Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, June 29, 2011

LUCUTKAN KEISTIMEWAAN,BIASISWA,BANTUAN KEPADA PELAJAR MALAYSIA DI AUSTRALIA JIKA SERTA BERSIH 2.0

AUSTRALIA AKAN BANTU MALUKAN MALAYSIA DIMATA DUNIA


STUPID MALAYSIAN FOOL..!! AND PENGHABIS DUIT RAKYAT (BIASISWA/BANTUAN)

Apabila perhimpunan "Bersih" yang cuba diadakan diMalaysia mendapat banyak tentangan dan halangan serta tidak mendapat "Permit" untuk melumpuhkan segala kegiatan ditengah bandaraya yang sedang sibuk, dibuat pula diluar negara iaitu Australia yang sememangnya menyokong aksi Liwat dan kegiatan main belakang dihalalkan dinegara Kanggaroo itu.

Negara inilah yang menjadi "Dajal" dan puaka, apabila menuntut Kerajaan Malaysia menggugurkan kes Liwat Anwar dimahkamah dengan ditandatangani oleh 50 pemimpin kiri negara itu.

Kali ini, mereka seperti menaja pula perhimpunan haram di Malaysia tetapi "Halal" dinegara Kanggaroo tersebut diadakan semata-mata nak menghalalkan perbuatan Anwar yang sememangnya "Haram" diMalaysia.

Sekumpulan rakyat Malaysia yang menuntut di Australia berikrar akan meneruskan hasrat mengadakan perhimpunan bagi menyokong "BERSIH" di sebalik amaran oleh pihak berkuasa Malaysia supaya tidak berbuat demkian.

Seorang pelajar di Adelaide dalam satu kenyataan berkata tunjuk perasaan akan diadakan pada masa sama dengan perhimpunan "BERSIH" di Kuala Lumpur pada 9 Julai ini yang dijadualkan pada jam 2 petang.

Pelajar yang hanya mahu dikenali sebagai Maverick itu berkata, perhimpunan akan diadakan di tujuh bandaraya di lokasi simbolik seperti bangunan konsulat Malaysia di Sydney dan Perth dan juga bangunan Parlimen di Canberra.

Namun, katanya perhimpunan terbesar dijangkakan di Melbourne. Di Adelaide, perhimpunan akan diadakan di Victoria Square Fountains, ia lebih menjurus ke arah mendidik pelajar Malaysia mengenai demokrasi dan situasi yang sedang dihadapi di Malaysia.

Menurut Maverick, beliau langsung tidak gusar dengan amaran yang dikeluarkan oleh pejabat Konsulat Malaysia pada 24 Jun lalu yang melarang pelajar Malaysia berhimpun. Ini kerana katanya, rakyat Australia juga akan menyokong mereka.

Kononnya, Australia mengamalkan demokrasi tulen dan akan menyokong mereka dalam penganjuran perhimpunan seumpama itu. Dalam beberapa hari lagi, mereka akan berhubungan dengan beberapa senator dan ahli parlimen Australia bagi menyokong perhimpunan tersebut.

Inilah masalahnya pelaJar Malaysia ni, disuroh belajar pergi luar negara, lain pula rancangan pelajar-pelajar ni. Apa yang cuba disampaikan dinegara orang oleh pelajar ni apabila cuba memalukan negara sendiri..??

Mana budak-budak ni letak muka bodoh tonggong mereka ni..??

Mungkin Anwar dan "Kroni" nya dah mengajar pelajar-pelajar ni kurang ajar, memalukan muka sendiri di negara orang. Belajar memalukan negara sendiri, tak pernah dibuat pelajar negara lain.

Pelajar yang tak adap etika, bukan makin pandai belajar luar negara, sebaliknya jadi orang bodoh dan bangang..!!!

Dapat sijil ke buat "Demo" negara orang..?? Bukannya, bila balik nanti kalau kerajaan tahu, kamu semua akan dikenakan tindakan ke..???

Bodoh tak tentu arah..!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...