Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, June 28, 2011

PKR BODOH MESTI BERSIH DARI PADA LIWAT , ZINA , BOHONG, PEMBELOT NEGARA,PEROSAK AGAMA

Walau apa pun alasan atau gesaan PKR untuk

‘ 1 juta rakyat hadir Bersih’ dalam Suara Keadilan terbaru

Rakyat Malaysia sedia maklum akan pembohongan dan penipuan PKR. PKR MESTI BERSIH DARIPADA LIWAT , ZINA , BOHONG, PEMBELOT NEGARA,PEROSAK AGAMA . Kalau kes liwat dan zina Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim pun tidak boleh dibersihkan . Kalau setakat penipuan , penafian , akuan bersumpah palsu dengan mengadakan tuduhan palsu, kenyataan palsu yang didakwa oleh YB Zulkifli Nordin sering dilakukan oleh PKR. Tidak terfkirkah mereka yang lebih banyak membuat Fitnah dan membohongi rakyat Malaysia adalah PKR.

KALAU NAK MENGAJAR ORANG SUPAYA BERSIH , BERSIHKAN DULU DIRI SENDIRI. JANGAN MACAM KETAM, NAK AJAR JALAN BETUL TAPI DIRI SENDIRI JALAN PUN TAK BETUL.HENDAK AJAR ORANG BERAGAMA TETAPI PKR SENDIR IBERPERANGAI YAHUDI DAN MACAM BABI , YANG HARAM PUN DISAPU. INI ANGKARA SIAPA? SUDAH TENTU ANWAR JUBORI ATAU ANWAR PENGKONGKEK CINA DOLL

..........................................................................................................................................................................

INI DIA PROPAGANDA KEADILAN YANG PERANGAI YAHUDI DAN BERKELAKUAN BABI

DI SEBALIK TEKANAN, 1 JUTA AKAN BERHIMPUN

‘ 1 juta rakyat hadir Bersih’ dalam Suara Keadilan terbaru


Dengan tajuk ’1 juta rakyat hadir Bersih’, akhbar Suara Keadilan edisi terbaru mengupas persiapan perhimpunan aman oleh Gabungan Pilihan Bersih dan Adil (Bersih 2.0) yang bakal diadakan 9 Julai.
Menariknya, Suara Keadilan, kali ini tampil dengan keunikan tersendiri apabila latar muka depan dan belakang akhbar rasmi Parti Keadilan Rakyat (KEADILAN) itu, turut diwarna kuning- sesuai dengan tema Bersih.
Ia memuatkan kenyataan-kenyataan pimpinan Pakatan Rakyat berhubung himpunan tersebut, selain berita tentang komitmen puluhan Badan Bukan Kerajaan (NGO) yang tekad untuk menjayakannya. Antaranya, Majlis Peguam Malaysia melalui kenyataan Presidennya, Lim Chee Wee.

Selain itu akhbar ini turut melapor kenyataan Timbalan Presiden KEADILAN, Azmin Ali yang mendakwa Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) sendiri mengakui wujudnya pengundi hantu ketika pilihan raya.
Turut dimuatkan temubual bersama Pengerusi Bersih 2.0, Datuk Ambiga Sreenevasan yang menegaskan bahawa kebebasan untuk berhimpun terkandung dalam perlembagaan negara.
Antara lain, Ambiga berkata pihaknya telah melakukan begitu banyak perbincangan dengan SPR supaya melaksana sistem pilihan raya yang lebih bersih dan adil, tetapi menemui jalan buntu.
Beberapa rencana menarik turut mengupas perihal Bersih- menyentuh halangan dan ketakutan melampau kerajaan Umno-BN terhadap tuntutan reformasi pilihan raya itu.
Selain tumpuan isu bersih, Suara Keadilan juga menyajikan isu panas politik semasa sepanjang minggu lalu. Antaranya kos penyelengaraan Scorpene yang meningkat lapan kali ganda, menjadi RM417 juta.
Belanja itu dimohon kementerian berkenaan ketika Perbahasan Rang Undang-Undang perbekalan Tambahan minggu lalu- yang memperuntuk sebanyak RM13 bilion untuk pelbagai kementerian.
Suara Keadilan turut menyiarkan perbelanjaan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor yang membelanjakan RM17 juta untuk lawatan ke luar negara.
Turut didedahkan, perbelanjaan kediaman rasmi PM dan Timbalannya, Tan Sri Muhyiddin Yassin berjumlah RM49 juta setahun seperti yang didedahkan di parlimen.
Akhbar terbitan tidak berkala ini juga menyiarkan berita mengenai kes akuan bersumpah penyiasat persendirian, P Balasubramaniam yang mengaitkan Najib dengan kes pembunuhan Altantuya yang ditutup peguam negara.
Dengan menyiarkan kenyataan Naib Presiden KEADILAN, Tian Chua, beliau berkata usaha menutup kes itu bagi melindungi kepentingan pemimpin tertinggi negara ini.
Selain itu, turut dimuatkan penyelewengan wang zakat yang dilakukan menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Jamil Khir Baharom dan Pengarah Jawi, Datuk Che Mat Ali untuk membiayai kos guaman peribadi.
Ia menyusul kenyataan oleh bekas Mufti Wilayah, Datuk Md Hashim Yahya yang menegaskan bahawa penyelewengan wang zakat adalah berdosa besar dan harus diambil tindakan tegas.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...