul 11 pagi, bertujuan mendesak kerajaan membebaskan ahli-ahli PSM yang ditahan dan menyatakan sokongan penganjuran perhimpunan haram Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih).

Difahamkan, selain itu, alamat penginapan Castillo di Kajang sama dengan alamat pejabat Parti Sosialis Malaysia (PSM).

Akhbar hari ini melaporkan Setiausaha Agung Parti Sosialis Malaysia (PSM), S. Arutchelvan menuduh akhbar Utusan Malaysia membuat laporan karut mengenai lelaki Filipina, Castillo dan warga Korea, Min Young Song yang didakwa ejen asing untuk membawa gerakan komunis di negara ini.

Menurut Arutchelvan, kehadiran Castillo dan Young Song, 24, ke negara ini bukan untuk menyebarkan propaganda jahat bagi menggulingkan kerajaan, sebaliknya datang menyertai Kongres PSM pada 3 hingga 5 Jun lalu.

Katanya, walaupun hadir sepanjang program PSM di Johor baru-baru ini, mereka berdua tidak membuat ucapan umum atau terlibat dalam perhimpunan atau sebarang aktiviti yang boleh dilabel sebagai jenayah.

Sebelum ini, polis menahan 30 individu daripada PSM yang dipercayai penyokong Bersih di dalam sebuah bas ketika dalam perjalanan menuju ke Pulau Pinang bagi mempromosikan perhimpunan haram Bersih.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...